naitsirhc Geplaatst 26 januari 2012 Geplaatst 26 januari 2012 Laat ze eerst maar komen met goede multicache ondersteuning.....
Krimpenees Geplaatst 26 januari 2012 Geplaatst 26 januari 2012 Laat ze eerst maar komen met goede multicache ondersteuning..... Is die niet goed dan?
wolojoli Geplaatst 26 januari 2012 Geplaatst 26 januari 2012 Laat ze eerst maar komen met goede multicache ondersteuning..... Is die niet goed dan? De multi-cache "ondersteuning" die er nu in zit niet. Ik gebruik deze dan ook niet, en voeg elk waypoint gewoon als waypoint in de GPS in. Het "Enter next stage" gebruik ik al lang niet meer.
team nessa Geplaatst 26 januari 2012 Geplaatst 26 januari 2012 vanuit gsak, waypoints gewoon als poi inladen, werkt perfect en gaat veel sneller als steeds handmatig aanpassen
wolojoli Geplaatst 26 januari 2012 Geplaatst 26 januari 2012 vanuit gsak, waypoints gewoon als poi inladen, werkt perfect en gaat veel sneller als steeds handmatig aanpassen Klopt, doe ik ook altijd. Maar als de waypoints van te voren niet zijn gegeven sla ik ze als waypoint op. Als je alleen "next stage" gebruikt krijg je spijt zodra je een kruispeiling of zo voor je kiezen krijgt...
team nessa Geplaatst 26 januari 2012 Geplaatst 26 januari 2012 Ik doe het dan ook zo, next stage gebruik ik nooit en heb ook geen idee wat je ermee kunt
BaLa2Mi Geplaatst 31 januari 2012 Geplaatst 31 januari 2012 Enter next stage is wel handig, want dan blijft de huidige cache geselecteerd voor als je de informatie wil opvragen. Vooral handig als je de vragen niet uitgeprint hebt. Alleen zou het handiger zijn als die functie naar het 'ga naar' menu zou gaan en dat je dus een waypoint kunt selecteren als next stage.
eitjes Geplaatst 31 januari 2012 Geplaatst 31 januari 2012 Niet dat ik het ooit doe (want ik voer de waypoints ook gewoon in met 'markeer waypoint'). Maar je kunt wel 'Enter next stage' gebruiken, zodat de cache die je aan het lopen bent actief blijft (en je dus de beschrijving en hints makkelijk op kunt zoeken) en elke keer nadat je een nieuw punt hebt ingevoerd dit punt ook opslaan mbv het vlaggetje onderin je scherm. Zo bewaar je ze toch, mocht je ze later nog nodig hebben. Maar het zou fijn zijn als dit inderdaad verbeterd wordt. Heeft er al iemand een suggestie gedaan aan Garmin? Als alleen iedereen op dit soort fora er over klaagt, maar niemand tips geeft aan Garmin, dan gebeurt er 'natuurlijk' niets.
thex Geplaatst 31 januari 2012 Geplaatst 31 januari 2012 Next stage is een verzinsel van Garmin. Zodra je een blauw doosje hebt, die ineens een multi blijkt te zijn, heb je geen next stage. Ook geeft dit problemen bij caches waar je terug moet grijpen op ingevoerde wp's. Bv om te kruispijlen, een figuur te ontmaskeren, een patroon te herkennen of proximity cirkels te plotten achteraf.
DiLange Geplaatst 31 januari 2012 Geplaatst 31 januari 2012 Heeft er al iemand een suggestie gedaan aan Garmin? Als alleen iedereen op dit soort fora er over klaagt, maar niemand tips geeft aan Garmin, dan gebeurt er 'natuurlijk' niets. Ik heb lange tijd terug dit bij Garmin gemeld. Mijn idee was dat je vanuit de cache naar de 'child waypooints' zoals GSAK ze noemt kunt. In de volgende versie zat wel de genoemde 'Next stage', maar die gebruik ik niet. Zie het voordeel er niet van in. De meeste multi's hebben waypoints dus ik switch van Geocaches naar Waypoints. Als meer mensen dit idee melden komt het er misschien nog een keer. Groeten, Edo
vogelen Geplaatst 15 februari 2012 Auteur Geplaatst 15 februari 2012 Oregon x50 (WebUpdater) software version 5.40 Change History Changes made from version 5.20 to 5.40: Added Geocaching with Photos (http://garmin.blogs.com/softwareupdates ... hotos.html) Fixed potential naming issues with imported routes from BaseCamp Fixed issue with 'Hut' point type in TOPO Australia & New Zealand maps Fixed issue with magnetic north offset when projecting a waypoint Fixed issue with track log recording while using the stopwatch Fixed mass storage issue when used without batteries Notes: IMPORTANT: if upgrading from a software version less than 4.80 you must follow these steps for future BaseCamp Compatibility: If you are a user of BaseCamp now, or plan to be in the future, you must follow these steps to ensure your data is protected during this software update: Connect your handheld unit to a computer and launch BaseCamp. Transfer all tracks, routes and waypoints to BaseCamp. Delete the /Garmin/GPX folder from the handheld's mass storage. Update the handheld's software via WebUpdater and reboot the handheld. Reconnect the handheld to a computer and transfer your data from BaseCamp back to the handheld.
elisa1955 Geplaatst 16 februari 2012 Geplaatst 16 februari 2012 En dat is in het nederlands ..........
thex Geplaatst 16 februari 2012 Geplaatst 16 februari 2012 Oregon x50 (WebUpdater) software versie 5.40 de geschiedenis veranderen Wijzigingen van versie 5,20 tot 5,40: Toegevoegd Geocaching met foto's (http://garmin.blogs....softwareupdates ... hotos.html) Vaste mogelijke naamgeving problemen met geïmporteerde routes van BaseCamp Probleem met punt 'Hut' type in TOPO Australië & Nieuw-Zeeland kaarten Probleem met het magnetische noorden te compenseren wanneer het projecteren van een waypoint Probleem met tracklog opnemen tijdens het gebruik van de stopwatch Vaste massaopslag probleem bij gebruik zonder batterijen Opmerkingen: BELANGRIJK: als een upgrade van een versie van de software minder dan 4,80, moet u de volgende stappen voor de toekomst BaseCamp Compatibiliteit: Als je een gebruiker van BaseCamp nu, of van plan zijn in de toekomst, moet u de volgende stappen uit om ervoor te zorgen uw gegevens beschermd tijdens deze software-update: Sluit uw handheld apparaat aan op een computer en start BaseCamp. Breng alle tracks, routes en waypoints naar het basiskamp. Verwijder de / Garmin / GPX folder van de massa van de handheld opslag. Update van de handheld software via WebUpdater en herstart de handheld. Sluit de handheld op een computer en je gegevens van BaseCamp terug naar de handheld. Turkie turkie volgens google translate
SeeQ Geplaatst 25 februari 2012 Geplaatst 25 februari 2012 Garmin Oregon x50 (WebUpdater) software version 5.50 Changes made from version 5.40 to 5.50: •Improved GPS response at low speeds. •Fixed potential issue when exiting geocache descriptions
Garmindude Geplaatst 25 maart 2012 Geplaatst 25 maart 2012 mooi sinds ik versie 5.50 heb op mijn oregon 450 is hij erg nauwkeurig
Aanbevolen berichten