de hangijzers Geplaatst 11 februari 2009 Geplaatst 11 februari 2009 (bewerkt) Kent iemand het verschil tussen: Garmin City navigator Europe NON NT 2009 en Garmin City navigator Europe NT 2009? 11 februari 2009 bewerkt door de hangijzers
Sparks Sailor Geplaatst 11 februari 2009 Geplaatst 11 februari 2009 Lees je vraagt nog eens na! Volgens mij klopt ie niet
Ihuaheck Geplaatst 11 februari 2009 Geplaatst 11 februari 2009 PB aan De Hangijzers The NT (New Technology) version uses an improved compression algorithm and stores in less space (.9 GB as opposed to 1.7 GB for the non-NT version).
Track_leader Geplaatst 11 februari 2009 Geplaatst 11 februari 2009 Kent iemand het verschil tussen:Garmin City navigator Europe NON NT 2009 en Garmin City navigator Europe NT 2009? de NON variant kom je tegen op dubieuze sites om een vermomming te zijn voor allerlei download inspecties is geen variant die te koop is IMHO JK
deBruineBeren Geplaatst 11 februari 2009 Geplaatst 11 februari 2009 Niet alle Garmin GPSen kunnen overweg met NT, meestal de oudere pre H of x versies. (zoals de GPSmap 60C dacht ik) Als het klopt dat er geen NON NT versies meer zijn, zal je dus op een gegeven moment een nieuwe GPS moeten kopen. Dat is als je up-to-date met je kaartmateriaal wilt blijven. Dat NON NT als aas zouden dienen snap ik dus ook niet.
Sparks Sailor Geplaatst 11 februari 2009 Geplaatst 11 februari 2009 De Non NT versie wordt nog steeds verkocht door meneer Garmin. Deze versie wordt gebruikt op oude GPSr's, zoals BB al schreef.
Track_leader Geplaatst 11 februari 2009 Geplaatst 11 februari 2009 De Non NT versie wordt nog steeds verkocht door meneer Garmin. Deze versie wordt gebruikt op oude GPSr's, zoals BB al schreef. Hmm nu snap ik het ook..... thanks andre
Geopatra Geplaatst 11 februari 2009 Geplaatst 11 februari 2009 De Non NT versie wordt nog steeds verkocht door meneer Garmin. Deze versie wordt gebruikt op oude GPSr's, zoals BB al schreef. Is een 60CSx te oud voor die kaarrten of juist niet ? Geopatra.
Track_leader Geplaatst 11 februari 2009 Geplaatst 11 februari 2009 De Non NT versie wordt nog steeds verkocht door meneer Garmin. Deze versie wordt gebruikt op oude GPSr's, zoals BB al schreef. Is een 60CSx te oud voor die kaarrten of juist niet ? Geopatra. ik heb net begrepen dat de 60csx NT gebruikt/aan kan
Geopatra Geplaatst 11 februari 2009 Geplaatst 11 februari 2009 De Non NT versie wordt nog steeds verkocht door meneer Garmin. Deze versie wordt gebruikt op oude GPSr's, zoals BB al schreef. Is een 60CSx te oud voor die kaarrten of juist niet ? Geopatra. ik heb net begrepen dat de 60csx NT gebruikt/aan kan OK, bedankt.
Peetee Geplaatst 11 februari 2009 Geplaatst 11 februari 2009 De Non NT versie wordt nog steeds verkocht door meneer Garmin. Deze versie wordt gebruikt op oude GPSr's, zoals BB al schreef. Is een 60CSx te oud voor die kaarrten of juist niet ? Geopatra. ik heb net begrepen dat de 60csx NT gebruikt/aan kan Klopt. De Cx/CSx werkt met de NT-kaarten, maar een gps als de Quest I kan dat niet. Bij de NT-kaarten wordt volgens mij van een bepaalde vorm van compressie van de kaartbestanden gebruik gemaakt. Dat (het decomprimeren) zorgt natuurlijk voor een vertraging, of anders gezegd: vereist dus een krachtiger processor. En daar is bv. de Quest 2 op stukgelopen. Die kon weliswaar met het kaartmateriaal om gaan, maar de processor had te weinig processorkracht om dat snel genoeg te kunnen. Met als gevolg dat de Quest 2 voor veel gebruikers (meestal motorrijders) toch wel wat een teleurstelling werd. Veel Notter-kopers mochten de Quest 2 daarna inruilen voor een Zumo 550, die de extra vereiste rekencapaciteit wel kan leveren.
de hangijzers Geplaatst 12 februari 2009 Auteur Geplaatst 12 februari 2009 PB aan De Hangijzers Bedankt voor al de toelichting. Een en ander is wel duidelijk geworden. Ik ga er eens mee aan de slag. (PB trouwens niet meer gezien?) Draadje mag van mij dicht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden