Spring naar bijdragen

forum opnieuw inloggen en zo


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

* meerdere computers gebruiken? (al zou dat eigenlijk goed moeten gaan)

Dit gaat goed, want ik ben zowel op mijn werk (nu dus) als thuis (op 2 computers (tenminste ik meende dat ik de sessie op mijn laptop ook open heb gelaten)) ingelogd .

bewerkt door Nemelis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat in beide gevallen (team 16 en bruineberen) een laptop die meegenomen wordt en dus op meerdere plekken gebruikt wordt?

 

Daarvan kan ik al bij voorbaat zeggen dat het een probleem is om dat werkend te krijgen.

Je laptop heeft maar 1 versie van de vereiste cookies en daar zit dus een stuk IP adres in verwerkt.

 

Wat je zou kunnen proberen is hetzij op plek 1 met firefox en op plek 2 met IE werken bijv (kortom: verschillende browsers), of meerdere profielen in 1 browser. Maar een 'structurele oplossing' zit er niet echt in.

 

Dan kunnen we wel ophouden want daar gaat het probleem nu juist over. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja... da's het nadeel inderdaad... je browser kan maar met 1 cookie met een bepaalde naam voor een bepaalde site werken. Ik las op fora dat er sprake is/was van evt het aanpassen zodat dat per gebruiker in te stellen zou zijn, maar dat was anderhalf jaar geleden, dus ik zou er niet op gaan zitten wachten.

 

Misschien is het een idee om die stronghold zooi gewoon uit te zetten, maar ja, that's not my call :-)

For IE (bah vloekwoord) is dat ook zo, want die slaat die rotzooi op in de My Documents (ik bedoel) Documents and settings en die zijn per gebruiker.

Firefox slaat z'n cookies daar niet op, dius dan heb je dat probleem wel.

 

Maar zelfs al sla je het per gebruiker op blijf je met het ip-adres probleem zitten (of je zou per aansluiting een gebruikersnaam moeten instaleren (maar dat lijkt me wel heel erg overdreven))

bewerkt door Nemelis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja... da's het nadeel inderdaad... je browser kan maar met 1 cookie met een bepaalde naam voor een bepaalde site werken. Ik las op fora dat er sprake is/was van evt het aanpassen zodat dat per gebruiker in te stellen zou zijn, maar dat was anderhalf jaar geleden, dus ik zou er niet op gaan zitten wachten.

 

Misschien is het een idee om die stronghold zooi gewoon uit te zetten, maar ja, that's not my call :-)

 

Voor mij hoef je die stronghold uit te zetten. Het is duidelijk dat het extra beveiliging voor het forum is, prima.

 

We lossen het wel op door op de ene pc het forum te lezen met het account van onze dochter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...