Spring naar bijdragen

Universele Grijptang met zuignappen


IkbenMamma

Aanbevolen berichten

584be03e-61be-4f5f-b3b9-ed47176cf20f.jpg

 

Voor 6,99 euro verkrijgbaar, vanaf maandag de 27ste oktober dus !

 

***

 

Niet bij de HEMA, Blokker, Kruidvat, Etos of de GAMMA, Karwei of Aldi, of Action, maar bij de Lidl ! ;)

 

Zo kan het wel toch, heb er nog een aantal bij genoemd ... :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ie net zo zwaar knijpt als de vorige die hier werd aangeprezen op het forum, die gele zonder zuignappen, dan heb ik weer een miskoop. Was wel goed ding, hoor, ik heb weinig knijpkracht. ;)

 

Alhoewel, mijn moeder heeft hem overgenomen en voor 5,- euro verkocht op de rommelmarkt, dus zo'n miskoop was het niet.

 

Ik wacht even de ervaringen van de eerste kopers af, maar thanks voor de tip, ik hou het draadje in de gaten. Zoiets kan ik goed gebruiken! :ph34r:

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Ben je in het draadje nachtbrakers al actief? :blush: Nee, ik vandaag niet, ik ga lekker naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu nog een steeltje met een spiegeltje er onder, om verstopte caches onder bruggen e.d. makkelijker te vinden.

Zoals de militairen en politie gebruiken om onder een voertuig te kijken, zonder door de knieen te hoeven gaan.

Zijn die ook in de privesector te koop? Zoekbaars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb hem zelf wel gekocht, haha.

 

Hij is misschien niet echt handig om iets uit een piepklein holletje te pakken, maar ala, als ik er niet bij kan en het zou hierdoor wel lukken, dan is het toch mooi meegenomen.

 

Ik ben zaterdag op het HHE sprookjes event, kun je meteen een kijkje nemen :thumbup:...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de cache zwaar is, is dit misschien een oplossing:

 

Bulldozer.jpg

 

(Ook te gebruiken als cache mobiel)

 

 

Waarom niet gelijk een terex Rh 90 om de cache uit te spitten. Hij is te huur bij Abeko uit beverwijk, hij staat nu op een ponton, dus misschien is het wat voor het comomeer :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem zelf wel gekocht, haha.

 

Hij is misschien niet echt handig om iets uit een piepklein holletje te pakken, maar ala, als ik er niet bij kan en het zou hierdoor wel lukken, dan is het toch mooi meegenomen.

 

Ik ben zaterdag op het HHE sprookjes event, kun je meteen een kijkje nemen ;) ...

 

 

Jij bent daar diegene met een vrachtwagen met oplegger aanwezig is,voor al je spullen ?? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem zelf wel gekocht, haha.

 

Hij is misschien niet echt handig om iets uit een piepklein holletje te pakken, maar ala, als ik er niet bij kan en het zou hierdoor wel lukken, dan is het toch mooi meegenomen.

 

Ik ben zaterdag op het HHE sprookjes event, kun je meteen een kijkje nemen :thumbup:...

 

Kan je gelijk de keycoords van me overnemen, die moest ik aan jou geven voor ..... laat me effe denken. Ik heb de laatste 2 dagen zoveel cachers gesproken, ben het effe kwijt.

 

Zijn dochter spaart winkelwagnmuntjes en zijn zoon keycoords. Hij gaat naar ouwe stompen event...weet jij het al?

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem zelf wel gekocht, haha.

 

Hij is misschien niet echt handig om iets uit een piepklein holletje te pakken, maar ala, als ik er niet bij kan en het zou hierdoor wel lukken, dan is het toch mooi meegenomen.

 

Ik ben zaterdag op het HHE sprookjes event, kun je meteen een kijkje nemen ;)...

 

Kan je gelijk de keycoords van me overnemen, die moest ik aan jou geven voor ..... laat me effe denken. Ik heb de laatste 2 dagen zoveel cachers gesproken, ben het effe kwijt.

 

Zijn dochter spaart winkelwagnmuntjes en zijn zoon keycoords. Hij gaat naar ouwe stompen event...weet jij het al?

 

groetjes GeoVlinder

Keske (weet ik toevallig omdat ik bij beide berichtjes hem ongeveer de zelfde reply deed: verwijder je adres :thumbup:)

bewerkt door Nemelis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...