De Roode Loper Geplaatst 22 september 2008 Geplaatst 22 september 2008 (bewerkt) 'k Was ook een keer de l*l. Ik reed van de ene Achtkarspelencache naar de andere.'k Reed 87 waar je 80 mocht, en ja, dat schijnt een vreselijke misdaad te zijn waar je flink voor gestraft dient te worden. (sorry, 'k werd even een beetje cynisch) Dit past wel in de Da's toch logisch-serie. A = 7 . 22 september 2008 bewerkt door De Roode Loper
zitawalk Geplaatst 23 september 2008 Geplaatst 23 september 2008 Ik hoop dat het niet voor een FTF was? (anders krijg je hier straks nog de volle lading over je heen waarschijnlijk ) Maar om een bekeuring te loggen zou het volgens mij een locationless cache moeten zijn maar die zijn er in Nederland niet meer.... Heb je toch nog een bekeuring met een goudrandje!!! Op weg naar goud voor de cache "Rob" ben ik geflitst, maar had wel een FTF!!!! Een kleine verzachting
IkbenMamma Geplaatst 23 september 2008 Geplaatst 23 september 2008 Ik hoop dat het niet voor een FTF was? (anders krijg je hier straks nog de volle lading over je heen waarschijnlijk ) Maar om een bekeuring te loggen zou het volgens mij een locationless cache moeten zijn maar die zijn er in Nederland niet meer.... Heb je toch nog een bekeuring met een goudrandje!!! Op weg naar goud voor de cache "Rob" ben ik geflitst, maar had wel een FTF!!!! Een kleine verzachting Hé, wat lees ik nu ... Na je FTF bij mijn cache "ROB" een BON ?! Jammer zeg, en ook nog eens geen ROB gezien ... maar goed wel de vreugde van de FTF, das dan ook wel blijkbaar genoeg waard. *** Zelf heeft Mamma ook een keer een cache-bekeuring ontvangen op de TERUGweg van een cache naar Mum's New Place. Bij Leiden, het Zwart Wit geblokte viaduct. Het was al erg laat, zo rond 23:45 zoiets en geen kip op de weg. Volgens mij mag je er 80 ?! Maar ik reed ook zo tegen de negentig en ja, dan wordt je er idd toch voor "bestraft".
Mr.Atari Geplaatst 23 september 2008 Geplaatst 23 september 2008 Ach als ik geflitst word (en dat gebeurt nogal eens) dan denk ik, ik sponsor de politie weer eens. Kunnen ze weer inbrekers voor pakken...
maca_en_niels Geplaatst 23 september 2008 Geplaatst 23 september 2008 Is er ook een cache die je kunt loggen, als er tijdens het cachen je ruit in ingeslagen en dat er is ingebroken?? Of als je net na het loggen van een cache probeerd of je autotje een woureus weg kan duwen, maar de boom dus sterker is? (gelukkig geen deuk)
BBosman Geplaatst 23 september 2008 Geplaatst 23 september 2008 Onderweg naar een cache gelukkig nog nooit gefiltst. Daarintegen kan gefiltst worden wel nuttige bijkomstigheden hebben. Toen ik er weer eens eentje kreeg, en die wat nader bestudeerde was het idee voor mijn cache Fiets/bromfietspad geboren. (Al moet de gemeente daar wel eens gaan opschieten met de werkzaamheden.)
Akela-NL Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 (bewerkt) Ik heb mijn rijbewijs sinds augustus 2000 en ben op zondag 7 december voor de ALLEREERSTE keer geflitst, toen ik van een cache terug naar huis reed Reden: Ik zat met m'n nieuwe Colorado 300 te spelen en had dus niet gezien dat er van die lui in de berm stonden die op zondag niets beters te doen hebben dan brave mensen pesten ... Misschien wil WayPoint tegemoet komen in de kosten ( € 27) omdat ik afgeleid was door die mooie, nieuwe Colorado met al zijn mogelijkheden ? 30 december 2008 bewerkt door Akela-NL
Kiddooz Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Ik heb mijn rijbewijs sinds augustus 2000 en ben op zondag 7 december voor de ALLEREERSTE keer geflitst, toen ik van een cache terug naar huis reed Reden: Ik zat met m'n nieuwe Colorado 300 te spelen en had dus niet gezien dat er van die lui in de berm stonden die op zondag niets beters te doen hebben dan brave mensen pesten ... Misschien wil WayPoint tegemoet komen in de kosten ( € 27) omdat ik afgeleid was door die mooie, nieuwe Colorado met al zijn mogelijkheden ? Jij hoort onder het rijden helemaal niet met je Colorado te spelen.... wees blij dat het maar 27 euro is....
zitawalk Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Ik heb mijn rijbewijs sinds augustus 2000 en ben op zondag 7 december voor de ALLEREERSTE keer geflitst, toen ik van een cache terug naar huis reed Reden: Ik zat met m'n nieuwe Colorado 300 te spelen en had dus niet gezien dat er van die lui in de berm stonden die op zondag niets beters te doen hebben dan brave mensen pesten ... Misschien wil WayPoint tegemoet komen in de kosten ( € 27) omdat ik afgeleid was door die mooie, nieuwe Colorado met al zijn mogelijkheden ? Gefeliciteerd !!! Je eerste pas, ik had na 8 jaar er toch wel wat meer.....
smeule Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 (bewerkt) Ik heb mijn rijbewijs sinds augustus 2000 en ben op zondag 7 december voor de ALLEREERSTE keer geflitst, toen ik van een cache terug naar huis reed Reden: Ik zat met m'n nieuwe Colorado 300 te spelen en had dus niet gezien dat er van die lui in de berm stonden die op zondag niets beters te doen hebben dan brave mensen pesten ... Misschien wil WayPoint tegemoet komen in de kosten ( € 27) omdat ik afgeleid was door die mooie, nieuwe Colorado met al zijn mogelijkheden ? Binnen de bebouwde kom-------------Categorie-1 overschrijding tot en met 4 km/h-------€19 overschrijding met 5 km/h---------------€ 24 overschrijding met 6 km/h---------------€ 27 Hier kan je alles vinden. Kan je misschien nog eens voor een cache gebruiken. 30 december 2008 bewerkt door smeule
Akela-NL Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Da's een goed idee, om daar eens een cache rond te verzinnen. Dan hangen we die idiote flitspalen vol met plaatjes met coördinaten, dan dienen ze nog ergens voor Maar ik mis nu ook wel die cache die je kon loggen bij een bekeuring van of naar het geocachen
Geopatra Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Da's een goed idee, om daar eens een cache rond te verzinnen. Dan hangen we die idiote flitspalen vol met plaatjes met coördinaten, dan dienen ze nog ergens voor Maar ik mis nu ook wel die cache die je kon loggen bij een bekeuring van of naar het geocachen Als je een beetje rustig met je rechter voet doet en nergens mee zit te spelen onderweg zijn die flitspalen helemaal niet idioot. Houd je je daar niet aan dan geldt het laatste voor jou en niet voor die paal. Zo simpel is het eigenlijk. En je komt niets sneller ter plaatse. Geopatra. ps: Ik krijg ook wel eens ooit een bon: dan heb ik het zelf gedaan en niemand anders.
hneel Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Vandaag een passend artikeltje op nu.nl gelezen. Bijna 12 miljoen boetes per jaar. Daarmee is Nederland ruimschoots koploper in de wereld. Niet alleen met het gemiddeld aantal boetes per automobilist, maar zelfs in absolute aantallen. Om het anders te zeggen: In een groot land als de V.S. worden per jaar minder dan 12 miljoen boetes uitgeschreven. Je kan dus gerust stellen dat we hier in Nederland een beetje doorgeslagen zijn in de jacht op de snelheidsovertreder.
keske27 Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Vandaag een passend artikeltje op nu.nl gelezen. Bijna 12 miljoen boetes per jaar. Daarmee is Nederland ruimschoots koploper in de wereld. Niet alleen met het gemiddeld aantal boetes per automobilist, maar zelfs in absolute aantallen. Om het anders te zeggen: In een groot land als de V.S. worden per jaar minder dan 12 miljoen boetes uitgeschreven. Je kan dus gerust stellen dat we hier in Nederland een beetje doorgeslagen zijn in de jacht op de snelheidsovertreder. Hallo all, Dit kleine landje wil toch met/in alles voorop lopen? Groetjes Keske27
GoudHaartje Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Vandaag een passend artikeltje op nu.nl gelezen. Bijna 12 miljoen boetes per jaar. Daarmee is Nederland ruimschoots koploper in de wereld. Niet alleen met het gemiddeld aantal boetes per automobilist, maar zelfs in absolute aantallen. Om het anders te zeggen: In een groot land als de V.S. worden per jaar minder dan 12 miljoen boetes uitgeschreven. Je kan dus gerust stellen dat we hier in Nederland een beetje doorgeslagen zijn in de jacht op de snelheidsovertreder. Tja,ze hebben het hier alleen maar over het aantal uitgeschreven boetes, maar niet over het bedrag dat het oplevert. Wat dat betreft zijn de bedragen in Nederland niet absurd hoog, voor snelheidsovertredingen in omliggende landen moet je meer betalen.
Aanbevolen berichten