Spring naar bijdragen

Second To Find; Wanneer loggen op de cachepagina


amyenemiel

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

We hebben vandaag voor het eerst STF behaald.

De FTF heeft nog niet gelogd op de cachesite.

 

Is het de bedoeling dat we wachten op degene die de FTF had of zouden we alvast kunnen loggen, of is dit misschien "not done".

 

Dank alvast voor de reactie('s).

 

Groeten, Amy en Emiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bedankt voor jullie reacties en felicitaties. :beerchug:

Inmiddels hebben we gelogd en kregen we al snel een berichtje van de legger, dat we toch beter even hadden kunnen wachten tot de FTF had gelogd. Bij deze weten we dat dus.

bedankt!

groetjes Amy en Emiel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wachten op de FTF?

 

Hoeft niet hoor, je ziet heel vaak dat vinders na de FTF eerder loggen.

Misschien wil de plaatser het netjes op zijn pagina hebben staan.

 

Wat je zou kunnen doen is je log alsnog even verwijderen en als de FTF gelogt heeft je log herplaatsen. Maar dat is dan alleen om de plaatser tegemoet te komen in zijn verzoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was op de bedoelde cache 4e

Ik heb een note geplaatst die ik na het loggen van 1 -2 en 3 even knip, daarna verwijder, dan maak ik een found log aan en plak daar de tekst weer in.

Reden:

Als de eerste loggers lang wegblijven met hun log kunnen anderen toch al zien dat het eremetaal al weg is.

:beerchug:

bewerkt door Team WilP
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan we dit nu weer krijgen, het gaat steeds gekker worden, waar slaat dat nu weer op.

 

De legger heeft niets, maar dan ook niets, te maken wanneer je je log plaatst. Vandaag, morgen of nooit dat maakt hij niet echt uit

 

Als je het eremetaal belangrijk vind zet je het gewoon bij je log voor Wilxxxxxiiiiiiiii het makkelijker te maken.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan we dit nu weer krijgen, het gaat steeds gekker worden, waar slaat dat nu weer op.

 

De legger heeft niets, maar dan ook niets, te maken wanneer je je log plaatst. Vandaag, morgen of nooit dat maakt hij niet echt uit

 

Als je het eremetaal belangrijk vind zet je het gewoon bij je log voor Wilxxxxxiiiiiiiii het makkelijker te maken.

 

Barny

Is toch niet zo vreemd?

 

Jij hebt ook netjes gewacht met loggen tot die kanocaches online kwamen :beerchug:

bewerkt door Lepman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoeft nergens op te wachten, maar het is wel leuk bij een FTF ook de eer te krijgen als eerste te mogen schrijven. Ik log dan ook hooguit met een note om te laten weten dat ik STF of TTF heb gehaald in afwachting van de log van mijn voorgangers.

NB de cachelegger heeft daar dus niets mee te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een flauwekul en ik ben het roerend met Barney eens. Duidelijk aangeven dat het STF betreft en er is geen probleem.

Als iemand het belangrijk vindt om ook als eerste te loggen dan koopt-ie maar een PDA, iPhone of laptop met UMTS kaart om gelijk bij de cachelokatie te kunnen loggen :beerchug: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer wordt er nu eens gestopt met dat geouweh**r over FTF, STF en TTF. Laten we het weer hebben over het ontmaagden van een cache en verder niets. Of mag dat woord niet meer genoemd worden vanwege het feit dat er volwassenen zijn die er een kinderspelletje van gemaakt hebben en dat ze dan misschien eerder met de bloemetjes en de bijtjes moeten beginnen dan ze lief is. Dus wat mij betreft weg met de ranking en dat geldt niet alleen voor de FTF ranking maar voor de gehele ranking en meld alleen nog in je log of je een cache ONTMAAGD hebt, waar het allemaal mee begonnen is, als je dat tenminste belangrijk vindt. Ik hoop niet dat ik met het woord maagd tegen tere zieltjes getrapt heb, maar volgens mijn weten wordt het al eeuwen gebruikt in de kerk ;)

 

@amyenemiel: Ik zou van je note weer een found maken.

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij begrijpen jullie het niet helemaal. De topicstarter vraagt of het 'not done' is om zijn/haar log al op internet te schrijven terwijl de FTF dat nog niet gedaan heeft. Natuurlijk mag dat wel, maar als de cache-legger vriendelijk vraagt / te kennen geeft, dat hij liever eerst de FTF zijn/haar log heeft staan. Tja dan kun je 2 dingen doen; je kunt denken f**k you! of je kunt de cache-legger tegemoet komen en je log ff weghalen en later weer toevoegen. Kleine moeite toch?

 

Ik denk dat amyenemiel goed gehandeld heeft :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij begrijpen jullie het niet helemaal. De topicstarter vraagt of het 'not done' is om zijn/haar log al op internet te schrijven terwijl de FTF dat nog niet gedaan heeft. Natuurlijk mag dat wel, maar als de cache-legger vriendelijk vraagt / te kennen geeft, dat hij liever eerst de FTF zijn/haar log heeft staan. Tja dan kun je 2 dingen doen; je kunt denken f**k you! of je kunt de cache-legger tegemoet komen en je log ff weghalen en later weer toevoegen. Kleine moeite toch?

 

Ik denk dat amyenemiel goed gehandeld heeft :thumbup:

Ik begrijp de topicstarter hééél goed, maar is het mogelijk dat je mij laat zien waar die regel geschreven is dat ik moet wachten tot diegene die er voor mij was eerst gelogd heeft. Een cache gevonden is een cache loggen of niet, iets wat je als cacher zelf bepaald.

Wij in Nederland zijn er namelijk meester in om onze eigen regeltjes te verzinnen en dit is er weer één van :angry:

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...