superstein Geplaatst 3 september 2008 Share Geplaatst 3 september 2008 Is het ook mogelijk om alleen de door jouw gevonden caches zichtbaar te maken in Google Earth? En zo ja is dit dan ook van toepassing voor waypopints? gr, Superstein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 3 september 2008 Share Geplaatst 3 september 2008 Is het ook mogelijk om alleen de door jouw gevonden caches zichtbaar te maken in Google Earth Ja En zo ja is dit dan ook van toepassing voor waypopints? Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
emiledk Geplaatst 3 september 2008 Share Geplaatst 3 september 2008 Met GSAK is dat makkelijk te doen. Je kan daar een selectie maken, en met de macro myGoogleEarth.gsk de caches/waypoints in de selectie exporteren naar Google Earth. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 3 september 2008 Share Geplaatst 3 september 2008 (bewerkt) @ emiledk: Bedankt, deze macro had ik nog niet ontdekt. Ik heb hem direct geïnstalleerd. Larinagu. 3 september 2008 bewerkt door team larinagu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Ik ben aan het proberen maar de macro lukt niet. Ik krijg een foutmelding dat hij een bepaalde directory niet kan maken op de harde schijf. Is er nog een andere macro? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Het lukt inmiddels wel iets te exporteren naar Google Earth, maar ik zie nog geen route met gemaakte kilometers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pocileh Geplaatst 20 december 2009 Share Geplaatst 20 december 2009 Het lukt inmiddels wel iets te exporteren naar Google Earth, maar ik zie nog geen route met gemaakte kilometers. Dat zal zo ook niet lukken. Een groep waypoints is immers wat anders dan een route. Het enige dat de macro doet is het overbrengen van de groep waypoints die je geselecteerd hebt naar GE. Wil je afstanden zien, dan zul je de groep waypoints eerst in een route moeten plaatsen en dan die route uploaden naar GE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden