Akela-NL Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Hoi Geopatra, Ik doe er helemaal niet moeilijk over hoor. Integendeel, ik vind het wel leuk, zo'n eerste. Dat geld komt vanzelf weer terug binnen rollen, daar maak ik me niet druk over. Het voelt toch een beetje als je rijbewijs halen Maar waar wij in Nederland ook goed in zijn is er de spot mee drijven en daar is niets mis mee, toch? En dit stukje Nederlandse folklore combineren met een hobby als geocaching lijkt me helemaal leuk.
Remunj Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Ik heb mijn rijbewijs sinds augustus 2000 en ben op zondag 7 december voor de ALLEREERSTE keer geflitst, toen ik van een cache terug naar huis reed Reden: Ik zat met m'n nieuwe Colorado 300 te spelen en had dus niet gezien dat er van die lui in de berm stonden die op zondag niets beters te doen hebben dan brave mensen pesten ... Misschien wil WayPoint tegemoet komen in de kosten ( € 27) omdat ik afgeleid was door die mooie, nieuwe Colorado met al zijn mogelijkheden ? Spelen met een GSM is duurder.
volksdansje Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Hier[/url] kan je alles vinden. Kan je misschien nog eens voor een cache gebruiken. Een leuke serie die over te snel rijden gaat is: Police hide-out one Police hide-out two Police hide-out three Police hide-out four Police hide-out bonus. O ja, terwijl wij o.a. met deze serie bezig waren, zonder te betalen geparkeerd, 50 euro boete.
eSeR2008 Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Hier[/url] kan je alles vinden. Kan je misschien nog eens voor een cache gebruiken. Een leuke serie die over te snel rijden gaat is: Police hide-out one Police hide-out two Police hide-out three Police hide-out four Police hide-out bonus. O ja, terwijl wij o.a. met deze serie bezig waren, zonder te betalen geparkeerd, 50 euro boete. Aha de bonus
t-bones Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 (bewerkt) In elk mens schuilt een beest... in meerdere opzichten. In de 70er jaren werkte ik ook bij de blauwe club. En stond ik ook wel eens met een 'radarauto' langs de kant, en gaf de kentekens door aan een collega verderop die de bon uitdeelde. 'Er komt er een bij je, die is het er niet mee eens' meldde de collega over de mobilofoon. En jaar hoor, een man met stoom uit de oren -zojuist bekeurd voor 65 waar het 50 was- kwam aan het raam. Hij was kwaad en stond boos in de regen te razen. Ik liet hem even binnen zitten om het verhaal droog aan te horen... waarom niet? Hij zag de apparatuur die van elke langskomende auto de snelheid keurig aangaf. Ik legde uit hoe het werkte. Hij keek mee... En binnen een kwartier veranderde hij van een prooi in een jager: op het puntje van de stoel, zat hij bloed fanatiek te roepen dat er weer een ver over de vijftig reed. Of ik dat mijn collega toch maar vooral wilde melden! Zelden iemand zo snel van perspectief zien veranderen. Hij was die middag een fraaie boete èn een leuke ervaring rijker. Of ik nog wel eens een bekeuring krijg? Recent nog... voor te hard rijden. Mocht er een cacher zijn die het verhaal herkend: het was op de Paterswoldseweg in Groningen, richting 'stad uit' zoals dat heet. Ergens rond 1974 ofzo. 30 december 2008 bewerkt door t-bones
Diversion600 Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 hihi in 1974 was ik nog niet eens geboren.. Maar nog even offtopic....ik heb nu sinds 1993 mijn auto rijbewijs en sinds 1995 mijn motor rijbewijs. En even afkloppen tot op vandaag is er nog nooit een boete op de mat gevallen... ( we hebben geen mat...) nee even serieus.. Net als wat Geopatra oa ook al vertelde.. gewoon even het gas in de gaten houden en no probs.. je komt er toch wel en vaak net zo snel.. Vandaag nog... en klein wagentje komt op de A59 mij als een gek voorbij, rechts inhalen maar bij de watertoren bij Raamsdonksveer lag het wagentje toch mooi op zijn kant in de sloot.. foutje... Ik zeg niet dat ik zo braaf ben.. rij ook wel eens te hard,.. maar als mijn zwager weer eens klaagt dat hij moet voorkomen omdat hij zogenaamt te hard heeft gereden waar het niet kan.. mmhh nee, geen medelijden van mijn kant. Nu on topic.. sorry ik kan je niet helpen... geen idee waar je boetes zou kunnen loggen..
Sivota Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Gewoon betalen, dan wordt de boete in je dossier afgevinkt. Of laten voorkomen, dan komt er een log bij, maar dat is wel duurder.
GeoTeeth Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Of ik nog wel eens een bekeuring krijg? Recent nog... voor te hard rijden. Mocht er een cacher zijn die het verhaal herkend: het was op de Paterswoldseweg in Groningen, richting 'stad uit' zoals dat heet. Ergens rond 1974 ofzo. Nu weet ik ook wie toen tussen het 'nieuwe' RKZ en de Hoornse Plas mij in mijn Lelijke Eend heeft ingehaald
Aanbevolen berichten