Spring naar bijdragen

Logvraag bij een not-found


Macsels

Aanbevolen berichten

Ik moet iets bekennen ;) . Tijdens een vakantie in het Zwarte Woud waren we op zoek naar een (micero)cache boven op een berg vlakbij zo'n moderne windmolen. Het was een pittige (niet te lange) wandeling, vooral voor 1 teamlid die soms nog wel eens moeite heeft met wandelen (aangeboren). De parkeerplaats vinden was heel lastig omdat TT ons over niet bestaande bospaden wou sturen met de auto. Bovenop gekomen waren we erg verbaasd dat er bijna bovenop de cache een feesttent was gebouwd waarbij Verbaasde (boeren)jongelui ons aankeken met onze GPSrs en rugzakken. Om die wandeling niet over te hoeven doen mochten wij deze cache toch loggen als een FOUND. Het was deze cache. NOT FOUND FOUND :rolleyes: .

 

 

Ieder zijn ding... soms geluk soms pech... ;) ....het is en blijft een spel... en regels zijn voor om.....

bewerkt door reej
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik moet iets bekennen ;)......

..... Om die wandeling niet over te hoeven doen mochten wij deze cache toch loggen als een FOUND. ;) .

 

Et tu, Brute? :rolleyes:

 

Ach #enk, als je Ruud en mij nou bij gelegenheid op een ;) tracteert, praten we nergens meer over ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit met mijn week caches ook al een paar keer aan de hand gehad. Nadat ik een paar weken geleden even goed heb nagedacht over geocaching en regels en nu weer deze discussie over het ongeldig loggen heb bekeken, heb ik besloten om een streep te gaan trekken.

 

Logjes in het verleden, waaronder de vreemde situatie die zich rond week 15 heeft afgespeeld die voor een deel door mijzelf komt, zijn "grandfathered" maar er gaat wel een mailtje uit naar de laatste logger van week 1, omdat zoiets mij nu te ver gaat.

Logjes op week caches die duidelijk weg en soms zelfs op disable staan om die reden zijn zullen vanaf nu worden verwijderd.

 

De regel is dat de cache moet worden gevonden. Als het niet mogelijk is om het logrolletje te beschrijven, bijvoorbeeld bij een nano als die vol is of als het logrolletje te nat is, dan vind ik een foto van de cache met logrolletje voldoende bewijs om te loggen.

Maar een foto van de cache plek zonder cache is niet (meer) genoeg.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou denk ik een mailtje sturen met de vraag of ze hun found willen veranderen in een notfound. De cache stond immers al 12 dagen op disabeld. Alle anderen hebben ook een notfound geplaatst, en volledig terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...