Spring naar bijdragen

Maximale Grote Micro Sd Kaartje Voor Oregon

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo

Weet iemand wat de maximale grote van Micro SD kaart is voor de Oregon. Ik wil meerdere kaarten installeren op de oregon. Ik heb nu een 2GB kaartje maar zou graag naar een 4GB of 8GB willen. Wordt dit ondersteund. Heeft iemand hier ervaring mee.

Alvast bedankt

• 4 weeks later...
Geplaatst
Hallo

Weet iemand wat de maximale grote van Micro SD kaart is voor de Oregon. Ik wil meerdere kaarten installeren op de oregon. Ik heb nu een 2GB kaartje maar zou graag naar een 4GB of 8GB willen. Wordt dit ondersteund. Heeft iemand hier ervaring mee.

Alvast bedankt

Ik heb gelijk de 8 GB er bij gekocht dat werd onder steunt ,ik heb de aankoop bij de Pda shop gedaan

groetjes Joke

• 2 months later...
Geplaatst

Hier heeft men het over een standaagd SD kaartje voor het beste resultaat. Mensen die een HC kaartje hebben hebben deze dan problemen ondervonden??? Lees wel dat er een HC kaartje gekocht is en werkt. Maar is deze ook zonder problemen gebleven??

Of is de oregon niet snel genoeg om de voordelen van een HC kaartje te gebruiken

Geplaatst

ik weet niet of het een beetje offtopic gaat, maar ik heb in mijn 400T ook een 4GB kaart zitten. Wat ik wilde weten is wat iedereen hier zo onder andere qua extra's op heeft staan. heb zelf een TOPO NL en de 'nieuwe' wanderkaart ONROUTE op mijn 400T staan. weet eigenlijk nog geen eens of dat op de 400T of op de kaart staat ;-)

Geplaatst

Tot nu toe heb ik geen SD nodig in mijn Oregon, alle kaarten en PQ's passen prima op die 850 MB die er al in zit. :yes:

Geplaatst
Tot nu toe heb ik geen SD nodig in mijn Oregon, alle kaarten en PQ's passen prima op die 850 MB die er al in zit. :crybaby:

Ben nog op de postbode aan het wachten voor mijn Oregon :offtopic: Maar als ik naar mijn hidige 60CSX kijk heb ik een 2GB kaartje er in en deze zit behoorlijk vol met de TOPO NL,BE,DE,AT en citynav. Ben dus bang dat ik het met de 850MB iet zal halen

Geplaatst

een SDHC in je Oregon van 8n GB gaat NIET goed.

Het apparaat loopt vast en je moet halsbrekende toeren uithalen om alles weer recht te zetten.

Het blijkt dat je niet verder kunt dan een class 2 SDHC van 4GB

Geplaatst

Het apparaat loopt vast en je moet halsbrekende toeren uithalen om alles weer recht te zetten.

......... en 4GB lijkt me meer dan voldoende, waarom 8GB er in doen?

Geplaatst

Tja,.. Als je kaartmateriaal hebt ter grootte van 4,7 GB dan is zo'n kaartje wel verleidelijk....

Nu toch maar weer verder gegaan met 2GB kaartjes en city navigator geinstalleerd op het eigen geheugen van de Oregon.

Wel prettig om te weten dat er altijd hulp voorhanden is bij bijvoorbeeld het waypoint forum en wikispaces.

Geplaatst (bewerkt)

Hm nu is de postbode geweest :) en zie dat er een geheugen van 4GB in zit standaard???? Meende dat er 850 MB vrij zou zijn. Maar 1,5 GB is beschikbaar de rest is gebruikt voor de kaart die er in zit 2,15GB voor de kaart ???? het is een 400t

bewerkt door gps_floris
Geplaatst

......... en 4GB lijkt me meer dan voldoende, waarom 8GB er in doen?

Komt nog bij dat het totaal aan kaarten dat je wilt uploaden niet groter dan 4 Gb kan zijn. Dat is de beperking in bestandsgrootte.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...