getzie family Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 Ik had de bestelling ook vorige week binnen gekregen, maar durfde het nog niet erop te plakken. Nu heb ik gisteren tijdens het bellen en koken (afgieten van het overtollige water), de telefoon - die tussen mijn schouder en wang zat vastgeklemd - WEG LATEN GLIJDEN !!!! zo de onderliggende teil met afwaswater in Echt weer iets voor mij dat dat mij moet overkomen, typisch Mamma ... Direct uit elkaar gehaald natuurlijk en ligt nu al sinds gisterenavond te drogen ! Hopelijk doet ie het nog, maar ik heb mindere ervaringen hiermee uit het verleden, maar als ie het weer doet, ga ik zeker het shield erop plakken... Als het nog steeds de zelfde telefoon is als op het ketelbinkie event dan komt het zeker goed
IkbenMamma Geplaatst 13 maart 2009 Geplaatst 13 maart 2009 @Getzie: Want .. ?? Het was mijn Nokia N95 , ik heb nog geen sim teruggedaan, dus weet niet of ie het alweer doet. Wil er nog niet aan geloven, maar morgen ga ik met Josée meedoen met de City Pier City loop en dan zou ik maar wat graag een filmpje of foto's maken, dus ga zo maar eens een poging wagen, duimen !!
Crankyhenkie Geplaatst 20 maart 2009 Geplaatst 20 maart 2009 Ik heb mijn Invisible shield gisteren aangebracht en vandaag uitgeprobeerd. Ik kan het iedereen aanraden. Het zicht is zeker niet minder geworden en de bediening ook niet. Wacht niet tot je krassen op het scherm hebt (zoals ik) maar breng direct zo'n shield aan. Het is een hele goede investering.
getzie family Geplaatst 20 maart 2009 Geplaatst 20 maart 2009 (bewerkt) @Getzie: Want .. ?? Het was mijn Nokia N95 , ik heb nog geen sim teruggedaan, dus weet niet of ie het alweer doet. Wil er nog niet aan geloven, maar morgen ga ik met Josée meedoen met de City Pier City loop en dan zou ik maar wat graag een filmpje of foto's maken, dus ga zo maar eens een poging wagen, duimen !! Want....?? Die heb je toen flink laten stuiteren weet je nog wel en toen deed hij het ook nog. Vandaar. Mooie foto's van de CPC loop Greoten DE GETZIE FAMILY. 20 maart 2009 bewerkt door getzie familie
IkbenMamma Geplaatst 25 maart 2009 Geplaatst 25 maart 2009 Aha, vorig jaar augustus toen je het losse knopje had gevonden ... dat was niet van de NOKIA, maar de fotocamera zelf, die is daarna toch uit de running gegaan. Nu is mijn Nokia mijn GPS, fototoestel, etc, etc... Maar, nadat de sim er weer in zat bleek dat ie idd het nog deed, zij het met gebreken en mijn scherm is niet helemaal 100% opgeknapt, maar hij doet het nog ! Ik was dus idd toch nog op tijd voor de CPC
platjes Geplaatst 4 april 2009 Geplaatst 4 april 2009 Ik wil op korte termijn bij zagg een invisibleshield voor de oregon bestellen, om beneden invoerbelasting niveau te blijven moet de waarde van de bestellen lager dan 22 euro zijn. Dit houdt in dat ik 2 kan importeren. Wil er nog iemand meeliften op de bestelling?
GoudHaartje Geplaatst 4 april 2009 Geplaatst 4 april 2009 Ik wil op korte termijn bij zagg een invisibleshield voor de oregon bestellen, om beneden invoerbelasting niveau te blijven moet de waarde van de bestellen lager dan 22 euro zijn. Dit houdt in dat ik 2 kan importeren. Wil er nog iemand meeliften op de bestelling? ik heb laatst een bestelling gedaan van ruim 45 dollar, mar ik kan me niet herinneren invoerbelasting te hebben moeten betalen. Kun je dat ergens aan aflezen ? groetjes wendy
Voronwë Geplaatst 4 april 2009 Geplaatst 4 april 2009 Mijn bestelling was ook hoger, niets gehoord van de Douane. Het wordt ook opgestuurd in een envelop, misschien dat dat wat uitmaakt.
GoudHaartje Geplaatst 4 april 2009 Geplaatst 4 april 2009 Mijn bestelling was ook hoger, niets gehoord van de Douane. Het wordt ook opgestuurd in een envelop, misschien dat dat wat uitmaakt. bij mij zat de bestelling in een doos.
warringa Geplaatst 4 april 2009 Geplaatst 4 april 2009 Ik wil wel meeliften op je bestelling. Ik wil wel een ivisibleshield
platjes Geplaatst 6 april 2009 Geplaatst 6 april 2009 Ik heb zojuist zelf via KarelKraak een gekocht en zie af van zelf bestellen.
kalkendotters Geplaatst 22 mei 2009 Geplaatst 22 mei 2009 Op dit moment geeft www.zagg.com (leverancier van Invisible Shield) 50% korting in het kader van Memorial day. Zoek op de website naar je shield; en geef voor het afrekenen de kortingscode: memday09 op. Actie geldig tot 27 mei, zie http://www.zagg.com/j/newletter/memorialday.html Shipping naar europa kost $3.49
Aventurijn Geplaatst 22 mei 2009 Geplaatst 22 mei 2009 (bewerkt) ik wil ook wel meeliften (als het nog kan....) zojuist ook maar eentje besteld 23 mei 2009 bewerkt door Aventurijn
meester Geplaatst 23 mei 2009 Geplaatst 23 mei 2009 Mijn eerste berichtje hier op dit leuke en interessante forum !!!! Bedankt voor de tip; ik heb er daarnet ook 1 besteld voor nog net geen 10 dollar inclusief verzendkosten
Lepman Geplaatst 23 mei 2009 Geplaatst 23 mei 2009 Ik heb er 4 besteld voor de Oregon. Ze zijn onzichtbaar dus ik verwacht als ik er 4 over elkaar plak, er nooit een krasje op kan komen.
Aanbevolen berichten