PuCat Geplaatst 8 juni 2008 Geplaatst 8 juni 2008 Hallo, Ik weet niet of hier al iets over bestaat (waarschijnlijk wel) maar ik heb dus een GPS60CSx gekocht en die komt uit amerika dus daar staat geen nederlands versie op. En mijn vraag is of er soms iemand weet hoe ik daar een nederlandse versie kan opzetten? alvast bedankt
Track_leader Geplaatst 8 juni 2008 Geplaatst 8 juni 2008 Hallo, Ik weet niet of hier al iets over bestaat (waarschijnlijk wel) maar ik heb dus een GPS60CSx gekocht en die komt uit amerika dus daar staat geen nederlands versie op. En mijn vraag is of er soms iemand weet hoe ik daar een nederlandse versie kan opzetten? alvast bedankt garpatch downloaden http://www.google.nl/url?sa=t&ct=res&a...b6IDXub5Udrqj1g
PuCat Geplaatst 8 juni 2008 Auteur Geplaatst 8 juni 2008 (bewerkt) Hallo, Ik weet niet of hier al iets over bestaat (waarschijnlijk wel) maar ik heb dus een GPS60CSx gekocht en die komt uit amerika dus daar staat geen nederlands versie op. En mijn vraag is of er soms iemand weet hoe ik daar een nederlandse versie kan opzetten? alvast bedankt ik heb nu garpatch maar ik vind geen taalpakket om te patchen :s 8 juni 2008 bewerkt door PuCat
Track_leader Geplaatst 8 juni 2008 Geplaatst 8 juni 2008 (bewerkt) Hallo, Ik weet niet of hier al iets over bestaat (waarschijnlijk wel) maar ik heb dus een GPS60CSx gekocht en die komt uit amerika dus daar staat geen nederlands versie op. En mijn vraag is of er soms iemand weet hoe ik daar een nederlandse versie kan opzetten? alvast bedankt ik heb nu garpatch maar ik vind geen taalpakket om te patchen :s op de website die ik je gaf staan de instructies, let op dat je ook de laatste software voor je gps moet downloaden kijk ook nog ff hier http://forum.geocaching.nl/index.php?act=S...ghlite=garpatch 8 juni 2008 bewerkt door Track_leader
PuCat Geplaatst 8 juni 2008 Auteur Geplaatst 8 juni 2008 Hallo, Ik weet niet of hier al iets over bestaat (waarschijnlijk wel) maar ik heb dus een GPS60CSx gekocht en die komt uit amerika dus daar staat geen nederlands versie op. En mijn vraag is of er soms iemand weet hoe ik daar een nederlandse versie kan opzetten? alvast bedankt ik heb nu garpatch maar ik vind geen taalpakket om te patchen :s op de website die ik je gaf staan de instructies, let op dat je ook de laatste software voor je gps moet downloaden kijk ook nog ff hier http://forum.geocaching.nl/index.php?act=S...ghlite=garpatch Het probleem is dat de website van garmin niet werkt:( ik kan dus geen updates doen.
zoekbaars Geplaatst 11 april 2014 Geplaatst 11 april 2014 Wie kan mij vertellen of er in de Garmin GPSmap 60CSx een groter micro SD kaartje kan dan mijn huidige micro SD met slechts 64mb? En zo ja, Met welke hoeveelheid MB of KB?
Linkalovers Geplaatst 11 april 2014 Geplaatst 11 april 2014 Wie kan mij vertellen of er in de Garmin GPSmap 60CSx een groter micro SD kaartje kan dan mijn huidige micro SD met slechts 64mb? 64 Mb ( Mega ? ). Ik weet niet hoe groot de SD kaart is in mijn Map60Cx, maar volgens mij 4 Gb ( Giga ). Ruim voldoende voor meerdere kaarten .
cirkel Geplaatst 11 april 2014 Geplaatst 11 april 2014 (bewerkt) GPS kan maximaal eenSD kaartje aan van2 GB . Genoeg voor de kaarten van benelux en duitsland tegelijk vanuit mapsource. Frankrijk past ook net nog op een 2 GB kaartje (niet roureerbaar optie) 11 april 2014 bewerkt door cirkel
Linkalovers Geplaatst 11 april 2014 Geplaatst 11 april 2014 GPS kan maximaal eenSD kaartje aan van2 GB . Genoeg voor de kaarten van benelux en duitsland tegelijk vanuit mapsource. Frankrijk past ook net nog op een 2 GB kaartje (niet roureerbaar optie) Vanavond heb ik voorzichtig het SD-klepje open gedaan ( het klepje is er bij mij zelfs al eens uitgevallen ). Er zit bij mij inderdaad ook een 2Gb kaartje in. Dit kaartje is niet meegeleverd met de GPS. Met 2 Gb heb je ruim voldoende, maar ik weet niet of deze 'kleine' kaart nog te koop is. Als je een 4Gb SD kaartje hebt liggen, dan zou ik die eerst proberen. Gewoon in je GPS, zet er een stuk kaart op en kijk of je deze kunt laden/zien in je Gps. Suc6.
Triskelle Geplaatst 12 april 2014 Geplaatst 12 april 2014 Grote SDHC kaartjes (4 - 6 GB) worden ook ondersteund, maar wellicht dat je dan wel even de firmware moet updaten. De 2 GB grens geldt overigens volgens mij nog wel voor de maximale grootte van het kaartbestand.
Major_Dundee Geplaatst 12 april 2014 Geplaatst 12 april 2014 Als ik mijn 8 Gb kaartje, met 2,5 Gb kaart ( BeNeLux en Duitsland ) uit mijn GPSMap 62 SC in mijn GPSMap 60 CSx doe werkt alles perfect. Heb het verder nog niet in het veld geprobeerd.
huismetdehaan Geplaatst 29 april 2014 Geplaatst 29 april 2014 Met de laatste firmware is voor de GPSMap 60CSx een SD kaartje van 8GB geen probleem. Maar het bestand gpsmapsupp.img (dus de totale set kaarten) kan maximaal 4GB zijn en het aantal kaartsegmenten is maximaal 2025. Over het algemeen kun je hiermee voldoende kaartmateriaal laden en heb je nog 4 GB over voor andere zaken zoals uitgebreide sets POI's of grote hoeveelheden caches.
Aanbevolen berichten