Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik wil graag een pagina van een gearchiveerde cache hergebruiken voor hints van bijvoorbeeld een aantal wat lastiger te vinden dingen binnen de EKP serie. En verder kan ik er misschien nog wat kwijt, bijvoorbeeld het FTF klassement van de week serie.

Want ik wil een paar dingen best openbaar zetten, maar niet (meer) op de cache pagina zelf. En ik heb verder geen internet pagina of zoiets, en ben er ook niet zo goed in. Een simpele cache beschrijving op geocaching.com maken lukt nog net, dus op deze manier zou het kunnen.

Maar... mag dit?

Want op deze manier is de originele cache niet meer zichtbaar en is het uberhaupt geen cache beschrijving meer, en het staat toch gepubliceerd (maar wel in het archief dus niet om te loggen).

Als ik hiervoor een nieuwe cache pagina zou aanmaken, dan zou het niet gepubliceerd worden. Dus dat is geen optie en dat is precies de reden waarom ik mij nu afvraag of het zo wel mag.

bewerkt door Goedweerloper
Geplaatst
Ik wil graag een pagina van een gearchiveerde cache hergebruiken voor hints van bijvoorbeeld een aantal wat lastiger te vinden dingen binnen de EKP serie. En verder kan ik er misschien nog wat kwijt, bijvoorbeeld het FTF klassement van de week serie.

Want ik wil een paar dingen best openbaar zetten, maar niet (meer) op de cache pagina zelf. En ik heb verder geen internet pagina of zoiets, en ben er ook niet zo goed in. Een simpele cache beschrijving op geocaching.com maken lukt nog net, dus op deze manier zou het kunnen.

Maar... mag dit?

Want op deze manier is de originele cache niet meer zichtbaar en is het uberhaupt geen cache beschrijving meer, en het staat toch gepubliceerd (maar wel in het archief dus niet om te loggen).

Als ik hiervoor een nieuwe cache pagina zou aanmaken, dan zou het niet gepubliceerd worden. Dus dat is geen optie en dat is precies de reden waarom ik mij nu afvraag of het zo wel mag.

Ik heb zo het vermoeden dat je vraagt naar de bekende weg, Wouter-Kabouter !

Een cachepagina is een cachepagina en geen hints- en statspagina.

Je zult daarvoor toch iets op een webpagina moeten plaatsen. Ik vermoed dat er genoeg zullen zijn die je daarbij willen en kunnen helpen.

Succes,

Geopatra.

Geplaatst

Er zijn zat plaatsen op internet waar je een gratis website neer kunt zetten, en je ook een webbuilder tot je beschikking hebt. Bijv. je eigen provider, lycos, of kijk hier eens.

Geplaatst

Wij hebben op blogspot een blog over onze geocaching avonturen (zie linkje in handtekening). Die is gratis en eenvoudig te maken. Een blog is niet altijd de ideale manier om dingen te presenteren, maar ook niet echt verkeerd. Misschien een ideetje?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...