schevy Geplaatst 10 oktober 2003 Geplaatst 10 oktober 2003 Vandaag werd ik er op gewezen dat opeens delen van onze cache beschrijvingen waren verdwenen op de geocaching.com site. Na wat editen blijkt opeens dat <i>, <b>, en worden omgezet in bold en italics, zelfs als je HTML code niet aanzet. Vervelende gevolg is dat de boel een onleesbare brei wordt en dat de i & b verdwijnen uit formules etc. Heb je ook caches die iets dergelijks met <> of [] in de beschrijving hebben staan, loop ze dan even na of alles nog begrijpelijk is. Hopelijk is dit van voorbijgaande aard. Groet,
8BG Geplaatst 10 oktober 2003 Geplaatst 10 oktober 2003 Ook nog: Flash animaties worden genegeerd. En dat terwijl alle caches van mij daar gebruik van maken! Creer ik nu de volgende uitdaging: vind een multicache zonder tekst of uitleg! Voor de vinder zal ik een hoge beloning achterlaten, een TB of zo.
dutch-locutus Geplaatst 10 oktober 2003 Geplaatst 10 oktober 2003 Ik heb mijn 2 cache teksten ( De Breehoef en Hoogspanning) inmiddels aangepast met regels ****** en -------- om zo de leesbaarheid terug te krijgen, alle alinea’s waren weg. Zwaar K*T is dit. wie weet waarom.....eror of opzet van de .COM??? Locutus
deBruineBeren Geplaatst 10 oktober 2003 Geplaatst 10 oktober 2003 Ook bij het uploaden van foto's is iets veranderd. Voeger kon je ook een bewegende gif uploaden. Nu worden ze om gezet naar .jpg en dan bewegen ze natuurlijk niet meer. Als achtergrond geluid deed ik wel eens een .wav of .pm3 uploaden als foto. Dat zal dan wel ook niet meer werken.
Kruimeldief Geplaatst 10 oktober 2003 Geplaatst 10 oktober 2003 Hmmm lekker, heb die van mij ook ff bekeken. Je moet je gewoon schamen. Net als Locutus zegt. Onleesbaar. Wat een shit. Ik wist al dat ze alle foto's hadden aagepast. Zelfs als je een foto hebt geuploaden van 640 x 480, hebben ze er nog 600 x 450 van gemaakt. Alle fotoformaten zijn nu gelijk. Het wordt steeds beroerder aan de andere kant van de oceaan. Je wordt nog wel verplicht om in HTML aan te leveren. GRTZ Kruimel
Peetee Geplaatst 10 oktober 2003 Geplaatst 10 oktober 2003 Het lijkt er inderdaad op dat men flink aan het rommelen is aan de andere kant. Bij veel aanpassingen van cacheteksten blijken html-tags spontaan te verdwijnen. Ook in het Amerikaanse forum klaagt men er nogal over. Hier een pagina zoals die eruit zou moeten zien. Hier zoals hij er nu uitziet. Het lijkt me voorlopig niet slim om je cache-beschrijvingen te editen.
dutch-locutus Geplaatst 10 oktober 2003 Geplaatst 10 oktober 2003 Nou Uncle Sam heeft weer meegelezen, het is weer teruggedraaid, alles is bij mijn cache pagina's weer normaal Greetz, Locutus
Peetee Geplaatst 10 oktober 2003 Geplaatst 10 oktober 2003 Nog niet alles is bij het oude. Ik gebruik de ... -tag nogal eens in mijn cache-beschrijvingen, maar die wordt nog consequent verwijderd. Update 11.10 uur: Inmiddels is alles weer bij het oude.
Kruimeldief Geplaatst 11 oktober 2003 Geplaatst 11 oktober 2003 Nou ja, ik heb voor alle zekerheid de tekst in HTML veranderd. Hopen dat het dan de volgende keer ongemoeid blijft. Tis wat GRTZ Kruimel Zeg nooit nooit; voor je het weet, is het voltooid!
Gotcha! Geplaatst 11 oktober 2003 Geplaatst 11 oktober 2003 Kweet niet hoe ik onze KMRD moet herstellen. T' is gewoon een kwestie van de MAP zie link onder boven de tekst te plaatsen. Kan iemand me een HTML lijntje geven daarvoor ..... Zie : http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...s.aspx?ID=90979 thx Jos OeiOei, wat ben ik toch goed. Helemaal zelf hersteld
Kruimeldief Geplaatst 12 oktober 2003 Geplaatst 12 oktober 2003 Ziet er weer goed uit Gotcha!, alleen wel aardige ruimtes tussen de zinnen. Dat had ik eerst ook en is nu weer verkleind. In de opmaak had ik alles veel dichter op elkaar staan. Zal jij ook wel gehad hebben. Mooi kaartje trouwens GRTZ Kruimeldief
team-omega-25 Geplaatst 27 januari 2006 Geplaatst 27 januari 2006 Is er, met de nieuwe opzet van de cachepagina's, alweer een mogelijkheid om gebruik te maken van achtergrond geluiden op een cachepagina? Henk
Aanbevolen berichten