GeoVlinder Geplaatst 14 oktober 2008 Geplaatst 14 oktober 2008 Dan ga je voorbij aan de WWFM-bedoeling. Het is inderdaad niet de bedoeling om ver te reizen (al mag dat natuurlijk wel), maar om zoveel mogelijk mensen op zoveel mogelijk plekken gelijktijdig iets te laten doen. /me verwijderd pleister van Geovlinder... Wat wou je zeggen? Ik wou je bijvallen, maar had in postje #53 gezegd, verder mijn mond te zullen houden, dus ik kan er inhoudelijk niet op in gaan. groetjes GeoVlinder
dmace Geplaatst 14 oktober 2008 Geplaatst 14 oktober 2008 Ik wou je bijvallen, maar had in postje #53 gezegd, verder mijn mond te zullen houden, dus ik kan er inhoudelijk niet op in gaan. Dat vind ik hartstikke lief, maar dat is niet nodig. Ik doe niets meer of minder dan de uitvinders van de WWFM napraten. Die vinden het alleen maar leuk als het initiatief op hetzelfde moment plaatsvindt, ongeacht hoe geocachers daaraan invulling geven. Even een ander quoteje: Summary: The Basic Idea This event is part of the WWFM IV - World Wide Flash Mob coordinated events (see growing bookmark list) Thousands of geocachers at dozens of events all around the globe, gathering at the same time Flash Mob I - May 2007 - Balboa Park (video) - almost 200 local geocachers; 20 world-wide events WWFM II - Nov 2007 - Belmont Park in Mission Beach (video) - 4400 world-wide attendees at 83 events WWFM III - May 2008 - Coronado near the Ferry Landing - almost 8000 attendees at 163 events
Lepman Geplaatst 20 oktober 2008 Geplaatst 20 oktober 2008 Klopt het dat er nu twee WWFM in Zuid-Holland zijn?
delta123 Geplaatst 20 oktober 2008 Geplaatst 20 oktober 2008 Klopt het dat er nu twee WWFM in Zuid-Holland zijn? ja
Veldvors Geplaatst 20 oktober 2008 Geplaatst 20 oktober 2008 (bewerkt) ik ga naar Kampen, gewoon omdat die het eerste was Barny Mooi...dan kan ik dat gele bussie ook eens discoveren...zal proberen een fles cola mee te nemen Maar dan van cocacola... 20 oktober 2008 bewerkt door veldhoen
De Roode Loper Geplaatst 20 oktober 2008 Geplaatst 20 oktober 2008 Maar dan van cocacola... Is er dan ook een coca-cache
team explorers Geplaatst 1 november 2008 Geplaatst 1 november 2008 (bewerkt) Nog één week en dan is het zover!! WWFMIV , 8 november 2008 om klokslag 19.00 uur gaan we beginnen. 7 lokaties in Nederland Hopelijk wordt het een succes. Hieronder de betreffende events/lokaties. WWFM IV (Kampen): Niet weer een fotorolletje! WWFM IV [Oegstgeest] "een gouwe greep!" WWFM IV (Tilburg) - We zingen samen een liedje WWFM IV (Zutphen) - Gein bij de fontein WWFM IV (Utrecht) "GPS FLASH" WWFM IV (Hoogvliet): Flessen vliegen om je oren! WWFM IV [Assen]" Doe eens gek ! " We wensen de overige organiserende team veel succes 1 november 2008 bewerkt door team explorers
Axel-F Geplaatst 1 november 2008 Geplaatst 1 november 2008 mmmm, ik had er graag bij geweest maar zit dan in Kopenhagen. Ik zie dat de WWFM4 aldaar wordt gehouden in Arhus... Better luck next time. Ik wens ale deelnemers alvast veel plezier.
DanPan Geplaatst 5 november 2008 Geplaatst 5 november 2008 Voor de Noordburen die in Belgie vertoeven: WWFM IV (Liège) - Waffe di Lîdje WWFM IV Leuven (Flashing the Bug) WWFM IV (Brussels) - Atomium WWFM IV (Boom) - Roetschen maar ... WWFM IV (Hasselt) - TSJOE TSJOE FREEZE WWFM IV (Bredene) - ENZOS FEEST
Vasc0 Geplaatst 8 november 2008 Geplaatst 8 november 2008 Hier nog even een tip om allen binnen een kwartier te kunnen loggen en de groepsfoto maken. Maak alvast een etiket met datum en tijd enz. dan hoef je alleen even snel te plakken! Iedereen veel plezier vanavond!
Voortrekkers Geplaatst 8 november 2008 Geplaatst 8 november 2008 Nee, stickers passen niet op onze logrol, en 't rolt zo lastig op , past-ie niet meer in z'n houder!
Vasc0 Geplaatst 8 november 2008 Geplaatst 8 november 2008 Een logrol tijdens een event? Je hoeft hem toch niet te verstoppen?
Voortrekkers Geplaatst 8 november 2008 Geplaatst 8 november 2008 Komt dat zien zou ik zeggen WWFM IV Kampen!
IkbenMamma Geplaatst 8 november 2008 Geplaatst 8 november 2008 (bewerkt) Zojuist een programma gedownload om LIVE VIDEO STREAMING vanaf mijn Nokia N95 te doen.... Eens even kijken wie het terug kan vinden: http://qik.com/events/search?query=geocaching Maar "alle" Qik live streaming filmpjes staan eerst hier, daarna plaats ik hem ergens bij het event. Hoop dat 't lukt ! Regelmatig F5 (refresh), wie weet... *** Edit: IkbenMamma Account Qik, daar staat ie uiteindelijk zekers 8 november 2008 bewerkt door IkbenMamma
IkbenMamma Geplaatst 8 november 2008 Geplaatst 8 november 2008 Gelukt, nu live streaming at this very moment !! Recentste filmpjes voor straks staan dus ergens anders, te weten hier...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden