Spring naar bijdragen

LOC WAYPOINT FILE


IkbenMamma

Aanbevolen berichten

Wel niet helemaal een newbie meer ;) , maar op DIT gebied dan toch wel, aangezien ik pas geleden een uitgebreidere GPS heb aangeschaft en me nu pas verdiep in bv. het downloaden van de loc files...

 

Ik dacht namelijk (en ik heb inmiddels drie pagina's forum topics over loc files nagelezen) dat ALS de waipoints in een cachelisting zijn GEGEVEN (bv. nu bij Segbroek 16 stuks), dat je dan bovenaan de cachelisting op LOC WAYPOINT FILE kon klikken, voor het downloaden van de waypoints.

 

De optie daaronder is voor een NONE PREMIUM MEMBER zoals ik nu nog dus grijs, maar deze LOC WAYPOINT FILE zou toch de 16 coordinaten moeten downloaden...

 

Probleem is dat ik alleen maar één coordinaat krijg.

 

Ik heb EasyGPS gedownload, en die laat 1 WP - zijnde de cachelisting coords - zien.

 

***

 

Ook heb ik via http://boulter.com/gps/grabber/ een coordinaten GRABBER (thnx iemand uit een oud draadje van 2004 !) WEL de 16 coordinaten kunnen grabben, maar ja dan krijg ik 16 traditionals :thumbup: ...

 

Iemand idee wat ik fout doe ?

 

Kan het zijn dat ik met het instellen van de EasyGPS, de waarden verkeerd heb ingesteld ?

Dus de-installeren en opnieuw doen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik krijg bij .loc files ook maar 1 coordinaat; dat van de cache-pagina.

Bij de .gpx file krijg ik de rest (childwaypoints) wel.

 

Of je iets verkeerd doet in Easy gps weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, nu is me die mogelijkheid via additonal waypoints pas goed duidelijk. ;) Heel handig! :thumbup:

 

Alle additional WP's die door de maker als 'zichtbaar' aangevinkt zijn, worden direct naar de GPS gezonden via de knop 'Send to GPS'

 

Een goede prefix, gerelateerd aan het WP is dan wel belangrijk.

 

NB. 'Send to GPS' werkt alleen voor Garmin GPS-apparaten

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...