Spring naar bijdragen

Nieuw!! deel 2


Geoman

Aanbevolen berichten

Mooi gedaan geoman.  :ph34r: Nu misschien nog wat bijschaven:

het lijkt me leuk om makkelijk naar de eerste logs te gaan zonder 700 keer op Pijltje naar rechts te klikken. Leuk om te zien welke caches de eerste logs kregen in de cache-historie.

Stada,

 

ik weet niet zeker of ik je goed begrepen heb, maar zou het helpen als je op de logs pagina een datum kan invullen, zodat je alle logs van die datum en daarvoor te zien krijgt? Dat moet in ieder geval wel lukken.

Als je iets anders bedoelt, laat het dan maar even weten.

 

Verder heb ik bij mijn logs 40 caches meer staan dan dat er achter mijn naam staat in deze lijst. Is het niet mogelijk om een ingang te krijgen in de officiële database van waaruit gc.com de totalen haalt? Ik heb het wel eens geprobeerd Iin PHP maar liep een beetje vast.

De 40 ontbrekende logs heb ik opgehaald. Ze komen binnenkort met de 1e update van de database mee. Dat geldt ook voor Bussie en Hatsjoe.

 

Groeten,

 

Albert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een aanwinst voor de site. Heel mooi. Maar ik mis een log. (GCG4DC van 05-10-03). :cry: In de logs wordt hij wel meegeteld, 35 found. Maar in de statistieken sta ik op 34 found. rara???

Wou ik ff laten weten, misschien zit er ergens nog een "bug". :xmas:

 

Groeten,

 

Twumi. :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twumi,

 

je log voor de Cache foto's cache zit ook in de update.

Waar zie jij die 35 founds staan? Ik vindt dat getal niet terug in de logs en statistieken. Zowel bij logs van ... als in de statistieken zie ik 34 staan.

 

Albert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Inde USA is iemand eens gaan nazien of er enige statistiek is los te laten op de blote cijfers over geocaching. Zie het draadje hier: Geocaching Growth, A scientific analysis .

En wat blijkt? De groei is niet exponentieel.

Kijkend naar de groei van het aantal geplaatste caches komt hij tot de conclusie dat de curve verklaard kan worden door aan te nemen dat per tijdseenheid (per week b.v.) de toename van het aantal caches lineair toe neemt in de tijd en de meeste eenmaal geplaatste caches een lange levensduur hebben.

En dat je kan aannemen dat het aantal nieuwe geocachers ook lineair in de tijd toeneemt.

 

Wie gaat onze gegevens eens statistisch door de mangel halen? :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een eerste analyse leert dat het aantal Nederlandse caches zich heel aardig laat voorspellen met de formule aantal = 0,76523934 * maand * maand

 

waarbij maand het nummer van de maand als je bij januari 2001 begint te tellen. December 2003 is dus maand 36.

 

Dus Prof, die hollanders zijn toch niet zulke rare jongens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...