Spring naar bijdragen

Wie wil voor ons een TB naar het buitenland brengen?


Jan & Simonne

Aanbevolen berichten

We hebben in Frankrijk een TB meegenomen, met de bedoeling om deze wat verder te helpen in onze vakantie. Het is een Nederlandse TB.

Doordat een vriendin plotseling ernstig ziek werd moesten wij heel plotseling en snel naar huis terug.

We hebben nu dus wel die TB.

Omdat ik het niet leuk vind, om hem hier in een cache te doen (hij komt tenslotte al uit Nederland en was al in Frankrijk), zou ik willen vragen, of iemand, die nog weggaat hem voor ons ergens in het buitenland in een cache wil doen.

Wie kan deze TB verder de wereld in helpen? Wij wonen in de omgeving van Haarlem.

Groetjes,

Simonne

bewerkt door Jan & Simonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

5 juli naar de maladiven, ik weet alleen niet zeker of ik daar in de buurt een cache kan vinden waar die in kan. In Male ligt geloof ik alleen een vituele cache :pepsi::P

 

Maar ik kan hem natuurlijk wel altijd de grens in Duitsland over helpen, zeg het maar

 

Gr. Team K4P12

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen allemaal,

Wat leuk, zoveel reacties.

Als jullie het niet erg vinden, kijk ik even, wat op dit moment voor ons het makkelijkst is, omdat ik ook al de hele dag bij mijn vriendin zit.

Zij heeft erg veel verzorging nodig nu.

Gek genoeg voel ik toch iets van verantwoordelijkheid naar dze TB toe, dus ik wil hem ook graag weer op weg helpen (hebben jullie dat nou ook, dat gevoel voor andermans TB's, of ligt dat aan mij??).

We hebben ook een paar p.m.-metjes, dus ik ga even kijken.

Alvast hartelijk dank voor al deze reacties,

Groetjes,

Simonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...