Pa en Ma Beer Geplaatst 15 november 2008 Share Geplaatst 15 november 2008 Ik weet dat er cache geript worden. Dat er TB,s verdwijnen. Dat Coins achter gehouden worden. Maar dat bij ons nu al twee maal het logboek weg gehaald is vind ik toch van de gekke. Vandaag deze log. Log Date: 11/15/2008 gelogd op 15 november om 14.45 Maar helaas was er geen logboek (meer?). Ik ben zo vrij geweest de cachebeschrijving die ik bij me had op te vouwen en zo een nieuwe tijdelijke rol te maken. En in augustus deze log. August 25 Het logboek was verdwenen!! Hebben er zelf een stuk papier in gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 15 november 2008 Share Geplaatst 15 november 2008 Iemand die oud papier verzameld . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 15 november 2008 Share Geplaatst 15 november 2008 Iemand die logboeken verzamelt??? Of iemand die in het bos ineens toiletpapier nodig had... (he bah) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De broekies Geplaatst 15 november 2008 Share Geplaatst 15 november 2008 Iemand die logboeken verzamelt??? Of iemand die in het bos ineens toiletpapier nodig had... (he bah) Ik denk dat eerste, want anders had in het gat (waar de cache ligt) wel iets anders gelegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuurtje Geplaatst 16 november 2008 Share Geplaatst 16 november 2008 Nederlanders sparen alles. Zelf krijg ik regelmatig de vraag waarom ik een Members -only-cache heb. Zelfde antwoord: spaarwoede Logboeken sparen kan natuurlijk alleen op een verantwoorde manier door caches te hebben en niet door te stelen Zonnig spoor ZUURTJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 16 november 2008 Share Geplaatst 16 november 2008 Dus voorop het nieuwe logboek staat nu heel groot: Dit logboek mag je niet meenemen, ook niet als het vol is!!! groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stokstaartje Geplaatst 16 november 2008 Share Geplaatst 16 november 2008 Misschien ziet men het logboek als een goodie en hebben ze er iets voor terug gedaan "wat minstens even begerenswaardig is". Maar waarschijnlijk is het geovandalisme... jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 16 november 2008 Share Geplaatst 16 november 2008 Volgens mij heeft dit topic een verkeerd plaatsje gekregen? Maar het is idd wel erg vreemd dat je logboek steeds verdwijnd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 16 november 2008 Share Geplaatst 16 november 2008 Ik heb dit ook al meerdere keren meegemaakt, dat er wel een doosje oid ligt, maar geen logboekje en goodies. Het blijft raar. misschien toch verstandig om hem op een andere plek te leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rope Geplaatst 16 november 2008 Share Geplaatst 16 november 2008 Wij hebben het ook andersom meegemaakt, in GC444A, daar troffen we logboeken aan die helemaal niet bij die cache hoorden. Dus kennelijk worden logboeken ook wel eens verplaatst van de ene cache naar de andere. Maar ja, vind ze dan maar eens terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel-F Geplaatst 16 november 2008 Share Geplaatst 16 november 2008 Wij hebben het ook andersom meegemaakt, in GC444A, daar troffen we logboeken aan die helemaal niet bij die cache hoorden. haha, dat vind ik helemaal een raar verhaal. Vraag blijft natuurlijk wie er nu een logboek meeneemt. Raarrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wirholt Geplaatst 16 november 2008 Share Geplaatst 16 november 2008 Misschien ziet men het logboek als een goodie en hebben ze er iets voor terug gedaan "wat minstens even begerenswaardig is". Zo is uit een van onze caches de pen verdwenen, maar dat was wel keurig gelogd. Misschien is het meenemen van het logboek ook wel gelogd ... in het logboek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboppe Geplaatst 16 november 2008 Share Geplaatst 16 november 2008 Hebben jullie dat nooit, dat je ineens spontaan zin krijgt om een cache te loggen, maar er geen in de buurt is? Ik wel! Daarom heb ik altijd een logboek op zak, zodat ik op een willekeurige straathoek een log kan schrijven. Die log ik dan op http://www.randomcaching.com of http://www.caching-anywhere.org. Laatst heb ik nog een log geschreven in het boek van Sinterklaas (wel heel klein links onder op een toch al volle pagina) omdat ik zelf even geen papier op zak had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Draghkar Geplaatst 16 november 2008 Share Geplaatst 16 november 2008 Bij ons is ook eens het logrolletje verdwenen.. Bleek naderhand dat het nieuwsgierige buurtjongeren waren die toevallig het kokertje gevonden hadden.. deze is naderhand gewoon teruggekomen.. een gekker ervaring, maar toch goedgekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden