Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geplaatst (bewerkt)

Eindelijk de foto weer teruggevonden, boven op het uitkijkpunt bij De Slufter op Texel ergens april vorig jaar. Hier 'ligt' een earthcache en onderaan, vlakbij het restaurantje een traditional.

3257726961_d6c14faf1b.jpg

bewerkt door Voortrekkers
Geplaatst (bewerkt)

Nou, dan gaan wij er ook maar voor.

Deze foto is gemaakt vlak bij de cache locatie van GCKF2N "Rondje Duiventoren". Lucas heeft de GPS in zijn handen met een Geocaching Keycord eraan.

b346b4d8-65a7-4671-b9f7-24584c40ff48.jpg

De originele foto is zo'n 3 mb, dus die heb ik er maar even niet opgezet.

bewerkt door Team Casteleintjes
Geplaatst

Op verzoek van A'Tuin help ik ze om een foto op het forum te plaatsen. Ik ga dit (helaas) niet voor iedereen doen. Dit is de bijbehorende tekst.

Hallo Roode Loper,

Ik heb nog eens gezocht in ons fotoarchief. Op onze mooiste foto's is helaas geen geocachinglink te ontdekken. Alleen deze is wel grappig. Gemaakt in Tsjechie waar de waterlopen van Elbe (Labe) en Moldou (Vltava) en nog een kleinere Tsjechische rivier samenstromen.

Als je deze voor ons op site in het forum wilt plaatsen, dan vinden we dat wel leuk.

Bedankt alvast. Groeten, A'Tuin.

Er staat een TB op, prima toch!

c1fb1253-39f2-457b-b8ba-f7768b288a64.jpg

Geplaatst (bewerkt)

Hier probeer ik een cache te vinden op de poolcirkel in Noorwegen... alleen 2 weken te vroeg in het jaar, want hij ligt nog onder 1 meter sneeuw!!

Leuk detail: deze foto met "dag"licht is snachts genomen... gezien de zon er zomers niet onder gaat, blijft het snachts licht. (dus voor de echte verslaafden: je kan echt 24 u p/d cachen!)

En ja, je ziet het goed... ik zakte ook nog weg... in mijn hand zie je de gps niet zo goed, maar wel het papier met spoilerfoto's... van de stenen die OOK onder de sneeuw liggen natuurlijk! :sweatdrop:

dsc06144.jpg

Cache: GCJYDK

Juni 2007

bewerkt door Travel Wolf
Geplaatst (bewerkt)

5961864c-b2a7-492c-a05f-a6b8f6b02cf7.jpg

deze foto is gemaakt op isla Margarita Venuzuela

een van de weinige foto's met een gps in mijn hand.

7558 km from home

deze dan nog ff erbij

de9a0139-7029-42c9-8775-d692ce20b152.jpg

de cache "Amelander wapen" GCF034 van de bruineberen .

samen met Team Blubberpool

bewerkt door dutchgoldwing
Geplaatst

Onze bijdrage is een speciaal soort cache "sporen".

b2d7650e-aaa1-45f2-835b-294c87e6e24d.jpg

Deze foto hoort bij onze meest bijzondere cache (GCKN12).

De coördinaten waren om een of andere reden niet afgedrukt op onze cache print. We liepen de tocht op goed gevoel, logica, schatten van gepaste afstanden en het herkennen van mogelijke wp's bij de vragen die werden gesteld. Het lukte ons uiteindelijk om deze cache zo te vinden. Hierdoor is deze zo speciaal voor ons dat we hem nooit meer zullen vergeten.

Op de foto zie je de houten bekisting waar de cache in hoort. Vol met stinkende schimmels. Ze leveren een mooi plaatje op.

Geplaatst (bewerkt)

HetpadvanTeamHenaatjegaatnietoverro.jpg

Dit is onze bijdrage. Even niet opletten. En dan gebeurd dit.

Ja het pad van Team Henaatje ging niet over rozen.

Groet Team Mineraal

imgaspx.png

bewerkt door mineraal
Geplaatst

GC1002W - Starway to the Stars

de1f9890-5b4a-49aa-a936-347048d201bb.jpg

Op weg naar de 'stars' in Monterey California. In SpuriuS rechterhand zie je heel klein de GPS :-)

Geplaatst

WVG: je zult even een keuze moeten maken met welke foto je wilt deelnemen: het is namelijk één foto per gebruiker: sowieso vallen de eerste en de laatste af: lees het eerste postje er maar eens op na :eek:. Ik hoor het wel!

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...