Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb mijn eerste multicache net online (GC1Karg) en ik wil nu er omheen een aantal uitbreidingscaches maken (taditionals), die men al dan niet erbij kan lopen. Dat lijkt me een leuke opzet. Lopers kunnen de lengte van de cache naar eigen inzicht variëren. Daar zijn natuurlijk voorbeelden van. Kent iemand die?

bewerkt door praatjesmaker
Geplaatst
Ik heb mijn eerste multicache net online (GC1Karg) en ik wil nu er omheen een aantal uitbreidingscaches maken (taditionals), die men al dan niet erbij kan lopen. Dat lijkt me een leuke opzet. Lopers kunnen de lengte van de cache naar eigen inzicht variëren. Daar zijn natuurlijk voorbeelden van. Kent iemand die?

Beste Praatjesmaker zal ik je eens voorspellen waar dat toe leidt?

Als je multi langer is dan een paar km. worden je tradi's frequent gelogd en je multi netjes overgeslagen.

Het gros van de huidige geocachers bestaat toch uit puntjesjagers , hoe je het ook wend of keert.

Ik heb vroeger ook gedacht zo meer mensen te trekken voor mijn multi's . Het werkte averechts !

Groet,

Geopatra.

Geplaatst

Hé. Het interesseert me niet zoveel hoeveel mensen onze cache lopen; moeten zij weten. Wat ik wel leuk vind is dat áls mensen het lopen, ze de keuze krijgen er dingen bij te doen. Die in Hoogvliet vindt ik wel leuk ja. Ga ik eens over nadenken. Over puntenscoorder, ja dat is ook een leuk onderwerp. Wij doen elke week een echte multi - een lekker lange, met de kids. En we vinden ons inmiddels echte cachers! Met een score van 60. Maar ja; ieder zijn zin. Toch?

Geplaatst
En we vinden ons inmiddels echte cachers! Met een score van 60.

Als je je score belangrijk vind ben je geen echte cacher, maar een puntjes jager :thumbup: En dat geld zowel voor de score van het aantal finds als van het aantal Geo d'Ors :crybaby:

p.s. Je idee lijkt me leuk: vooral uitvoeren. Als je alleen puntjes jagers langs de traditionals krijgt, pech voor hun toch?

Tc

Geplaatst

Sommige mensen gaan met alle moeite de traditionals doen van de Groene Gordel met de auto.

Dit kost per saldo meer tijd dan dat men de multi doet en onderweg de traditionals meepakt.

Bovendien scheelt het behoorlijk wat brandstof als je hem in z'n geheel lopend doet.

Geplaatst (bewerkt)

Beste Praatjesmaker zal ik je eens voorspellen waar dat toe leidt?

Als je multi langer is dan een paar km. worden je tradi's frequent gelogd en je multi netjes overgeslagen.

Het gros van de huidige geocachers bestaat toch uit puntjesjagers , hoe je het ook wend of keert.

Ik heb vroeger ook gedacht zo meer mensen te trekken voor mijn multi's . Het werkte averechts !

Groet,

Geopatra.

hoi vierpraatjes en geopatra

een betere opzet is dat je in je multi 1 of 2 ? opneemt.

voorbeeld

dus bij wp1 en 2 krijg je een aanwijzing voor een bonuscache

bij wp3 en 4 krijg je weer een bonus cache

en zo kan je het uitbreiden.

dus moet je de multi lopen om de puzzelcaches te loggen!!

bewerkt door dutchgoldwing
Geplaatst

voorbeeld

dus moet je de multi lopen om de traditionals of de puzzelcaches te loggen!!

Volgens mij kan dit toch niet? Een voorwaarde bij het vinden van een traditional is automatisch een puzzelcache (mystery cache) en geen traditional meer.

Fire5

Geplaatst

voorbeeld

Volgens mij kan dit toch niet? Een voorwaarde bij het vinden van een traditional is automatisch een puzzelcache (mystery cache) en geen traditional meer.

Fire5

Er zijn - wat mij betreft - al veel te veel mysteriecaches.

Spaar me aub.

Geopatra.

Geplaatst

voorbeeld

Fire5

Je mag op de logrol of in het logboek van een traditional gewoon informatie voor een andere cache zetten hoor, zolang dit geen voorwaarde is om DIE TRADITIONAL ZELF te kunnen loggen... !

Geplaatst

Zie ook GC1DF53,

Hieraan zijn ook drie tradi gekoppeld.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...