Spring naar bijdragen

Google Earth kml file geeft geen caches meer weer

Bert-Ernie

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

Sinds vanmorgen heb ik het probleem dat als ik Google Earth opstart en ik laad de kml file, ik geen caches meer te zien krijg :dribble: Ik heb de kml file al opnieuw gedownload want kreeg eerst de foutmelding dat de file out of date was. Wat kan er aan de hand zijn? De vinkjes voor tijdelijke plaatsen staan wel aan.

Google Earth

4.3.7284.3916 (beta)

groeten

bewerkt door Bert-Ernie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

hallo allemaal,

Sinds vanmorgen heb ik het probleem dat als ik Google Earth opstart en ik laad de kml file, ik geen caches meer te zien krijg :thumbup: Ik heb de kml file al opnieuw gedownload want kreeg eerst de foutmelding dat de file out of date was. Wat kan er aan de hand zijn? De vinkjes voor tijdelijke plaatsen staan wel aan.

groeten

dat heb ik ook sinds de vakantie, dus dan ligt het toch niet aan mij of wel :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen problemen hier

Versie 4.2.0205.5730 en de mees recente kml file opgehaald

Ik snap er echt geen biet van hoor! Op een ander pc had ik de oude kml file nog staan en als ik die laad krijg ik de melding " you have exceeded the views for the day". Het is de 1e keer dat ik vandaag de pc opstart en die file raadpleeg op deze pc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen problemen hier

Ik snap er echt geen biet van hoor! Op een ander pc had ik de oude kml file nog staan en als ik die laad krijg ik de melding " you have exceeded the views for the day". Het is de 1e keer dat ik vandaag de pc opstart en die file raadpleeg op deze pc.

Volgens mij is de KML die je van GC.com download "custom made". Zit er een unieke key in die verbonden is aan je account. Dus als die KML op een andere PC ook gebruikt wordt telt dat mee in het totaal aantal views per dag....

Dit vermoeden is gebaseerd op het feit dat er in de KML als je 'm bekijkt in bijvoorbeeld notepad een key staat die volgens mij eigenlijk geen andere functie kan hebben:

<href>http://www.geocaching.com/kml/kml.aspx?key=rtjmqvaGsZDawnWtrRxo%2f6VRTWm4Qkc5T2jFzWAw0LQEVZFP2Ede1F39APwuOusLeKaBaS%2b2waggpRtoygP8xA%3d%3d&</href>

(key in bovenstaand stukje aangepast om misbruik te voorkomen :dribble::thumbup: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen problemen hier

Volgens mij is de KML die je van GC.com download "custom made". Zit er een unieke key in die verbonden is aan je account. Dus als die KML op een andere PC ook gebruikt wordt telt dat mee in het totaal aantal views per dag....

Dit vermoeden is gebaseerd op het feit dat er in de KML als je 'm bekijkt in bijvoorbeeld notepad een key staat die volgens mij eigenlijk geen andere functie kan hebben:

<href>http://www.geocaching.com/kml/kml.aspx?key=rtjmqvaGsZDawnWtrRxo%2f6VRTWm4Qkc5T2jFzWAw0LQEVZFP2Ede1F39APwuOusLeKaBaS%2b2waggpRtoygP8xA%3d%3d&</href>

(key in bovenstaand stukje aangepast om misbruik te voorkomen :dribble::thumbup: )

Ik heb de kml file voor een andere pc ook opnieuw gedownload, is dit dan ook van toepassing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de kml file voor een andere pc ook opnieuw gedownload, is dit dan ook van toepassing?

Is moeilijk te zeggen. Ik heb 'm zojuist op een andere PC gedownload en een groot deel van de key is gelijk aan de eerdere versie... Ook een groot deel niet.. maarja, wat zit erin?! Wie het weet mag het zeggen maar ik denk dat alleen GC.com daar het antwoord op heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...