Spring naar bijdragen

Problemen bij installatie Topo Frankrijk


evelineroos

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Kun je mij vertellen welke kaart dit is ?

Ik heb het nl ook en via mapsource kan ik dus niet geheel frankrijk downloaden ?

 

Cirkel

 

Downloaden nog wel :blink:

 

Maar Frankrijk zijn een aantal deelkaarten en de corrupte kaart is:

 

GPS Topo 6 Alsace Lorraine - Vosges Jura

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je mij vertellen welke kaart dit is ?

Ik heb het nl ook en via mapsource kan ik dus niet geheel frankrijk downloaden ?

 

Cirkel

 

Waar kun je bij Garmin deze kaarten downloaden? Volgens mij gaan we de verkeerde kant op. Downloaden lijkt me illegaal en dus volledig verboden op deze forum, op straffe van een volledige verbanning voor zowel het forum als DHZ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat hier bedoeld wordt 'downloaden naar de GPS', niet downloaden zoals jij bedoelt.

Kris

 

****Note by Admin****

 

Bericht aangepast. Flamen wordt niet echt gewaardeerd op het forum.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat hier bedoeld wordt 'downloaden naar de GPS', niet downloaden zoals jij bedoelt.

Kris

 

****Note by Admin****

 

Bericht aangepast. Flamen wordt niet echt gewaardeerd op het forum.

Het leek me toch dat het als geintje bedoeld was ... :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag nog even met de winkel gebeld... Morgen kan ik een nieuw exemplaar komen halen!

Ik ben benieuwd of je na herinstallatie nog steeds tegen dit probleem aanloopt of dat het over is.

Gezien de hoeveelheid meldingen kan het best al zo zijn dat de originele data niet goed is.

 

Mocht het over zijn dan ga ik ook eens bij de winkel aankloppen, of anders navragen of er bij garmin patches of updates te downloaden zijn die dit probleem kunnen verhelpen.

Gisteravond al even op de garmin website zitten zoeken, maar helaas nog niet tot een oplossing gekomen.

 

Groeten Jan-Willem.

bewerkt door pa3fus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Franse TOPO problemen komen vaak langs hier. Zie ook dit draadje

 

Een van de corrupte kaarten zit in TOPO 7 (Massif Central). Het gaat dan om kaart: TOPO7_150_4600

 

Misschien moeten we maar eens een lijstje maken van bekende probleemkaarten? Bij deze een aanzet:

 

Frankrijk: GPS Topo 6 Alsace Lorraine - Vosges Jura

Frankrijk: TOPO 7 (Massif Central) - TOPO7_150_4600

 

PS: klagen bij de winkel zal wel niet veel helpen. Die geven je natuurlijk braaf een nieuwe CD maar daar staat normaal gesproken precies (bit voor bit) hetzelfde op. De fabrikant heeft namelijk een bron CD en daar worden dan duizenden kopieen van gemaakt. De bestanden op de bron CD bij Garmin zijn gewoon fout. Slecht, maar helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Franse TOPO problemen komen vaak langs hier. Zie ook dit draadje

 

Een van de corrupte kaarten zit in TOPO 7 (Massif Central). Het gaat dan om kaart: TOPO7_150_4600

 

Misschien moeten we maar eens een lijstje maken van bekende probleemkaarten? Bij deze een aanzet:

 

Frankrijk: GPS Topo 6 Alsace Lorraine - Vosges Jura

Frankrijk: TOPO 7 (Massif Central) - TOPO7_150_4600

 

PS: klagen bij de winkel zal wel niet veel helpen. Die geven je natuurlijk braaf een nieuwe CD maar daar staat normaal gesproken precies (bit voor bit) hetzelfde op. De fabrikant heeft namelijk een bron CD en daar worden dan duizenden kopieen van gemaakt. De bestanden op de bron CD bij Garmin zijn gewoon fout. Slecht, maar helaas.

 

In een andere posting werd melding gemaakt van:

Hier zijn de gedeeltes van TOPO FRANKRIJK die corrupt zijn:

 

Van de kaarten 1 t.m 10 zijn alléén de kaarten nr. 1 Alpes, nr. 3 Cote d'Azur en nr. 7 Massief Central deels corrupt.

 

Van de corrupte kaarten moeten weggelaten worden de volgende sectoren:

 

Topo1_450_4575,4600,4625 en 4650.

Topo1_475-4550,4575,4600,4625 en 4650

Topo1_500_4550,4575,4600 en 4625.

Topo1_525-4575 en 4600

Topo3_325_4300 en 600_4325 en 625_4325 en 700_4350 en 775_4400

Topo7_150_4600. De overige kaarten kunnen in het geheel geselecteerd worden.

 

 

@ Moderator,

 

msschien kunnen de berichten samengevoegd worden, ander posting is "problemen em SD-kaart, overzetten van kaarten".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...