Jan & Simonne Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 (bewerkt) We hebben in Frankrijk een TB meegenomen, met de bedoeling om deze wat verder te helpen in onze vakantie. Het is een Nederlandse TB. Doordat een vriendin plotseling ernstig ziek werd moesten wij heel plotseling en snel naar huis terug. We hebben nu dus wel die TB. Omdat ik het niet leuk vind, om hem hier in een cache te doen (hij komt tenslotte al uit Nederland en was al in Frankrijk), zou ik willen vragen, of iemand, die nog weggaat hem voor ons ergens in het buitenland in een cache wil doen. Wie kan deze TB verder de wereld in helpen? Wij wonen in de omgeving van Haarlem. Groetjes, Simonne 24 juni 2008 bewerkt door Jan & Simonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 Wij gaan 5 juli naar Luxemburg, ik wil hem wel meenemen. Ik woon echter niet in de buurt van Haarlem. Je kunt hem natuurlijk wel op de post doen. Grtz. Larinagu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 Terug naar Frankrijk van uit Heino is een mogelijkheid ! Zeg het maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haakmeer Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 volgende week naar Engeland )york Lake district en Kent. Maar ja Haarlem <>Emmeloord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Saatjes Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 Wij vertrekken 6 juli richting Agde/Beziers. Da's een redelijk stukje Frankrijk in volgens mij :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
olivetomato Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 Texas misschien? Maar dan moeten we snel zaken doen. Zaterdag ben ik weg..... gr. Olivetomato Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seapie Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 Canada kan ook. Maar dan wel even opsturen; Haarlem is niet in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 Denemarken, maar ja weer niet in de buurt van Haarlem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BBosman Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 IJsland (Aanstaand weekend die kant op ) En Haarlem "ligt" redelijk op de route werk-huis (Den Haag - Hoorn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cybirian Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 Duitsland , Oostenrijk en Italie. We gaan vrijdag ochtend op pad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
k4p12 Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 5 juli naar de maladiven, ik weet alleen niet zeker of ik daar in de buurt een cache kan vinden waar die in kan. In Male ligt geloof ik alleen een vituele cache Maar ik kan hem natuurlijk wel altijd de grens in Duitsland over helpen, zeg het maar Gr. Team K4P12 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smurfin & Grote Smurf Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 Maandag richting Bretagne, nu in Leiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan & Simonne Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2008 Lieve mensen allemaal, Wat leuk, zoveel reacties. Als jullie het niet erg vinden, kijk ik even, wat op dit moment voor ons het makkelijkst is, omdat ik ook al de hele dag bij mijn vriendin zit. Zij heeft erg veel verzorging nodig nu. Gek genoeg voel ik toch iets van verantwoordelijkheid naar dze TB toe, dus ik wil hem ook graag weer op weg helpen (hebben jullie dat nou ook, dat gevoel voor andermans TB's, of ligt dat aan mij??). We hebben ook een paar p.m.-metjes, dus ik ga even kijken. Alvast hartelijk dank voor al deze reacties, Groetjes, Simonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan & Simonne Geplaatst 26 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 26 juni 2008 Gelukkig, alles wordt opgelost! Via een p.m.-metje contact gelegd met lieve mensen, die hem willen meenemen. Zij wonen redelijk in de buurt. Alles komt dus toch goed! Hartelijk dank voor alle reacties!Groetjes, Simonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 26 juni 2008 Share Geplaatst 26 juni 2008 (bewerkt) Goed opgelost ,nu heb je weer de tijd voor je vriendin, dit is veel belangrijker. Sterkte 26 juni 2008 bewerkt door ET4FR & CO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden