Spring naar bijdragen

"mijn kaart" geeft "error"


Geopatra

Aanbevolen berichten

"Geocaching - The Official Global GPS Cache Hunt Site Your request has resulted in an error.

 

You may choose to retry your previous request.

 

Or you may tell us what you were doing when this error occurred.

 

 

 

Geocaching, a Groundspeak Project. "

 

 

Dit is de reactie als ik op Zoek een cache/mijn kaart het bolletje van een cache aanklik.

Ik kan dus momenteel geen cache binnenhalen op deze wijze. :beerchug:

 

Is het probleem bekend ?

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb dit probleem de laatste tijd ook op twee verschillende pc's.

Op één van de pc's blijft ie hardnekkig weigeren, maar als ik dan de cookies en tijdelijke internetbestanden weggooi doet ie het plotseling weer wel.

Bij de andere pc helpt dit niet, alleen een aantal malen opnieuw proberen helpt daar wel.

Geen idee hoe het kan, maar drukte aan de andere kant van de plas kan ik me nauwelijks voorstellen, want in de USA is het als het bij ons 10 uur in de ochtend is daar nog overal nacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit probleem de laatste tijd ook op twee verschillende pc's.

Op één van de pc's blijft ie hardnekkig weigeren, maar als ik dan de cookies en tijdelijke internetbestanden weggooi doet ie het plotseling weer wel.

Bij de andere pc helpt dit niet, alleen een aantal malen opnieuw proberen helpt daar wel.

Geen idee hoe het kan, maar drukte aan de andere kant van de plas kan ik me nauwelijks voorstellen, want in de USA is het als het bij ons 10 uur in de ochtend is daar nog overal nacht.

 

Ook hier vreemde zaken. Aanvankelijk was dit alleen op de tweede pc en de mijne bleef goed functionen. Toen deed tweede het ook weer.

Nu blijft mijn pc problemen geven op dit ene punt en de andere pc weer niet.

 

????????

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wil nog wel eens helpen om regelmatig de IE cache te legen.

 

Ik gebruik zelf het programmaatje CCleaner om de pc in dat opzicht "schoon" te houden.

 

Klik

 

Ik heb IE opgeschoond en het werkt nog ook !! ;)

 

Bedankt Peetee ! :beerchug:

 

Geopatra.

 

Lijntje kan dus dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...