Spring naar bijdragen

Mijn notifications van GC.com zijn leeg...


Aanbevolen berichten

Ik krijg de laatste tijd E-mails van GC.com waarin staat dat mijn cache gevonden is, een TB van mij verplaatst is of dat er een nieuwe cache online staat.

Echter staat er alleen de afzender en het onderwerp.

In de mail staat helemaal niets, geen tekst, geen links, NIETS...

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of is er iemand die een oplossing weet?

Het probleem is niet consequent bij elke mail, ik kan er geen structuur in ontdekken.

 

Team The Cache Hunters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb al enkele dagen dat caches in mijn watchlist en notifications (lees emails van .com) idd ook leeg zijn. Dacht dat het aan mij lag, omdat ik al een week geen mails check zou het kunnen dat mijn popbox vol was en daardoor lege mailtjes verstuurd. Heb nu alle queries uitgezet, die overgens niet leeg waren, hopende dat de problemen nu over zijn.

 

Blijkbaar hebben meer mensen er last van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om de tekst in de "lege" berichten weer te geven kan het noodzakelijk zijn om in het e-mail-programma de standaardcodering West-Europees (Windows) te selecteren zodat deze codering standaard voor alle binnenkomende berichten wordt gebruikt.

 

Bijvoorbeeld in Outlook (Express) te vinden via : Menu Extra > Opties ... > Tabblad Lezen > Knop Internationale instellingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om de tekst in de "lege" berichten weer te geven kan het noodzakelijk zijn om in het e-mail-programma de standaardcodering West-Europees (Windows) te selecteren zodat deze codering standaard voor alle binnenkomende berichten wordt gebruikt.

 

Bijvoorbeeld in Outlook (Express) te vinden via : Menu Extra > Opties ... > Tabblad Lezen > Knop Internationale instellingen.

 

 

Staat ie bij mij al op. Bovendien heb ik niets gewijzigd de afgelopen week in mijn pc en daar vóór had ik geen problemen.

 

Trouwens mijn cachecollega JM15 heeft het ook al sinds een week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat topic hebben we een week geleden ook al gehad. Draaien jullie soms AVG als virusscanner?

 

Kun je nagaan hoe vaak ik het forum lees.. niet dus.

Maar heb het draadje nu even gelezen en idd draai AVG.

Dus bedankt voor die tip.

Maar waarom sommige dan wel doorkomen en anderen niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik draai ook AVG en sinds kort de nieuwe versie 8.0

 

We zijn op vakantie geweest en hadden dus het draadje over AVG gemist...

 

Ik blijf het vreemd vinden dat de ene mail wel leesbaar is en de andere niet, maar goed.

Het gebeurd mij ook alleen maar bij de mails van GC.

Ik ga eens even met AVG aande slag om de instellingen zo te zetten dat het probleem is opgelost.

 

Bedankt voor jullie hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Ik draai ook AVG en sinds kort de nieuwe versie 8.0

 

We zijn op vakantie geweest en hadden dus het draadje over AVG gemist...

 

Ik blijf het vreemd vinden dat de ene mail wel leesbaar is en de andere niet, maar goed.

Het gebeurd mij ook alleen maar bij de mails van GC.

Ik ga eens even met AVG aande slag om de instellingen zo te zetten dat het probleem is opgelost.

 

Bedankt voor jullie hulp.

 

Ik heb dit probllem dus ook, maar als ik AVG 8.0 uitzet, komen er dus nog steeds lege en gewone mails binnen. Gechecked op Netmail, maar daar staan de mailtjes gewoon wel. Blijkbaar worden ze gesloopt bij binnenhalen. Maar als AVG uitstaat, waarom worden ze dan alsnog gesloopt?? Ik heb nu al vanalles geprobeerd, maar ook bij cachers die mij contacten, krijg ik een lege mail, en dat is heel lastig. Is er iemand die al meer weet hoe je dit kunt verhelpen?? Het zijn alleen GC.com mails. Ik heb geen flauw idee meer :blush: Heel veel oude mail verwijderd, niets schijnt te helpen..

Goudflitters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg geen lege mails, maar soms helemaal geen mails. Dus van gevonden en verplaatste coins bijvoorbeeld.

Zo ook bij mij. De mail komt bij mij willekeurig wel en niet aan. En ik gebruik gmail. Hier heeft AVG niets mee te maken.

Of gmail gebruikt AVG op de achtergrond om de mail te controleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ook niet verwacht dat AVG er bij mij iets mee te maken had.

 

Wat ik wel geconstateerd heb, is dat nadat ik mijn PQ heb uitgezet (ik kreeg er elke dag wel 2 of drie) bij mij het probleem is opgelost.

 

Ik ga nu weer mijn PQ aanzetten en kijken of ik weer hetzelfde probleem krijg. Ik zal ook een aantal extra caches in m'n watchlist zetten. Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...