Spring naar bijdragen

corrigeren van logs


Bert-Ernie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Zojuist heb ik op onze overzichtskaart gezien dat rondje bernheze als "not found" wordt aangegeven, terwijl we die toch echt wel helemaal gevonden hebben. Nu wilde ik de logs gaan laten corrigeren maar nu zie ik de volgende tekst erbij staan " Caches in Nederland worden op meerdere manieren bijgewerkt. Vanwege de extra belasting op het inlezen van logs is besloten om de 'Corrigeer logs' functionaliteit voor niet-gearchiveerde Nederlandse caches niet meer te bieden". Kan ik de logs nu wel of niet laten corrigeren?

 

Bedankt vast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als het er staat, zoals je schrijft, begrijp ik dat je dus niet zelf kunt corrigeren. Dan is het enkel een kwestie van geduld hebben.

 

Spirit

 

( En dat geduld wordt waarschijnlijk snel beloond hoor, binnen een week sowieso, dacht ik.)

 

Kan het zijn dat dit ook te maken heeft met de nog lopende actie om de statistieken weer te laten kloppen met Geocaching.com? De afgelopen periode is Xaa hier nogal mee bezig, zie elders op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

 

Zojuist heb ik op onze overzichtskaart gezien dat rondje bernheze als "not found" wordt aangegeven, terwijl we die toch echt wel helemaal gevonden hebben. Nu wilde ik de logs gaan laten corrigeren maar nu zie ik de volgende tekst erbij staan " Caches in Nederland worden op meerdere manieren bijgewerkt. Vanwege de extra belasting op het inlezen van logs is besloten om de 'Corrigeer logs' functionaliteit voor niet-gearchiveerde Nederlandse caches niet meer te bieden". Kan ik de logs nu wel of niet laten corrigeren?

 

Bedankt vast!

 

Korte antwoord: niet

 

Caches worden up to date gehouden door het inlezen van logs en door het verwerken van pocket queries van Nederland en omstreken, dus ook Bernheze. Verder worden alle actieve caches in Nederland (klikkerdeklik) elke 3 a 4 weken opnieuw ingelezen. Ik zie dat je volgens onze database 155 founds hebt, volgens gc.com 154. Die ene te veel zou kunnen liggen aan een found log in het buitenland of zo die je verwijderd hebt, om eens een voordeel te noemen, die zal zichzelf vast ook wel oplossen.

 

Als ik ga kijken op de kaarten naar caches niet gevonden door Bert-Ernie en ik zoom in op Bernheze zie ik daar geen enkele Bernheze cache.

 

HOe is dat nou toch mogelijk? We hebben ze echt allemaal gehad en opgelost!!! (en dat is al een hele tijd geleden) :dribble: Kan ik dit nog ergens laten aanpassen of is het een kwestie van wachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik ga kijken op de kaarten naar caches niet gevonden door Bert-Ernie en ik zoom in op Bernheze zie ik daar geen enkele Bernheze cache.

 

HOe is dat nou toch mogelijk? We hebben ze echt allemaal gehad en opgelost!!! (en dat is al een hele tijd geleden) :dribble: Kan ik dit nog ergens laten aanpassen of is het een kwestie van wachten?

 

Als je goed leest zegt Xaa dat je ze inderdaad allemaal hebt gehad en dat het dus klopt. Dus daar ligt de fout niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...