Spring naar bijdragen

bijschriften


cirkel

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wel een beetje negatieve aanduiding :blush: voor iemand die wel geinteresseerd is maar niets bijdraagt.

Ik lees ook vaak de posts, maar heb zelden de behoefte om een reactie te plaatsen. Zeker niet als al 5 reacties met mijn mening zijn toegevoegd.

 

Maar als het nodig is om het lurker stempel kwijt te raken zal ik vaker wat schrijven :lol1:

 

Groeten,

Wiztel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een beetje negatieve aanduiding :blush: voor iemand die wel geinteresseerd is maar niets bijdraagt.

Ik lees ook vaak de posts, maar heb zelden de behoefte om een reactie te plaatsen. Zeker niet als al 5 reacties met mijn mening zijn toegevoegd.

 

Maar als het nodig is om het lurker stempel kwijt te raken zal ik vaker wat schrijven :lol1:

 

Groeten,

Wiztel

 

Het is gelukt Witzel! op naar de 50, dan ben jij ook NORMAAL :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan de onderschriften onder de avaters veelel wel thuisbrengen zoals nieuwkomer, donateur etc.

 

Maar wat is een LURKER

 

Groetjes Cirkel

 

 

Blijkbaar hebben we hier met forum regel 18 te maken, de ongeschreven wet! :beerchug:

bewerkt door snerty53
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie hier even het probleem niet. Wat is er mis met 'lurken'? :thumbup: Alleen lezen maar zelf niets posten is toch prima?

Bijna dagelijks lees ik de krant maar stuur hen nimmer een brief of bijdrage. Bovendien is het forum toegankelijk voor een ieder.

Lekker blijven lurken hoor. Kun je trouwens als je een normale gebruiker bent ooit nog een lurker worden? :lol1:

:thumbup: Ik wens jullie alvast een vrolijk kerstfeest. :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk zo af en toe op het forum en weet nog niet eens precies, hoe alles werkt. Wist ook niet, dat je kon zien, hoe vaak iemand op het forum kijkt. Ben benieuwd, wat er bij mijn naam staat, dus plaats dit bericht om even te kijken. Of begrijp ik het verkeerd en zet je dat er zelf bij ? :thumbup: Zie het zo wel.

Heb ik iig wel weer iets van me laten horen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal ook voorlopig nog wel een lurker blijven: op bijna al mijn vragen is binnen het Forum wel ergens een antwoord te vinden en bij problemen van anderen zijn er mensen met veel meer ervaring dan een newbie als ik :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...