Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Voor een project ben ik op zoek naar de absoluut heftigste caches van Nederland, lang, zwaar, moeilijk, bijna onmogelijk.

Geen autocaches, geen voortuinen, geen ingewikkelde puzzels, gewoon afzien in het veld!

Welke staan voor jullie absoluut in de top 10?

Antarctica

Probeer het hier eens.

Vul voor terrein 5 sterren in en/of aantal kilometers.

Hiermee, kun je jouw cache vinden

Geplaatst (bewerkt)

Het aantal moeilijkheidssterretjes die een cache heeft voor het terrein zegt niet altijd of een cache wel of niet heftig is. De plaatselijke omstandigheden, zoals het weer, of zelfs zoiets onschuldigs als opdringerige paarden , kunnen een simpele cache tot een groots avontuur maken.

Omgekeerd kan ook. Een veelsterrencache kan, doordat je bijvoorbeeld lange afstanden niet te voet/fiets maar met de auto doet, gereduceerd worden tot een oppickertje. Zo is het drenkelingenhuisje (4 sterren) op Vlieland is een zware cache als je hem loopt. Neem je de (terrein)bus dan stelt het meteen veel minder voor.

Gisteren ben ik bij Peninsula 2/ Wilderness 7 , GCJ332 geweest.

Dit is een 4 sterren cache qua terrein, maar de terreinmoeilijkheid werd door de sneeuw sterk verhoogd, lees maar in mijn verhaaltje.

Zilvervloot.

bewerkt door Zilvervloot
Geplaatst
Dank, Maasgouw is al genoemd, ik heb tot nu toe:

Waardeloos --> deze kan je schrappen omdat je in je eerste bericht gezegt heb "geen" pussels, voordat je op pad mag gaan moet je in eerstse instantie wat Hoopeloze! pussels oplossen

Wie durft

Maasgouw

Antarctica------> er is mij geen cache bekend onder deze naam, ook schrappen duz

Geplaatst (bewerkt)
@Remunj: dank, maar ik zoek caches exact in Nederland, dus helaas geen meter er buiten.

Antarctica

Dan kan ik je Dead men tell no tales aanraden. Een stevige wandeling van 5 a 10 km door de bossen, met alleen een zelfgetekende "schatkaart" als hulpmiddel.

Officieel is het belgische cache, maar de wandeling en het eindpunt liggen in nederland. Je kan de cache doen zonder ook maar 1 voet in belgie te zetten. :thumbup:

bewerkt door hneel
Geplaatst (bewerkt)
@Remunj: dank, maar ik zoek caches exact in Nederland, dus helaas geen meter er buiten.

Antarctica

Dan kan ik je Dead men tell no tales aanraden. Een stevige wandeling van 5 a 10 km door de bossen, met alleen een zelfgetekende "schatkaart" als hulpmiddel.

Officieel is het belgische cache, maar de wandeling en het eindpunt liggen in nederland. Je kan de cache doen zonder ook maar 1 voet in belgie te zetten. ;)

en nog niet gepubliceerd, of ingetrokken :thumbup:

via GSAK wel te bereiken, link zal niet goed zijn:

deze wel http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...082da&log=y

Is trouwens wel een puzzel

bewerkt door LTeunis
Geplaatst (bewerkt)

Waardeloos zou ik schrappen...is immers waardeloos ;)

Maar Stevig stappen 1-2-3 idd een uitdaging..

Maar wat mijns inziens niet mag ontbreken zijn de Reintje caches; Spiegelbeeld en Hoogtepunt.. :)

bewerkt door putput2
Geplaatst
Vergeet de heftigste niet.

Echte uitdagingen zijn:

Comomeer

Mwoh, als je een duiker bij je hebt schijnt het in een vloek en een sch..t boven water getoverd te kunnen worden ! ;) En nee, ik ben niet jaloers :P

Dank, Maasgouw is al genoemd, ik heb tot nu toe:

Antarctica------> er is mij geen cache bekend onder deze naam, ook schrappen duz

Het is al knap aan de tijd voor Mamma, maar zij ziet WEL dat de topicstarter bij de reply's zijn naam eronder zet en zo ook bij bovenvermeld berichtje :)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...