Spring naar bijdragen

Groundspeak Wekelijkse Mailings


De Kickers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Waar kan ik oude wekelijkse GS mailings terugvinden, is er ergens een archief ?

 

Wotsie

Voorzover ik weet in je malbox?

 

Die "LoBot Mailings" worden volgens mij per account verstuurd als je bij je membership hebt aangevinkt, dat je ze wilt ontvangen.

Mijn eerste naspeuringen bij Groundspeak hebben geen archief opgeleverd.

 

Overigens je hebt deze vraag waarschijnlijk per abuis, dubbel gesteld. Ik heb de dubbele posting in het subforum "locaties" verwijderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg al weken geen wekelijkse mailings meer. Nu moet ik al voor de tweede keer de volgende instellingen wijzigen:

 

E-Mail Preferences

 

* Allow HTML in emails.

* Do not allow my email to be shown.

* Allow new features and changes email.

* Allow a weekly email to be sent.

 

De onderste twee regels zijn nu al voor de tweede keer spontaan veranderd in not allow. Meer mensen hier last van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De prullenbak van je mailbox misschien?

Ik weet niet welke prullenbak je bedoelt . . . ., maar die van mijn mailbox op de pc is altijd leeg.

 

 

Ik heb gewoon weer een listing ontvangen, dus geen problemen.

 

klob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg al weken geen wekelijkse mailings meer. Nu moet ik al voor de tweede keer de volgende instellingen wijzigen:

 

E-Mail Preferences

 

* Allow HTML in emails.

* Do not allow my email to be shown.

* Allow new features and changes email.

* Allow a weekly email to be sent.

 

De onderste twee regels zijn nu al voor de tweede keer spontaan veranderd in not allow. Meer mensen hier last van?

 

Hi Tornado Bram, ook Mamma kende dit probleem inmiddels en ik had hier ook al een draadje over gestart, ik dacht echter dat het alleen mijn notification mails aanging, maar ik krijg helemaal geen mail van GC.com naar nu blijkt !!

 

Geen mail die mensen via mijn profielaccount op .com naar mij sturen, geen mail over founds of notes etc... van door mij gelegde caches, of geplaatste notes, geen berichten van wat ik zelf plaats, geen watchlist items, kortom NADA !!!!

 

Volgens Eser, die een reply in mijn draadje gaf, blijkt het aan GC.com te liggen en zij weten ook niet hoe het komt. het geldt voor de mensen met een MSN en/of HOTMAIL account, heb jij die ook ? Zij adviseren een ander account voor je email aan te maken. :thumbup:

 

***

 

Ik heb gemerkt dat sinds er wijzigingen zijn geweest in de account en profiel opmaak van de pagina's dit aan de hand is ?! De pagina's zien er gelikt uit, maar er veel weggevallen sindsdien.

 

Hopelijk wordt er toch nog een andere oplossing voor gevonden.

 

***

 

Dat van die vinkjes heb ik volgens mij niet gehad, ik heb die vinkjes (onderste twee) sowieso niet aanstaan, dat is net alsof ik in het weekend de kranten van ma-vrij eens ga lezen, vindt ik zelf achterhaald, omdat ik de notificaties inmiddels had ingesteld en zodoende geinformeerd werd als er nieuwe caches kwamen en bovendien heb ik de NEW CACHE LIST altijd als een van mijn startpagina's die ik regelmatig ververs !

 

Maar goed,

 

wie is er nog meer de klos ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of dit al eerder is aangegeven, maar ik heb een tijdje terug ook een aantal dagen niets binnen gekregen van Geocaching.com via Hotmail. Toen ik mijn E-mail adres wijzigde in mijn Gmail account stroomden de mails weer binnen. Na een korte analyse bleek "spontaan" de volgende instelling in mijn Hotmail account te zijn doorgevoerd:

 

Start Hotmail

Ga naar <Opties>

<Meer Opties>

<Veilige en geblokkeerde afzenders>

<Geblokkeerde afzenders>

Hier stond ingevuld: @gecoaching.com

Dit heb ik weggehaald en de wijzigingen opgeslagen

 

Hierna heb ik nog voor alle zekerheid het volgende ingesteld:

 

Start Hotmail

Ga naar <Opties>

<Meer Opties>

<Veilige en geblokkeerde afzenders>

Veilige afzenders

Hier heb ik ingevuld: @geocaching.com

en vervolgens opgeslagen

 

Hierna kreeg ik weer alles binnen. Mogelijk dat ik ooit per ongeluk een mail van Geocaching.com als ongewenst heb bestempeld, een andere verklaring heb ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...