jo-c Geplaatst 11 augustus 2011 Geplaatst 11 augustus 2011 (bewerkt) Ik ontweek caches met deze opdracht eigenlijk steeds. Laatst toch de stoute schoenen aangetrokken. Zelf bedacht hoe het ongeveer zou zijn en bij deze cache was dat eenvoudig, want er liep een pad. Dat moest dus gevolgd worden. Bedankt voor jullie uitleg! Zeker het plaatje met de graden helpt me , ben beelddenker. Die projectiefunctie, zie die ook op de Etrex legend Hcx? 11 augustus 2011 bewerkt door jo-c
topzoekertje Geplaatst 11 augustus 2011 Geplaatst 11 augustus 2011 Die projectiefunctie, zie die ook op de Etrex legend Hcx? Jazeker, geen enkel probleem. Waar je alleen rekening mee moet houden is dat de afstand standaard op km staat ingesteld. Als je een projectie in meters moet maken, dan kun je dat omzetten door naar de indicator rechts onder te gaan.
globe_explorer Geplaatst 5 augustus 2013 Geplaatst 5 augustus 2013 Ik neem wel eens een rekenmachine mee om in RD projecties te kunnen maken. Is er overigens ook een Android app die dit standaard al kan?
StefandD Geplaatst 5 augustus 2013 Geplaatst 5 augustus 2013 Rekenmachine zit standaard in Android. Voor projecties in WGS84 kan je GeoCache Calculator gebruiken. GCC starten --> Coordinates --> Projection. 1
Wuppie1976 Geplaatst 5 augustus 2013 Geplaatst 5 augustus 2013 Met de GCbuddy app (iPhone en Android) kun je ook heel gemakkelijk van een waypoint naar een volgende projecteren. Deze app vinden wij sowieso een aanrader voor gebruik tijdens het lopen van multi's!
Aanbevolen berichten