speurvuur Geplaatst 6 juli 2008 Auteur Geplaatst 6 juli 2008 Is het niet zo dat .com toestaat dat een cache meer dan eenmaal gevonden (en dus ook geteld) wordt, maar dat .nl dat niet toestaat?Oftewel, heb je wel 61 unieke caches gevonden? Jazeker! Dit is iets dat ik absoluut naleef!
A en F Geplaatst 6 juli 2008 Geplaatst 6 juli 2008 Het kan zijn dat het even duurt voordat een en ander bij .nl bijgewerkt wordt. Bij .com gebeurt dat direct, bij .nl zitten er soms een paar dagen tussen. Het kan dus zijn dat, als je een paar dagen wacht, het "probleem" vanzelf opgelost is. In ieder geval veel plezier bij het toekennen van de geo d'ors.
geo_taz Geplaatst 6 juli 2008 Geplaatst 6 juli 2008 Door je caches op .com te vergelijken met de caches die bij je statistieken op .nl staat zie ik\ - dat NL er inmiddels 60 heeft - dat De Stadsregge 3 (De Duiker) nog niet als gevonden bij nl staat Deze laatste zou je middels de DHZ functie kunnen toevoegen, of geduldig afwachten.
Cybirian Geplaatst 6 juli 2008 Geplaatst 6 juli 2008 Ik heb uitgevonden dat het bij ij te maken heeft met 2 gearchiveerde caches GC1AJX0 en GCTDYA Maar even via DHZ proberen op te lossen. Ben benieuwd
speurvuur Geplaatst 6 juli 2008 Auteur Geplaatst 6 juli 2008 Door je caches op .com te vergelijken met de caches die bij je statistieken op .nl staat zie ik\- dat NL er inmiddels 60 heeft - dat De Stadsregge 3 (De Duiker) nog niet als gevonden bij nl staat Deze laatste zou je middels de DHZ functie kunnen toevoegen, of geduldig afwachten. Vreemd, op de Geo D'or zegt ie dat ik er 59 heb en dus nog steeds niet bij de geo d'ors kan komen. Anyway, ik zal gewoon ff geduldig moeten afwachten....
Cybirian Geplaatst 6 juli 2008 Geplaatst 6 juli 2008 Heb nu de weekelijkse query van Found gedraaid en alles klopt weer Multo Gracie vanuit zonig (okay het is nu donker) en warm Italie Ciao
speurvuur Geplaatst 7 juli 2008 Auteur Geplaatst 7 juli 2008 Is het mogenlijk dat niet alle logs in de ranking voor komen.Dit was bij mij ook een aantal keren het geval. Dit kun je corrigeren met de knop Corrigeer logs te vinden op www.geocaching.nl => statistieken Uiteindelijk was dit de oplossing. Vanmorgen klopte het aantal caches zowel op .com als .nl Nogmaals bedankt voor de tip, de Geo D'ors zijn inmiddels uitgedeeld.
cirkel Geplaatst 7 juli 2008 Geplaatst 7 juli 2008 Dit probleem doet zich telkens voor. Heb je alles vergelken en bijgewerkt, een aantal weken later heb je weer een vewrschil. Mijn oplossing, wat selectiever een Geo d'or toekennen zodat je er in ieder geval een paar achter de hand hebt.
speurvuur Geplaatst 13 juli 2008 Auteur Geplaatst 13 juli 2008 (bewerkt) Vandaag heb ik het probleem gewoon weer. We hebben er vandaag 3 gelopen en ALLE 3 (!) zijn niet gelogd als found op .NL maar wel op .COM. Heb dus voor ALLE 3 caches een 'corrigeer log' moeten doen. Ik hoop niet dat dit meer een regelmaat dan een uitzondering gaat worden, super-irri!!! Nu maar weer een etmaal afwachten of het corrigeren gelukt is.... 13 juli 2008 bewerkt door speurvuur
jubbie jub Geplaatst 19 juli 2008 Geplaatst 19 juli 2008 Je moet inderdaad goed controleren of alle logs vanuit geocaching.com goed terugkomen in geocaching.nl Soms is dit niet het geval (komt vooral voor met buitenlandse caches, maar ook NL caches blijven wel eens hangen. OPLOSSING: ga naar statistieken, vervolgens naar corrigeer logs voer daar de cache in et voila........ redelijk vlot (meestal binnen een uur) is je lijst weer helemaal pico bello.java script:emoticon('', 'smid_2')
Le Comte Geplaatst 19 juli 2008 Geplaatst 19 juli 2008 Je moet niks hoor. Gewoon rustig afwachten, dan komt alles vanzelf goed. Is ook veel relaxter.
Remunj Geplaatst 24 juli 2008 Geplaatst 24 juli 2008 Merk nu inderdaad dat niet alles direct wordt ingelezen. Gisteren werden de gelogde caches vrijwel direct ingelezen, maar de 4 die ik vandaag heb gedaan, blijven nu op niet gevonden staan. Op .com zijn ze wel netjes verwerkt. Ik weet niet of dit probleem na een update van .com is gebeurt of er iets anders aan de hand is. Zal ff een paar dagen wachten en dan eens zien of er een verandering is opgetreden.
knijn2 Geplaatst 24 juli 2008 Geplaatst 24 juli 2008 Er lijkt toch wel iets vreemds aan de hand te zijn. Ik zie op de "niet gevonden kaart" plotseling weer puntjes verschijnen van caches die ik al lang geleden heb gedaan. Ik de statistieken ben ik 19 caches kwijt en bovendien heb ik er plotseling ook 1 in het buitenland gedaan (niet dus!).
masterchef Geplaatst 24 juli 2008 Geplaatst 24 juli 2008 (bewerkt) Als je wilt weten wat je gedaan hebt kijk je gewoon op je profiel bij gc.com en dan zie je wat je gedaan hebt. (hebben ze al een tijdje een hele mooie kaart ) Puntjes, rankings, geo d'ors en ga zo maar door, zijn ze zo belangrijk? Dat daar steeds weer vragen over gesteld moeten worden. Wacht het gewoon af als je zo g**l bent op de puntjes en statistieken etc. Masterchef 24 juli 2008 bewerkt door masterchef
Aanbevolen berichten