Mr.Atari Geplaatst 23 oktober 2008 Geplaatst 23 oktober 2008 We waren aan het wandelen door Deventer om de GeoPoly reeks te doen, toen de Geko ineens aangaf dat de volgende cache te vinden was op 912 Km!!! (was ca.200m) Volgens de GPS liepen we op dat moment 1379 Km/h, dus lang zouden we niet over die 912 Km doen... Nog even een sprintje getrokken waarbij we volgens de Geko een topsnelheid bereikten van 2890 Km/h... Toch niet gek hè zo te voet... We moesten wel andere schoenen kopen want die waren natuurlijk verbrand... De foto's heb ik geplaatst bij het log van de cache op DCGeopoly 02: De Lebuinuskerk
blazez Geplaatst 23 oktober 2008 Geplaatst 23 oktober 2008 haha, geweldig. Heb je wel opgelet of er geen flitspaal stond? probeer dat maar uit te leggen in de rechtzaal. Meneer, waarom ging u daar 1329Km te hard . . . .. Tja, ..... eeuhm, ik had haast???
Mr.Atari Geplaatst 23 oktober 2008 Auteur Geplaatst 23 oktober 2008 Ai, daar heb ik met die snelheid niet op kunnen letten... Dat zal me een fikse boete worden dan
De Roode Loper Geplaatst 23 oktober 2008 Geplaatst 23 oktober 2008 Zoiets heb ik vroeger gehad met een standaard (gele) magellan en dan ook nog op 3 km hoogte. Mooie tracklog wordt dat .
zitawalk Geplaatst 23 oktober 2008 Geplaatst 23 oktober 2008 Hebben wij ook gehad bij de Geko, we waren binnen 5 minuten ruim 3000 kilometer verder!!!
De Roode Loper Geplaatst 23 oktober 2008 Geplaatst 23 oktober 2008 Hebben wij ook gehad bij de Geko, we waren binnen 5 minuten ruim 3000 kilometer verder!!! Speedcachen
zoekmachine Geplaatst 23 oktober 2008 Geplaatst 23 oktober 2008 Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen met de nieuwste Garmins...
langzaam Geplaatst 23 oktober 2008 Geplaatst 23 oktober 2008 Pffff, wat ben ik blij dat wij een Garmin hebben. Dit soort dingen willen wij als "team" Langzaam natuurlijk niet. wij gaan rustig verder
mlvdburg Geplaatst 23 oktober 2008 Geplaatst 23 oktober 2008 Pffff, wat ben ik blij dat wij een Garmin hebben. Dit soort dingen willen wij als "team" Langzaam natuurlijk niet. wij gaan rustig verder Volgens mij is de Geko ook een Garmin
langzaam Geplaatst 23 oktober 2008 Geplaatst 23 oktober 2008 aha, nou ja dan hebben wij in iedergeval een goede Langzame Garmin (map60csx)
Remunj Geplaatst 23 oktober 2008 Geplaatst 23 oktober 2008 We waren aan het wandelen door Deventer om de GeoPoly reeks te doen, toen de Geko ineens aangaf dat de volgende cache te vinden was op 912 Km!!! (was ca.200m) Volgens de GPS liepen we op dat moment 1379 Km/h, dus lang zouden we niet over die 912 Km doen... Nog even een sprintje getrokken waarbij we volgens de Geko een topsnelheid bereikten van 2890 Km/h... Toch niet gek hè zo te voet... We moesten wel andere schoenen kopen want die waren natuurlijk verbrand... De foto's heb ik geplaatst bij het log van de cache op DCGeopoly 02: De Lebuinuskerk Ik doe het gewoon in mijn eigen tempo. Krijg dan ook geen bon. Wel leuk gezicht zulke gekke gegevens op de gps. Remunj
Wammus Geplaatst 23 oktober 2008 Geplaatst 23 oktober 2008 aha, nou ja dan hebben wij in iedergeval een goede Langzame Garmin (map60csx) Die had ik een keer op mijn bureau liggen, vast aan de USB kabel. Op het eind van de avond was de maximale snelheid 214km/u geweest! Weet helaas niet meer welke afstand ik heb afgelegd toen.
MCMAL Geplaatst 23 oktober 2008 Geplaatst 23 oktober 2008 Van de zomer op vakantie gebeurde dat bij mijn Etrex Vista ook. Even uit en aan en probleem weer opgelost.
ShadowXs Geplaatst 23 oktober 2008 Geplaatst 23 oktober 2008 Van de zomer op vakantie gebeurde dat bij mijn Etrex Vista ook.Even uit en aan en probleem weer opgelost. Ik heb vorig jaar op wintersport de GPS op de piste meegenomen en was er bijzonder trots op dat ik 413 km/u haalde. Ik begin er nu toch aan te twijfelen of dat wel correct was...
Mr.Atari Geplaatst 24 oktober 2008 Auteur Geplaatst 24 oktober 2008 Pffff, wat ben ik blij dat wij een Garmin hebben. Dit soort dingen willen wij als "team" Langzaam natuurlijk niet. wij gaan rustig verder Volgens mij is de Geko ook een Garmin Yep, kun je zelf op de geplaatste foto's zien, merk staat onder de gemeten waarde...
Aanbevolen berichten