Spring naar bijdragen

Inlezen nieuwe caches


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik krijg op mijn gmail account dagelijks de pq's van 2 gc.com accounts binnen, bijna alles binnen Nederland, behalve bij 2 pq's 2 keer in de week de buitenlandse die we (niet) gevonden hebben. Ik wil deze wel via een filter doorsturen, het gaat dan om de accounts Team 16 en Piglet 16.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De PQ's van vandaag heb ik doorgestuurd. Verder een filter ingesteld zodat alles automatisch wordt doorgestuurd.

  • Maandag & Dinsdag: België + Luxemburg
  • Woensdag, Donderdag & Vrijdag: Nederland. (nieuwste caches NL ook op Zaterdag & Maandag)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal je iedere dag de PQ's van alle caches in Nederland sturen. Alle caches, dus zowel enabled als disabled. Gearchiveerde staan daar niet bij. Iedere dag 15 stuks, dus iedere dag up to date. Als GC.com doet wat ze doen moet, dan is het iedere nacht. Dan ben je in één keer klaar voor wat Nederland betreft.

Ik zal even op mijn PQ emaildres een forward gaan instellen voor je. Kun je zoveel Mb aan? :beerchug: En des te meer caches er in nederland bij komen, des te meer PQ's krijg je dan per nacht van me. OK?

 

En voor "others" dit doe ik dus puur voor het gemak van geocaching.nl, niet voor andere cachers :cry: Geocaching.com is namelijk er niet zo gecharmeerd van als derden hun PQ's gaan delen, dit ivm de gemiste inkomsten ivm premiummembership...

 

 

 

 

Ik zie net dat ik nog 97 PQ's moet ophalen. Daarna zal ik de dubbele eruit filteren en de laatste 15 (van afgelopen nacht) naar je toesturen.

 

 

 

ik ga aan de slag, alle 97 zijn binnen en al in GSAK (Heerlijk als je een download hebt van 2.3 Megabyte per seconde :cry: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...