Geopatra Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 We zijn in gesprek met NXP over of een eigen oplossing, of meeliften met de OV chippas. Dan zijn we tenminste zeker dat valsspelen niet meer mogelijk is Ik heb toch liever kilometervergoeding: geen behoefte aan cachen rond parkeerplaatsen ,stations en binnensteden nl. Geopatra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopatra Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 Vergoeding?! Heffing zal je bedoelen! Ja maar cacheplaatsers zorgen voor lekker veel autokilometers door geocachers. Dat levert een hoop heffingen op, waardoor de cacheplaatsers vergoeding kunnen krijgen. Toch .. ! Geopatra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopatra Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 Ik stel voor dat je dan eerst even een werkgroep opricht die daar een rapportage over gaat maken om je vermoeden te kwantificeren.Het lijkt me niet zinnig om op basis van vermoedens beleid te gaan maken, tenzij het mijn vermoedens zijn Daar zit ik dan met mijn goede idee ................... Geopatra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boswijk Posse Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 Goed idee!Maar dan wel graag volgens een zegeltjessysteem. O ja, ennuh, een FTF is dan natuurlijk weer een extra zegeltje waard! Ik ben er klaar voor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 Goed idee!Maar dan wel graag volgens een zegeltjessysteem. O ja, ennuh, een FTF is dan natuurlijk weer een extra zegeltje waard! Ik ben er klaar voor ! Hmmm... Is er niet ook een 10 founds zegel? Met al die micro's van tegenwoordig blijf je plakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 Wat leverd een volle spaarkaart op ????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuitje Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 (bewerkt) Er zijn toch vèèl mensen die erg weinig tedoen hebben de hele dag. Als ik hier al die onzin lees. 18 augustus 2008 bewerkt door tuitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 Zijn er ook zegels voor flutcaches? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nightfire Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 Zijn er ook zegels voor flutcaches? Ja natuurlijk, je plakt dan een "dit-is-een-flut-cache-zegel" wat betekent dat de eigenaar van de geocache een zegel moet inleveren. Aangezien iedereen natuurlijk zoveel mogelijk zegels wilt hebben, zal dit het probleem van flutcaches ook weer oplossen . Wat een mogelijkheden met die zegels zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 Invoeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 18 augustus 2008 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2008 Er zijn toch vèèl mensen die erg weinig tedoen hebben de hele dag.Als ik hier al die onzin lees. Maar ja jij hebt in ieder geval de tijd om alles te lezen Groetjes Keske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verdi Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 We kunnen natuurlijk ook op het volgende event allemaal al onze logboeken mee nemen. Ze achter elkaar leggen en loggen maar. Eens kijken of we in 1 dag kilocacher kunnen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Free Wally Geplaatst 18 augustus 2008 Share Geplaatst 18 augustus 2008 En voor elke dag dat je ingeschreven bent als geocacher ook een puntje extra. Krijgen de ouwe stompen ook weer een beetje extra aanzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden