Spring naar bijdragen

Archiveren definitief


Kpt. Jack Sparrow

Aanbevolen berichten

Er staat in de buurt een cache al bijna 8 maanden op "temporarily unavailable", de cacher is ook sinds deze tijd niet echt meer actief. We willen in de buurt een cache plaatsen maar ivm de afstand kan dit niet. Wat moet ik doen? Hij mag van mij ook wel online komen, maar de huidige status is onbevredigend...

bewerkt door Kpt. Jack Sparrow
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat draadje is daar niet helemaal voor bedoeld...

 

Een 'needs archived' note op de cachepagina moet voldoende zijn om een reviewer te activeren.

 

Succes met je cache in ieder geval :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat draadje is daar niet helemaal voor bedoeld...

 

Een 'needs archived' note op de cachepagina moet voldoende zijn om een reviewer te activeren.

 

Succes met je cache in ieder geval :ph34r:

 

Uit de uitleg van Kruimeldief:

 

Ook zijn er cachers die notes plaatsen bij een cache met het het verzoek de cache te archiveren omdat de cache al zeer lang "disabled" is en het er niet naar uitziet dat deze ooit weer online komt. En zo zijn er nog meer caches waar deze en gene zich aan stoort.

 

Volgens mij kunnen beide optie's dus :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aantal berichten in deze rubriek op invisible gezet: flaming en doelgericht op de man spelen is volgens de forumregels niet toegestaan. Heb je problemen met iets of iemand, kun je dat ook op andere manieren doen bijvoorbeeld PM of email, desnoods via het ticketsysteem...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aantal berichten in deze rubriek op invisible gezet: flaming en doelgericht op de man spelen is volgens de forumregels niet toegestaan. Heb je problemen met iets of iemand, kun je dat ook op andere manieren doen bijvoorbeeld PM of email, desnoods via het ticketsysteem...

 

Als er op de man gespeeld wordt, mag de man 'waarop' gespeeld wordt wel reageren lijkt me. En ik heb geen enkele behoefte aan herhalingen via PM of email, ook dat oeverloze geneuzel heb ik allemaal al gehad. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...