petervw Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer langggggggggggggggggggggggzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmm vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag op de gc.com site Hier is ie ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrgggggggggggggggggggggggg traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag, dus maar even niet op gc.com.
Remunj Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 Hier nu even helemaal geen com. De updates zijn dus nog bezig, of ze liggen op hun krent.
Kruimeldief Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 Weet je wat dat voor een voordeel heeft??? Dat nu ook niemand hoeft zitten te wachten of zijn/haar geocache ook online komt. Nee dus, ook de reviewer kan er niet in/op komen
Remunj Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 Weet je wat dat voor een voordeel heeft??? Dat nu ook niemand hoeft zitten te wachten of zijn/haar geocache ook online komt. Nee dus, ook de reviewer kan er niet in/op komen Dan heb je vandaag een rustdag.
Remunj Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 Weet je wat dat voor een voordeel heeft??? Dat nu ook niemand hoeft zitten te wachten of zijn/haar geocache ook online komt. Nee dus, ook de reviewer kan er niet in/op komen Of komt het doordat je je toetsenplank hebt stuk geslagen?
fantus Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 Weet je wat dat voor een voordeel heeft??? Dat nu ook niemand hoeft zitten te wachten of zijn/haar geocache ook online komt. Nee dus, ook de reviewer kan er niet in/op komen En dat terwijl ze hier bij mij in de kamer vol spanning zitten te wachten....
Remunj Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 Hier doet hij het weer, Kruimel, je vakantie is over.
dagger38 Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 no way man nog steeds traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggggggggggggggg
Remunj Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 Hier nu ook zo snel als dikke str... in een dunne pijp. Maar er zal niets anders opzitten dan wachten.
Kruimeldief Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 Weet je wat dat voor een voordeel heeft??? Dat nu ook niemand hoeft zitten te wachten of zijn/haar geocache ook online komt. Nee dus, ook de reviewer kan er niet in/op komen En dat terwijl ze hier bij mij in de kamer vol spanning zitten te wachten.... GC???? kan ik kijken waar het is......
BBosman Geplaatst 14 februari 2009 Geplaatst 14 februari 2009 Nu we het toch over .com hebben. Het lijkt erop dat ik niet meer op het .com forum kan inloggen. Dat is waarschijnlijk niet met de update gebeurd, maar nadat ik mijn password om gc.com heb gewijzigd. Ik heb proberen in te loggen met zowel m'n oude als m'n nieuwe wachtwoord. Beide geen resultaat. Heeft iemand nog suggesties?Mijn probleem voorleggen op het forum van .com lukt niet omdat... Juist. http://support.groundspeak.com/Support/ is de link die je zoekt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden