Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Och, bij ons staan er ruim honderd te weinig op maar het komt in beeld zo gauw we GC.com inloggen. Prima toch?

Ik heb wel tijd genoeg om eventueel de stats bij te houden maar 0,0 verstand van de pc, laat staan van programma's.... Jammer!!

En wat de stipjes betreft van nieuwe caches, wij zoeken op nearest by, zowel thuis als de plaats waar we naar toe willen.

Ook dat werkt prima. Misschien zijn ze wat verder als het 2009 is, we zijn geduldig. Een vrijwilliger moet je niet achter de vodden zitten; werven, vergaderen en inwerken vreet enorm veel tijd!

Tja, en hoe de caches te zoeken op GC.com heb ik geen idee. Een paar keer bekeken, maar hoe dat te doen is abracadabra.....

Netjes via de pagina Nieuwste caches dus.

bewerkt door keesenanita
Geplaatst (bewerkt)
Wat zie je als je deze probeert?

logs Twin Peaks

Dat je al een tijdje geen cache meer hebt gevonden... :crybaby:

De lijst is gesorteerd op Last Found en dat is volgens mij de datum waarop de cache het laatst is gevonden. Deze functie gebruik ik ook regelmatig, maar het resultaat was dan (volgens mij) wel een lijst gesorteerd op datum gevonden voor de desbetreffende cacher.

Andere vraag: soms staat er in de kolom Last Found "3 days ago*". Wat betekent dat sterretje erbij?

* caches found in the last 7 days.

En de caches staan echt in de volgorde waarop de bewuste cacher ze het laatst gevonden heeft

(OOPS...ik gooi weer twee accounts door elkaar...beetje opletten TP)

Ok, dan is dat dus de lijst die ik zoek. Via geocachingadmin.com kom je inderdaad ook op diezelfde lijst uit. Thnx iedereen voor het meedenken.

Edit: Een onterechte opmerking verwijderd.

bewerkt door De Armadillo's
Geplaatst
Het enige wat ik mis zijn de overzichten met founds (gesorteerd op datum) van collega cachers. Maar misschien weet iemand daar een oplossing voor?

Goh, dat is ook heeeeel belangrijk. Dat je nog kunt slapen! :crybaby:

Al met al kom ik langzamerhand nu wel tot de conclusie dat ik die hele gc.nl site helemaal niet nodig heb en mij af begin te vragen waarom ik eigenlijk donateur ben.

Het is ook wel heeeel veel geld , he, voor een heeeel jaar. :crybaby:

Ik snap niet dat er nog steeds mensen blijven zeveren over het tijdelijk niet functioneren van een paar functies, terwijl er al tig keer is uitgelegd hoe dat komt. En dat allemaal om voornamelijk futiliteiten. :crybaby:

Wat een helden, zeg.

Geopatra.

Geplaatst

Dat men na 2 jaar er langzamerhand achterkomt dat je om te kunnen geocachen deze site, geocaching.nl, helemaal niet nodig hebt (jaja Team Hebbes, HEBT), vind ik een beetje droevig.

Geocaching.com is de site waar het allemaal gebeurd, daar is de databes mnet geocaches, daar worden geocaches ter review aangeboden, daan worden geocaches gepubliceerd en daar worden ze "gezocht" en daar worden ze gelogd.

Niemand heeft ooit beweerd dat je geocaching.nl nodig hebt en niemand van geocaching.nl heeft die schijn willen kweken of hoog willen houden.

Geocaching.nl is een site dat in particuliere handen is, gerund wordt door vrijwilligers en je hebt een Nederlandstalige forum over geocaching. voor en door geocachers en op de indexpagina's vind je de linkjes naar je account en dergelijke, gelinkt naar geocaching.com en..... (als het werkt) je hebt beschikking over DHZ, een aantal gadgets die het geocachen wat leuker kunnen maken, maar echt, in het geheel niet nodig bent en door velen niet eens gebruikt wordt.

Geocaching.com wikt en schikt over de geocaches en bepalen hoe het spel gespeeld wordt.

Als we een onderdeel van geocaching.com zouden zijn zouden we geen donateurs nodig zijn. Juist omdat we allemaal vrijwilligers zijn hebben we donateurs nodig om de tent draaiende te houden. Het maar zo even uit de kontzak betalen vanuit de huishoudgeld pot is nu niet iets dat je van ons kunt verwachten.

Geocaching.nl valt of staat met de giften die we krijgen. ALs we te weing giften krijgen en de site gaat op zwart, kan nog steeds iedereen gewoon normaal geocachen.

Geplaatst

En er zijn ook zeker mensen die dat beslist waarderen... Ik in ieder geval wel !

Natuurlijk zijn er altijd aandachtspunten / verbeterpunten. Maar GC.nl doet volgens mij beslist wat in hun vermogen ligt als ik dat zo kan bekijken.

Alle vrijwilligers van GC.nl dan ook een dikke pluim!!!! :crybaby:

Geplaatst

Ik ga nu even diep door het stop vanwege de terechte opmerkingen van Kruimeldief. Mijn twee recente postings over dit onderwerp heb ik dan ook wat aangepast.

Feit is in ieder geval dat je via de gc.com site uiteraard alle informatie kunt krijgen, met name als premium member. De gc.nl site maakt de toegang wat gemakkelijker en biedt ook extra faciliteiten, ook als je geen premium member bent. Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat, ondanks dat de info bij gc.nl niet volledig is vanwege het bekende personeelsgebrek, je ook bij gc.com uitstekend terecht kunt.

En ik blijf ook donateur, want we maken vrij veel gebruik van de gc.nl site.

Geplaatst (bewerkt)
(...) ALs we te weing giften krijgen en de site gaat op zwart, kan nog steeds iedereen gewoon normaal geocachen.

Hoi Kruimeldief,

Leuke stelling: normaal geocachen... voor ons is normaal geocachen lekker snuffelen via de kaart van .nl :rolleyes:

Maar let op: wij klagen niet! Het komt allemaal goed (daar zijn we van overtuigd). En ja... jammer dat het nu even niet werkt... En nee... we doen er geen cache minder om! Maar het maakt het leven wel aangenamer. Dus luitjes van gc.nl: laat je niet aansteken door alle klagers hier waardoor je de neiging hebt om er maar bij voorbaat niet mee te beginnen, maar laat je rustig inwerken...

Alles zal reg koom!

We hopen wel lekker snel weer normaal te kunnen geocachen (helaas zijn we daarvoor ook afhankelijk van de weergoden).

Grtz, Pelley

bewerkt door pelley
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...