Kpt. Jack Sparrow Geplaatst 5 juli 2008 Share Geplaatst 5 juli 2008 (bewerkt) Er staat in de buurt een cache al bijna 8 maanden op "temporarily unavailable", de cacher is ook sinds deze tijd niet echt meer actief. We willen in de buurt een cache plaatsen maar ivm de afstand kan dit niet. Wat moet ik doen? Hij mag van mij ook wel online komen, maar de huidige status is onbevredigend... 5 juli 2008 bewerkt door Kpt. Jack Sparrow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 5 juli 2008 Share Geplaatst 5 juli 2008 Je zou de cache hier kunnen melden: Link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kpt. Jack Sparrow Geplaatst 5 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2008 Je zou de cache hier kunnen melden: Link Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 5 juli 2008 Share Geplaatst 5 juli 2008 Dat draadje is daar niet helemaal voor bedoeld... Een 'needs archived' note op de cachepagina moet voldoende zijn om een reviewer te activeren. Succes met je cache in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 5 juli 2008 Share Geplaatst 5 juli 2008 Dat draadje is daar niet helemaal voor bedoeld... Een 'needs archived' note op de cachepagina moet voldoende zijn om een reviewer te activeren. Succes met je cache in ieder geval Uit de uitleg van Kruimeldief: Ook zijn er cachers die notes plaatsen bij een cache met het het verzoek de cache te archiveren omdat de cache al zeer lang "disabled" is en het er niet naar uitziet dat deze ooit weer online komt. En zo zijn er nog meer caches waar deze en gene zich aan stoort. Volgens mij kunnen beide optie's dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ma+R+J+A Geplaatst 5 juli 2008 Share Geplaatst 5 juli 2008 Je kunt ook even een mailtje naar de eigenaar sturen en vragen wat hij van plan is..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 5 juli 2008 Share Geplaatst 5 juli 2008 Je kunt ook even een mailtje naar de eigenaar sturen en vragen wat hij van plan is..... Optie nummer 3!... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kpt. Jack Sparrow Geplaatst 5 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2008 Hij is inmiddels geruimd !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 5 juli 2008 Share Geplaatst 5 juli 2008 No problemos dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cache in het handje Geplaatst 5 juli 2008 Share Geplaatst 5 juli 2008 Maar nu wel snel een eigen cache ter goedkeuring indienen dan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kpt. Jack Sparrow Geplaatst 5 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2008 Maar nu wel snel een eigen cache ter goedkeuring indienen dan ! Hou de omgeving van Deventer maar in de gaten de komende maanden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 5 juli 2008 Share Geplaatst 5 juli 2008 Persé Mouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 6 juli 2008 Share Geplaatst 6 juli 2008 Aantal berichten in deze rubriek op invisible gezet: flaming en doelgericht op de man spelen is volgens de forumregels niet toegestaan. Heb je problemen met iets of iemand, kun je dat ook op andere manieren doen bijvoorbeeld PM of email, desnoods via het ticketsysteem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 6 juli 2008 Share Geplaatst 6 juli 2008 Aantal berichten in deze rubriek op invisible gezet: flaming en doelgericht op de man spelen is volgens de forumregels niet toegestaan. Heb je problemen met iets of iemand, kun je dat ook op andere manieren doen bijvoorbeeld PM of email, desnoods via het ticketsysteem... Als er op de man gespeeld wordt, mag de man 'waarop' gespeeld wordt wel reageren lijkt me. En ik heb geen enkele behoefte aan herhalingen via PM of email, ook dat oeverloze geneuzel heb ik allemaal al gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 6 juli 2008 Share Geplaatst 6 juli 2008 Ik heb weer (n)iets gemist merk ik wel! groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden