Team NN Geplaatst 22 februari 2009 Share Geplaatst 22 februari 2009 Kijk eens op deze 58 pagina's en doe je voordeel ermeehttp://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=62421 Even een snelle blik geworpen en idd leuke verstopmethodes. Volgens mij kunnen we het hier beter hebben over verstopmethodes dan over specifieke caches of cacheleggers. Zie alleen dat we dan wel off-topic gaan Weet niet of er al een draadje is die verstoptechnieken gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 22 februari 2009 Share Geplaatst 22 februari 2009 Hallo all, Kijk eens op deze 58 pagina's en doe je voordeel ermee http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=62421 Groetjes Keske27 lees postje 27 eens, hier is het kortzichtige Nederlandse geocache communiteit gevestigd, en het is dus niet gewenst om die spoilers (lees leermomenten) van all over de wereld te verkondigen stel je toch eens voor dat je helemaal daarnatoe gaat om die cache te vinden. Nee, tic tac doosjes verstoppen, die richting moeten we met z’n alle op Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 22 februari 2009 Share Geplaatst 22 februari 2009 lees postje 27 eens, hier is het kortzichtige Nederlandse geocache communiteit gevestigd, en het is dus niet gewenst om die spoilers (lees leermomenten) van all over de wereld te verkondigen stel je toch eens voor dat je helemaal daarnatoe gaat om die cache te vinden. Nee, tic tac doosjes verstoppen, die richting moeten we met z’n alle op Klopt, wat ik in post 27 gezegd heb is dwingend. Opgelegd van hogerhand, resistance is futile! Eigenlijk probeer ik daar aan te geven wat ik denk dat een compromis is tussen leermoment en spoiler. Je mag gerust vasthouden aan je eigen standpunt maar verdraai niet de woorden van een ander Update: Het is een enkeling niet duidelijk wat ik bedoel helaas 1. Wat ik in post 27 schrijf is mijn eigen mening over een compromis tussen spoiler en leermoment 2. Mijn reactie "opgelegd van hogerhand" is een kwinkslag naar de post van barny waarin hij stelt dat wat ik schrijf in post 27 iets is wat moet (snap u het nog? ) 3. Kortom: bespreek verstopmethodes op elke manier die u wilt; mijn voorstel is en blijft een voorstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stokstaartje Geplaatst 23 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 23 februari 2009 Bedankt voor de suggesties allemaal en daar ging het om! Dit draadje gesloten worden, tenzij er nog meer tips komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nemelis Geplaatst 23 februari 2009 Share Geplaatst 23 februari 2009 Eentje die ik leuk verstopt vind: Ik zal u zeer hoog vereren. WB^2 wat bedoel je met de quote van mij? (Daar heb je geen commentaar bij gezet). Of bedoel je daar juist bij dat ik te veel "verraad" door de cache hier te noemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 23 februari 2009 Share Geplaatst 23 februari 2009 Bedankt voor de suggesties allemaal en daar ging het om! Dit draadje gesloten worden, tenzij er nog meer tips komen. Laten we hem toch lekker open.. En wachten we de verdere tips even af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team NN Geplaatst 24 februari 2009 Share Geplaatst 24 februari 2009 Onlangs cache gevonden die verstopt was in zo'n groene brievenbus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 24 februari 2009 Share Geplaatst 24 februari 2009 Onlangs cache gevonden die verstopt was in zo'n groene brievenbus. In de Flevopolder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Icemen4 Geplaatst 24 februari 2009 Share Geplaatst 24 februari 2009 Hallo Mede-cachers Als beginnend cacher wil ik op dit draadje reageren. Elke cache die ik tot nu toe heb gedaan, of dat nou een nano,micro,small of regular was, allen heb ik met veel plezier gedaan. Ik heb veel van de natuur gezien,ben op plaatsen geweest waar je anders nooit zo komen, of dat nu in een klein dorpje was of in de grote stad,in het bos of op de heide, stuk voor stuk zijn ze uniek voor mij geweest. En natuurlijk,iedereen heeft bepaalde herinneringen van een specifieke cache. Mijn voorpret begint al als ik de puzzels moet oplossen via internet, het spannende wachten op het verlossende e-mailtje van mijn maat die mij toch elke keer maar weer komt ophalen. Het wandelen,fietsen,met regen wind of sneeuw,het afstruinen naar de stashplek. kortweg ,ik geniet elke keer weer. Daarom,iedereen bedankt!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team NN Geplaatst 24 februari 2009 Share Geplaatst 24 februari 2009 Onlangs cache gevonden die verstopt was in zo'n groene brievenbus. In de Flevopolder? Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BBosman Geplaatst 24 februari 2009 Share Geplaatst 24 februari 2009 Onlangs cache gevonden die verstopt was in zo'n groene brievenbus.In de Flevopolder? Ja Dus daar is de brievenbus van Smeule gebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 24 februari 2009 Share Geplaatst 24 februari 2009 Onlangs cache gevonden die verstopt was in zo'n groene brievenbus. In de Flevopolder? Ja Ja die was best grappig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
A'Tuin Geplaatst 24 februari 2009 Share Geplaatst 24 februari 2009 De caches van de Naaktslakkies in de Haagse regio zijn het toppunt van originaliteit. Ze hebben oa en serie caches over het Koninklijk Huis die zeer origineel vorm gegeven zijn. Als er een nieuwe uitkomt is er een ware stormloop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kwibus Geplaatst 24 februari 2009 Share Geplaatst 24 februari 2009 Dit is voor ons de meest originele verstop plek die wij ooit zijn tegengekomen. Dit lijkt gelijk een spoiler foto maar wees niet bang, want zonder de juiste gegevens kan je hem niet snel vinden en dan heb je nog de code nodig om hem te kraken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden