Team Gelaen Geplaatst 2 juli 2009 Geplaatst 2 juli 2009 Op zich heb je een punt. Of het zo'n vaart zal lopen? We (de meesten) sturen met zijn allen al jaren ons mailwachtwoord als platte tekst naar onze provider om onze mail op te halen. Zou volgens mij (zeker bij kabelinternet) een klein kunstje moeten zijn om dat te achterhalen denk ik. Blijkbaar gebeurt dat niet zoveel. Daarbij is het overnemen van een sessie op die manier een stuk lastiger dan zo'n wachtwoord achterhalen. (Heb het een keer gebruikt om mijn eigen vergeten pop3 wachtwoord te achterhalen). ehm, door wat hobby hoef ik trouwens ook op mijn werk nauwelijks een wachtwoord in te typen hier ;-) (eigen server thuis, ssh, tunnels enzo)
BigFurryMonster Geplaatst 27 juli 2009 Geplaatst 27 juli 2009 Is er al een oplossing voor dit probleem voorhanden? Ook ik werk op meerdere plekken met PCs, en dan ook nog met een iPhone. Het is nu zo dat ik eigenlijk elke keer dat ik op het Forum iets wil posten, moet inloggen. Dat zou nog niet eens zo heel erg zijn, als niet ook de functionaliteiten Kaart en Geo d'Ors afhankelijk zouden zijn van een forum-login. En dat terwijl dat zulke handige en fijne functionaliteiten zijn! (zie overigens ook http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=12036)
Team jemar Geplaatst 27 juli 2009 Geplaatst 27 juli 2009 Ik zou het niet weten...Misschien kan Fra-Ha of Kalkendotters hier antwoord op geven?!
BigFurryMonster Geplaatst 30 juli 2009 Geplaatst 30 juli 2009 Ik hoopte eigenlijk op een antwoord van iemand die het wel zou weten
GeoVlinder Geplaatst 30 juli 2009 Geplaatst 30 juli 2009 Kalkendotters kan dat antwoord ook niet geven. Ik weet dat je liever hoort dat iemand het wel weet, maar ja nu hoef je ook niet meer op antwoord te wachten wat niet meer gaat komen, in ieder geval niet van Kalkendotters. Blijkbaar weet niemand het antwoord, vervelend voor je, maar helaas kan ik je ook niet helpen. Succes met de zoektocht naar het antwoord, weer eens wat anders dan zoeken naar een cache. groetjes GeoVlinder
fra-ha Geplaatst 30 juli 2009 Geplaatst 30 juli 2009 Dit probleem kunnen wij helaas ook niet oplossen. De leverancier van het forum zal dit met een update of patch moeten aanpassen. Ik zal Remco hierover inlichten, wellicht dat hij hier even naar kan kijken. Hij is immers contactpersoon bij de forum leverancier.
Mars Express Geplaatst 27 augustus 2009 Geplaatst 27 augustus 2009 Om de een of andere reden moet ik sinds een paar dagen elke keer opnieuw inloggen - ook al verander ik niet van PC of IP address. Hebben meer mensen dat probleem sinds kort, of is er hier bij mij iets fout? groet Marcel.
Bloodwoosj Geplaatst 27 augustus 2009 Geplaatst 27 augustus 2009 Om de een of andere reden moet ik sinds een paar dagen elke keer opnieuw inloggen - ook al verander ik niet van PC of IP address. Hebben meer mensen dat probleem sinds kort, of is er hier bij mij iets fout? groet Marcel. Heb je misschien de instellingen in je browser met betrekking tot cookies gewijzigd? Automatisch inloggen/ingelogd blijven op het forum wordt uitgevoerd middels cookies, dus als je niet voortdurend van pc wisselt is dat een mogelijke oorzaak. Greetz, Bloodwoosj.
Ivo-tje Geplaatst 27 augustus 2009 Geplaatst 27 augustus 2009 Ik log elke dag een keer of 2 opnieuw in. Omdat ik op een laptop werk, en op verschillende locaties zit schijnt dit nodig te zijn. Vraag me wel af waarom, want ik heb dit eigenlijk met geen enkel andere website/forum. Normaal is het alleen als je van PC wisselt, en maakt het IP niet uit.
Mars Express Geplaatst 27 augustus 2009 Geplaatst 27 augustus 2009 Om de een of andere reden moet ik sinds een paar dagen elke keer opnieuw inloggen - ook al verander ik niet van PC of IP address. Hebben meer mensen dat probleem sinds kort, of is er hier bij mij iets fout? groet Marcel. Heb je misschien de instellingen in je browser met betrekking tot cookies gewijzigd? Automatisch inloggen/ingelogd blijven op het forum wordt uitgevoerd middels cookies, dus als je niet voortdurend van pc wisselt is dat een mogelijke oorzaak. Greetz, Bloodwoosj. ehh, slik. inderdaad! thanks! stom dat ik daar nou zelf niet opkwam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden