deBruineBeren Geplaatst 18 september 2003 Geplaatst 18 september 2003 Het moet nou toch niet gekker worden. Ondanks al die miljoenen extra beveiliging is het die kabouters weer gelukt. De vraag blijft onder welke zetel ze het setje neer gelegd hebben. En hoe komen wij nu binnen om ze daar weer weg te halen. Zou die J.P. ook aan cachen doen.
Biertjuh Geplaatst 18 september 2003 Geplaatst 18 september 2003 Zou die J.P. ook aan cachen doen. Als JP aan Geocachen zou gaan doen en merkt hoe populair dit is, wordt het tijd dat wij een andere hobby gaan zoeken. Weet zeker dat ie belasting zal gaan heffen op de ontvangst van GPS signalen Dus a.u.b vertel hem niets Groetjes Ruud
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 18 september 2003 Geplaatst 18 september 2003 Balkie lijk mij niet zo'n figuur die graag in de buitenlucht vertoeft. Misschien dat die ooit wel eens hockey zou hebben willen beoefenen maar omdat die CDA is en geen VVD zal het wel bij korfbal zijn gebleven. En dan dat gerucht dat die in werkelijkheid de vader van Harry Potter is; wat moet je daarmee? En dan komen die kabouters langs op zijn werk. Het geeft te denken. Nu de subsidies op brandstof voor vliegtuigen en tractors blijven moet er ergens extra geld vandaan komen. En dan gaan machthebbers altijd van alles bedenken. Zo kennen we: kerkbelasting, schoorsteenbelasting, raambelasting, accijnsen, milieutoeslag, wegenbelasting, enz. De luister- en kijkgelden worden nu uit de algemene pot geld gehaald. Er kan dus een nieuwe radiobelasting gemaakt worden. Eenmalige heffing op iedere verkochte GPS b.v. Maar dit soort dingen gaat (gelukkig zou ik deze keer willen zeggen) alleen maar Europa-wijd. En als deelnemer aan Galileo heeft ons landje zich te houden aan de regels: geen enkel soort heffing voor ontvangst van de basale Galileo GPS signalen. Om dan wel een heffing te leggen op de Amerikaanse GPS-signalenontvangst in Europa? Amerikanen zouden dat niet leuk vinden. En dan mag Balkie de volgende keer niet meer de thee inschenken tijdens het presidentieele ontbijt in het Witte Huis. (als die al binnen zou mogen).
leokrabbendam Geplaatst 18 september 2003 Geplaatst 18 september 2003 Eenmalige heffing op iedere verkochte GPS b.v. Prof, ik heb je hoog zitten! Intellectueel dan . Maar nou ben je wel knap naief hoor : "eenmalige heffing" ? Da's in Nederland bijna een contradictio in terminis.... (Kwartje van Kok, anyone???).. Zucht... (Vandaag lekker 2 caches in 't hoge noorden gedaan )
Kruimeldief Geplaatst 18 september 2003 Geplaatst 18 september 2003 Hehehehe, die achterste kabouter heeft wel iets van mij Enneh Leo? Contractor interwatte? Tjee, op wat voor forum zit ik hiero? Kruimeldief Fan de wolluf en de sefe geitjes Er ware sefe geitjes en op un dag mos de ouwe geit naar de mart om der bonkaarte te verpatse. En toen see se tege de geitjes: "Jonges, moe mot effe weg. Geen rottigheit uithale en as de wolluf komp, seg dan tegenum asdattie dood kan falle. Niet ope doen!" "Das hartstikke krent", seeje de geitjes. "Das dan foor se ruige roodkopere", see de ouwe. "Nou de massel hoor". Toen de ouwe weg was gonge de geitjes spelletjes doen en alles was kits, toen der op de deur wier gerammelt. "Daar heppie ut gedonder in de glase", seeje se. "Wat mot je?", vroeg der een. "Maak de deur us effe ope knapie", see de wolluf, die buiten sting en de boel wou vernaggele. "Je suster", seeje de geitjes, die hoorde dattet de wolluf was. "We kijke wel uit hoor, laser op hufter. Neem je tante in de feiling!". Affijn, de wolluf drukte sun porum wantie foelde wel, dattet een fuil bekkie was. Effe later kwam die terug en see met een frouwestem dat se de deur ope moste make, want de tent sat nog steets op slot. De geitjes dachte dat alles jofel was, maar eentje was so link om de wolluf te frage se poot te late sien. De wolluf snapte dattie fout ging assie se jat liet sien dus druktenie se snor maar weer. Nouw mossie wat anders fersinne en ie douwde sun jatte in het meel om se wit te late schijne. Toen de geitjes weer froege om sun grijpstuivers te late sien, dochte se dat alles kits was en seeje: "Goeie soep jonges, ope de tent". De wolluf kwan binne en see: "Nou heb ik jullie met mein linkigheit tog noch an je staart!". De geite schrokke der eige ut apelaserus. De wolluf sloeg se halluf lens en frat se op. Alleen ut sevende geitje was so link om in de klok te duike en die bleef daar sitte tot de wolluf pleite gong. Affijn savus komp de ouwe geit hartstikke in de lorum tuis en ut kleine geitje see asdat die rotwolluf de andere ses in se muil had gedouwt. "Soon stuk schorum", see de ouwe, die meteen de schurft in kreeg. "Die rotgeintjes sal ik die goser us effe aflere". De ouwe nam un ent hout en gong met ut geitje naar ut hol van de wolluf, die met sun folle pens foor pampus op sun flooiebunker lei te snorke. "Heb jij mein kindere opgefrete fuil loeder?", schreeuwde de ouwe. De wolluf wier wakker en schrok su eige rot. "Be ju belasert", see die gauw. "Ik hep geen poot buite de deur geset". "Hij lieg dattie barst", riep ut geitje, ik hepput selluf gesien". De ouwe sprong naar de wolluf toe en sloeg um met één opdonder se harses in. De wolf lag meteen kassiewijle en was in tijd van un mum de pijp uit. De ouwe nam un vleimscherp neiffie en snee sun pens ope. De ses geitjes spronge dur meteen uit en songe: "Hoera, daar benne wu weer". "Nou, jullie hebbe veul massel gehad", see de ouwe, "daar ware jullie bijna de pineut gewees". Affijn, om kort te gaan. Se douwde de bast fan de wolluf fol met keije en se laserde um in de majum. En de geite leefde nog lang en gelukkig!
DeeTee Geplaatst 19 september 2003 Geplaatst 19 september 2003 Hehehehe, die achterste kabouter heeft wel iets van mij Goh, Kruimel, toen ik die foto zag dacht ik gelijk: Voorop is duidelijk Kruimeldief die achter zijn buikje aan loopt!!
Wij Drie Geplaatst 19 september 2003 Geplaatst 19 september 2003 Hehehehe, die achterste kabouter heeft wel iets van mij Jij hebt ook een rode muts? tot cache, Team Wij Drie die erg benieuwd zijn of Kruimel nog een cache goedgekeurd krijgt
Kruimeldief Geplaatst 19 september 2003 Geplaatst 19 september 2003 Goh, Kruimel, toen ik die foto zag dacht ik gelijk: Voorop is duidelijk Kruimeldief die achter zijn buikje aan loopt!! Nah, hoe kom je daar nu bij? Ik een buikje? Beter een buik van het vreten dan een bult van het werken Jij hebt ook een rode muts? Ja, maar ondanks dat ben ik wel gewoon gebleven We mogen ons niet op de borst kloppen voor onze talenten; het enige dat telt is hoe we ze gebruiken. die erg benieuwd zijn of Kruimel nog een cache goedgekeurd krijgt Wat dacht je dan hoe benieuwd ik ben? Het zweet loopt me in stralen de rug op Sommige dingen leer je het beste bij windstilte, andere in de storm. GRTZ Kruimeldief
Petra Geplaatst 19 september 2003 Geplaatst 19 september 2003 Misschien dat die ooit wel eens hockey zou hebben willen beoefenen maar omdat die CDA is en geen VVD zal het wel bij korfbal zijn gebleven. Nou kan er een hoop maar ik geloof nooit dat die man gekorfbald heeft . Dan moet je toch wel sportief zijn. En zoals er al mensen zeiden hem zul je vast niet snel zien cachen, korballen zie ik hem al helemaal niet gauw doen. Toch wel jammer dat je daar een wat verkeerd beeld van hebt Professor. Groetjes Petra
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 19 september 2003 Geplaatst 19 september 2003 [...]Nou kan er een hoop maar ik geloof nooit dat die man gekorfbald heeft [...] Niet gekorfbald? Hoe is die dan goed Protestants-Christelijk aan de vrouw gekomen? Ze doen in die kringen toch niet aan gedwongen uithuwelijken van dochters? Mijn observatie is dat de meeste korfballers/balsters het niet voor de sport doen maar voor de kontakten m/v.
Gast Yvonne (GOTCHA) Geplaatst 20 september 2003 Geplaatst 20 september 2003 De enige sport waar JP zich mee bezig houdt/heeft gehouden is skieen, en ik heb het hem zelf gevraagd :-) Yvonne
Petra Geplaatst 21 september 2003 Geplaatst 21 september 2003 nou dan heb ik toch iets fout gedaan want die man van mij vind aan dat korfballen maar niets en ook bij onze club zitten niet echt veel echtparen. Ja ik weet het, het is wel eens anders maar het hoeft niet en het komt echt niet zo vaak voor. Petra
Kruimeldief Geplaatst 22 september 2003 Geplaatst 22 september 2003 De enige sport waar JP zich mee bezig houdt/heeft gehouden is skieen, en ik heb het hem zelf gevraagd :-)Yvonne Jij laat je ook echt alles wijsmaken. Laten we eerlijk zijn JP op skies? Hahahaha, en dan zo'n skihut binnenkomen, met die lekkere pony schudden en roepend: "Melkjuh?" GRTZ Kruimeldief, die zich afvraagt wat ze Yvonne aangedaan hebben zodat ze met JP wel moest praten. Wat een martelingen moet ze doorstaan hebben. Na Jan Peter, wordt alles beter!
Kruimeldief Geplaatst 22 september 2003 Geplaatst 22 september 2003 nou dan heb ik toch iets fout gedaan want die man van mij vind aan dat korfballen maar niets en ook bij onze club zitten niet echt veel echtparen. Ja ik weet het, het is wel eens anders maar het hoeft niet en het komt echt niet zo vaak voor. Petra Zo lang je er maar geen schade van hebt ondervonden is het wel goed GRTZ Kruimeldief, die korfballen en EO-jongerendagen als iets onlosmakends ziet......
Petra Geplaatst 23 september 2003 Geplaatst 23 september 2003 Kruimeldief die korfballen en EO jongerendagen als iets onlosmakends ziet.... Nee alles is nog goed met mij en ook met mijn man, maar ik geloof dat je bij een wedstrijd van ons maar eens moet komen kijken. Want ook met die EO jongerendag heb ik niets. Maar ieder het zijne he? Ik korfbal en skie verder en ja wat een ander doet dat moet hij of zij zelf weten al ben ik wel met je eens dat sommige sporten moeilijk bij iemand voor te stellen zijn.
Aanbevolen berichten