Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

volgens mij moet de cache eigenaar dan een linkje op de cache pagina maken.

, maar niet iedere cache-eigenaar doet dat.

Geopatra.

Niet iedere cache-eigenaar vindt dat belangrijk.

:huh:

Dat is dus precies wat ik bedoelde met die opmerking.

Geopatra.

Geplaatst (bewerkt)

volgens mij moet de cache eigenaar dan een linkje op de cache pagina maken.

, maar niet iedere cache-eigenaar doet dat.

Geopatra.

Niet iedere cache-eigenaar vindt dat belangrijk.

Dat is dus precies wat ik bedoelde met die opmerking.

Geopatra.

Wat bedoel je nu met dit *crybaby* iccontje?

Bedoel je dat je het jammer vindt dat niet iedere cache legger een geo d'or melding heeft op de cache pagina?

Overigens, ik schijn een geo d'or te hebben voor een cache, maar ik heb geen banner op mijn pagina. Dus volgens mij hoef je geen link/banner te hebben op jouw cache pagina om geo d'ors toegewezen te krijgen.

Of is dit vernieuwd?

Zo nee, dan is er dus geen probleem

zo ja, waarom?

bewerkt door De broekies
Geplaatst
Of is dit vernieuwd?

zo ja, waarom?

Nee dit is niet nieuw, works as designed.

Het toekennen van een geo d'or punt zal voor een cache een puntje toevoegen in de .nl database.

Indien een cacheeigenaar niet zelf een linkje in zijn listing (op .com) zal tussenvoegen zal de info die

op de .nl website beschikbaar is dus niet getoond worden.

Simpel ? Ik dacht het wel. :huh:

Groeten Jan-Willem.

Geplaatst
Of is dit vernieuwd?

zo ja, waarom?

Het toekennen van een geo d'or punt zal voor een cache een puntje toevoegen in de .nl database.

Indien een cacheeigenaar niet zelf een linkje in zijn listing (op .com) zal tussenvoegen zal de info die

Simpel ? Ik dacht het wel. :huh:

Groeten Jan-Willem.

Ja dat snap ik. Natuurlijk is dit zo.

Maar, ik kreeg het gevoel dat je geen geo d'or kon toewijzen aan een cache indien die geen verwijzing heeft op zijn cache pagina.

Dit was in het begin zeker niet en waarschijnlijk nu ook niet. Wou het alleen even zeker weten.

Indien het niet uitmaakt of de cache eigenaar een banner/link op zijn pagina heeft staan wbt aantal geo d'ors, dan snap ik het probleem van geopatra niet.

Geplaatst (bewerkt)

Volgens mij was het "probleem" van Geopatra dat team-explorers hetzelfde zegt (in andere duidelijkere bewoordingen) als dat Geopatra zei / had willen zeggen in de post waarop team-explorers op reageerde

bewerkt door Nemelis
Geplaatst
Volgens mij was het "probleem" van Geopatra dat team-explorers hetzelfde zegt (in andere duidelijkere bewoordingen) als dat Geopatra zei / had willen zeggen in de post waarop team-explorers op reageerde

:huh: ok

Stel ik nog weer even de vraag, want ik wil het graag duidelijk hebben.

Sommige vinden het jammer dat een cache eigenaar geo d'or vermelding op zijn/haar pagina niet belangrijk vindt?

Waarom is dat jammer?

Als mensen gewoon geo d'ors kunnen toewijzen en mensen gewoon kunnen zoeken op caches met geo d'ors, wat is dan nu het probleem?

Speciaal voor de mensen die graag caches zoeken met geo d'ors is er bij gc.nl een geo d'ors lijst, heeft gpsgek een kaart met geo d'ors en heb ik ook een cache filter waarop je kunt filteren op geo d'ors en kunt zien op de kaart.

Geen enkele cache eigenaar die eraan te pas komt.

Geplaatst
Of is dit vernieuwd?

zo ja, waarom?

Simpel ? Ik dacht het wel. :D

Groeten Jan-Willem.

Ja dat snap ik. Natuurlijk is dit zo.

Maar, ik kreeg het gevoel dat je geen geo d'or kon toewijzen aan een cache indien die geen verwijzing heeft op zijn cache pagina.

Dit was in het begin zeker niet en waarschijnlijk nu ook niet. Wou het alleen even zeker weten.

Indien het niet uitmaakt of de cache eigenaar een banner/link op zijn pagina heeft staan wbt aantal geo d'ors, dan snap ik het probleem van geopatra niet.

Ik snap jouw probleem ook niet , en dat is zeker niet de eerste keer. :huh:

Misschien vind ik dat icoontje wel gewoon leuk of heb ik per ongeluk een verkeerd icoontje toegevoegd of heb ik per ongeluk een icoontje toegevoegd. Of was het mijn vooropgezette plan een of andere geocacher op het verkeerde been te zetten, als hij/zij dat heeft. :D

Geopatra.

Geplaatst

Is er iemand met het verkeerde been uit bed gestapt? :D

On Topic:

Doordat het toekennen van Geo d'Ors al een hele tijd niet meer mogenlijk is en waarschijnlijk ook niet zal zijn, rijst de vraag bij mij of iedereen van al die maanden nog wel weet welke hij uit wilde delen, en of iedereen er straks nog wel aan denkt. Waarmee ik vrees dat het beoordelingssysteem behoorlijk onderuit gehaald zal worden

Het icoontje op een cachesite over de Geo d'Ors zie ik als een remider. Voor cachers dat ze er een kunnen toekennen en als een beoordeling voor cachers die de beschrijving lezen, niet als een vraag om of zo.

Die Geo d'Or krijg je toch wel als de betreffende cacher vind dat de cache het waard is en hij of zij bekend is met het systeem.

Zie als voorbeeld de zeer vele, met een Geo d'Or, beoordeelde caches van Geopatra

:D

Geplaatst

Dank. Ik zie hier alleen "Op dit moment zijn er problemen met een aantal extra dingen op onze website. We doen ons best maar kunnen niet alles zelf verhelpen.". Of mis ik ergens nog info over de problemen met Geo d'Ors...?

Overigens goed om te zien dat gc.nl aan de slag gaat met:

"Geocachers steunen om de kwaliteit van caches en de kwaliteit van het beleven van geocachen te verbeteren."

:blush:

Geplaatst

Nieuwe founds worden niet ingelezen door gc.nl. Dus caches die je gevonden hebt sinds het stoppen van het inlezen kun je geen geo d'or geven omdat niet bekend is bij gc.nl dat je ze gevonden hebt. En je moet een cache gevonden hebben voordat je een geo d'or kunt toekennen. Vandaar de 'problemen'.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...