Spring naar bijdragen

te korte staffen


remco.1971

Aanbevolen berichten

Lieve Allemaal,

Er komt vandaag of morgen een nieuwsbrief aan, daarin zullen we proberen eea uit te leggen en vooral ook te vragen.

Op dit moment is het zo dat er (voornamelijk om persoonlijke redenen) een aantal van de Team leden aan het overdenken zijn wat ze verder willen en of ze verder willen.

Uiteraard respecteren wij hun keuze volledig en zijn we iedereen meer dan dankbaar voor hun tijd die er in gestoken is en nog steeds wordt.

We zijn op dit moment wat "shortstaffed" zoals dat zo mooi heet op zijn engels. Maar daar ook meer over in de nieuwsbrief.

Gevolgen mogen duidelijk zijn, er lopen wat dingen vast, er lopen soms draadjes hoger op dan nodig/wenselijk is....

Wat ons betreft zijn er twee opties, we gaan gewoon ff een tijdje dicht totdat er weer voldoende mensen zijn of we proberen het gewoon zo met zijn allen, waarbij we gewoon allemaal ons best doen om niet te flamen, speculeren etc etc.

 

Iemand vroeg mij laatst wat is geweten? Daar wist ik toch even niet echt zo snel en in 1 zin een antwoord op....

 

Maar ik weet wel dat ik zelf weet als ik mis zit of te ver ga, en volgens mij weten we dat allemaal. Als we op die momenten nou net even weten in te houden of anders te doen dan je emoties op dat moment aangeven komt het volgens mij best wel goe.

 

De komende twee dagen ben ik onderwater bezig dus ik ben er vrijdag wederom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Jullie zoeken dus vrijwilligers? Nou, we horen het wel.

Ik zou niet de toko op slot gooien, dat is niet zo verstandig met zoveel (lezende) leden.

Bovendien is dit forum HET geocache forum van Nederland omdat we op .com helemaal niet vertegenwoordigd zijn (komt waarschijnlijk door dit perfecte forum).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. hoeveel mensen worden er gezocht?

2. Wat moeten die mensen gaan doen?

3. voor het geval er mensen zijn die interesse hebben: waar moeten ze dat laten blijken?

 

Nog een aanvulling:

4. Hoeveel tijd kost het de mensen per dag, week, maand of jaar ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wacht gewoon even de nieuwsbrief af: daar staat precies in wat we zoeken en waar wij mij bezig zijn of willen gaan!

 

Uhm, staat de nieuwsbrief op de website of wordt hij opgestuurd? Indien opgestuurd: waar kan ik me opgeven? :thumbdown:

Ik ga er vanuit dat iedereen die een account heeft voor het forum ook een nieuwsbrief krijgt. Je hebt je toch aangemeld en een emailadres opgegeven (correct me if I'm wrong).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wacht nu even rustig af. De info komt wel naar jullie toe.

 

Wacht gewoon even de nieuwsbrief af: daar staat precies in wat we zoeken en waar wij mij bezig zijn of willen gaan!

 

Uhm, staat de nieuwsbrief op de website of wordt hij opgestuurd? Indien opgestuurd: waar kan ik me opgeven? :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het eerste bericht in dit topic geeft Hawkeyes aan wat een aantal punten in de nieuwsbrief zullen zijn.

Door omstandigheden laat de nieuwsbrief even op zich wachten. Zoals Hawkeyes al aangeeft is hij er mee bezig en zal hij zijn best doen om de nieuwsbrief dit weekend de deur uit te doen. Heb dus nog een paar dagen geduld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen mag best denken wat hij/zij wil. ook wat zijn/haar motivatie is om een antwoord te dichten en te tikken, doe ik ook.

Maar om te weten wat er nu eigenlijk gebeurt of wat de wijzigingen zijn is in ons alle voordeel en dat kan snel en kort ook hier vermeld worden. De uitgebreide versie zien we dan wel in de nieuwsbrief waar steeds over gerept wordt. Dit zou zoals ik al vermelde een hoop onrust wegnemen.

 

Of is het gewoon een stukje Hollandse nieuwsgierigheid of sensatie?! Er gebeurt wat: net zoals het verkeersongeval waarbij allerlei files ontstaan van kijkers.

 

Onrust? Dat valt nu toch wel mee: of versta je onder onrust het feit dat de caches niet goed ingelezen worden? Nou als het iets van de onrust wegneemt: het contract met Groundspeak is klaar waardoor wij één keer per week een GPX-file krijgen met alle juiste logjes, dus dan kloppen die stastistieken ook weer.

 

Onrust vanwege personele wisselingen? Hoeveel last wordt daar nou daadwerkelijk van de gemiddelde gebruiker van ondervonden? Ik vind het wel meevallen...

 

Gewoon nog even een paar daagjes wachten: nou klaar toch?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...