Spring naar bijdragen

Nieuw!! deel 2


Geoman

Aanbevolen berichten

Een week na de lancering van Imode is alweer een belangrijke uitbreiding van deze site klaar, ....

het statistieken en log gedeelte!

 

Door het uitstekende werk van Albert zijn we in staat de meest uiteenlopende statistieken en logs te tonen.

 

Meest bezochte cache, logs per cacher, logjs van een cacher per maand etc etc.

Bekijk het op deze pagina.

 

 

 

Een link vanaf de index pagina komt in de loop van de dag. Vaste forum bezoekers hebben de primeur. :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heel erg mooi en heel erg snel Geoman, mijn complimenten.

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

Die nu al dagen een IPban heeft op .com en nog een aantal caches moet loggen maar de mogelijkheid op deze manier er niet voor krijgt en al helemaal geen reacties meer ziet op zijn emailtjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn alleen de Europese logs in de stats opgenomen?

Sinds half augustus worden alle logs van in Nederland actieve cachers bijgehouden. Van de periode daarvoor heb ik ze voor een deel van de lijst kunnen verzamelen. Omdat het voor mij ondoenlijk was om voor iedereen (er staan zo'n 1800 namen in de database) deze gegevens op te halen, kan je oudere logs voor buitenlandse caches missen.

Als je ze aan mij opgeeft (e-mail via dit forum), zorg ik dat ze worden toegevoegd.

 

Albert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gossie ja, dat is fraai werk. Tabellen en tabellen en nog meer tabellen.

Heerlijk; ik ben er dol op. Merci bedankt! :crybaby:

Maar dat zal niet iedereen zijn. Ik bedoel: steeds meer mensen hebben moeite om zich bij getallen iets voor te stellen, zeker als het er veel zijn. (Ik zal hier niet gaan zeuren over de debielisering van onze bevolking) :xmas:

Wat grote groepen willen zien zijn grafieken met b.v. staafdiagrammen in kleurtjes en taart-diagrammen, opgaande dan wel neergaande lijnen e.d. Dus zo'n beetje een businesspresentation-achtige presentatie.

Het lijkt zo simpel maar ik weet dat wat ik hier voorstel een ongelooflijke hoeveelheid knutsel- en programeerwerk zal vragen. Dus ik vraag niks ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hehehehe, dan doe ik het wel. Zou het ook mogelijk zijn om de ideeën van Lupardi te verwezelijken? Dat zou het nog weer mooier maken.

 

Zo goed Lupardi? Gimli?

 

GRTZ

 

Kruimeldief (nog steeds in de IP-ban) :dribble:

 

Most of us spend our lives as if we had another one in the bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi gedaan geoman. :dribble: Nu misschien nog wat bijschaven:

het lijkt me leuk om makkelijk naar de eerste logs te gaan zonder 700 keer op Pijltje naar rechts te klikken. Leuk om te zien welke caches de eerste logs kregen in de cache-historie.

Verder heb ik bij mijn logs 40 caches meer staan dan dat er achter mijn naam staat in deze lijst. Is het niet mogelijk om een ingang te krijgen in de officiële database van waaruit gc.com de totalen haalt? Ik heb het wel eens geprobeerd Iin PHP maar liep een beetje vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle lofuitingen. :dribble:

 

Let wel, ... alle credits gaan naar Albert= albrt. Al het programmeerwerk komt van zijn hand. Reintje de Vos heeft parallel aan dit 'stats project' iMode geprogrammeerd en met tips en truuks ons bijgestaan. Persoonlijk heb ik slechts het html werk en een stukje coordinatie gedaan.

 

Grafische uitvoer van gegevens? Geen flauw idee of dat uberhaupt te verwezelijken valt.

Laten we Albert met zijn alle zondag lief aankijken, wie weet op de langere termijn... ;)

 

Bijschaven van dit soort grote databases zal altijd nodig blijven. Neem alleen al het feit dat sommige members hun naam veranderen, hoe ga je daar mee om?

Helaas is het ons niet gelukt, ondanks de zeer goede betrekkingen met de .com, ze te bewegen tot het openzetten van de database. Heeft alles met traffic te maken. Traffic=$$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas is het ons niet gelukt, ondanks de zeer goede betrekkingen met de .com, ze te bewegen tot het openzetten van de database. Heeft alles met traffic te maken. Traffic=$$

In ieder geval, grafisch of niet, het is mooi en snel.

 

Enneh, dat traffic geld kost, daar was ik ook al achter. Ik heb al vanaf donderdagnacht een IP ban op GC.com omdat ik daar in no time een traffic genereerde dat al na 4 Mb ophield en mij in de ban deed. Ik heb ze zojuist nog weer gemaild. Ondanks dat het tijdverschil 9 uur is moeten ze nu toch al eens bezig zijn, toch? ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief (met een saai weekend achter de rug) :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...