betuweloper Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 Ik heb een kabel gekocht vanaf me colorado ( usb ) naar de 12 volt van de auto ( sigarrette aansteker ) maar het scherm geeft hetzelfde aan als ik me usb kabel naar me pc aansluit wat doe ik verkeerd ....?
keske27 Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 Goed op de polen letten anders kan je alles in de vuilnisbak gooien Groetjes Keske27
betuweloper Geplaatst 17 augustus 2008 Auteur Geplaatst 17 augustus 2008 Goed op de polen letten anders kan je alles in de vuilnisbak gooien Groetjes Keske27 Wat bedoel je daarmee Keske de ene kant gaat de stekker toch in de usb slot bij de colorado of niet soms ...........
Vasc0 Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 Polen letten? Ga je hem op je startkabels aansluiten?
smeule Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 Ik heb een kabel gekocht vanaf me colorado ( usb ) naar de 12 volt van de auto ( sigarrette aansteker ) maar het scherm geeft hetzelfde aan als ik me usb kabel naar me pc aansluit wat doe ik verkeerd ....? Als je de CO aansluit op de PC heb je normaal de mogelijkheid om het te gebruiken voor massa-opslag of dat je computer voor de stroom zorgt. Dan kan je spelen met de CO terwijl via de USB de stroomvoorziening is. Bestanden verzenden naar de CO kan alleen in de massa-opslag Het kan zijn dat de USB aansluiting op je Colorado defect is. Op dat moment krijg je in de auto die (bovenstaande) keuze ook. Dit hebben wij ook gehad en bij ons zat het plastic lipje met de aansluitingen in de CO los. Ni ligt onze CO in de UK voor reparatie. Iets anders kan ik niet bedenken.
Rob228 Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 Goed op de polen letten anders kan je alles in de vuilnisbak gooien Groetjes Keske27 Wat hebben onze vrienden uit het oosten hier mee te maken
getzie family Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 Het gaat hier over NOORD en ZUID polen
gpsgek Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 Ik heb een kabel gekocht vanaf me colorado ( usb ) naar de 12 volt van de auto ( sigarrette aansteker ) maar het scherm geeft hetzelfde aan als ik me usb kabel naar me pc aansluit wat doe ik verkeerd ....? Waarschijnlijk doe je niets verkeerd. De Colorado detecteert gewoon een externe voeding (immers, je USB-kabel is ook een externe voeding) en laad op. Polen hebben hier niets mee te maken, en ook + en - niet, daar zorgt de aansluiting van de sigarettenaansteker al voor...
deBruineBeren Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 Ik heb een kabel gekocht vanaf me colorado ( usb ) naar de 12 volt van de auto ( sigarrette aansteker ) maar het scherm geeft hetzelfde aan als ik me usb kabel naar me pc aansluit wat doe ik verkeerd ....? Geen officiële Garmin kabel gekocht ! Probeer de spanner optie eens Goto Setup->System->Interface and select Garmin Spanner
Team Guppie Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 het kan aan de kabel liggen, ik heb hier 2 orginele garmin kabels liggen en als ik de ene gebruik dan denkt mijn nuvi ook dat hij aan gesloten word aan de computer. de andere kabel werkt naar behoren.
deBruineBeren Geplaatst 17 augustus 2008 Geplaatst 17 augustus 2008 het kan aan de kabel liggen, ik heb hier 2 orginele garmin kabels liggen en als ik de ene gebruik dan denkt mijn nuvi ook dat hij aan gesloten word aan de computer. de andere kabel werkt naar behoren. Klopt, het heeft niets te maken met de polen. Maar hoe de pinnen bedraad zijn en helaas kan je aan de buitenkant niet zien hoe dat gedaan is.
betuweloper Geplaatst 17 augustus 2008 Auteur Geplaatst 17 augustus 2008 Oke bedankt allemaal dan ga ik binnekort de off even bestellen .....
papillonphoto Geplaatst 21 augustus 2008 Geplaatst 21 augustus 2008 het kan aan de kabel liggen, ik heb hier 2 orginele garmin kabels liggen en als ik de ene gebruik dan denkt mijn nuvi ook dat hij aan gesloten word aan de computer. de andere kabel werkt naar behoren. Ligt niet aan de kabel, je dient de gps anders in te stellen!
Boswijk Posse Geplaatst 21 augustus 2008 Geplaatst 21 augustus 2008 Ik heb de spanner optie aangezet en een standaard stekker gekocht die in de sigarettenaansteker gaat en waarop een USB poort zit. Vervolgens met een willekeurige USB kabel de Colorado eraan en er wordt vrolijk opgeladen (moet ik wel het contact van de auto aanzetten). Niks officiele kabels en noord/zuid/west/oost polen.
Aanbevolen berichten