Spring naar bijdragen

Geocaching Banner; Waar te downloaden?


zoekbaars

Aanbevolen berichten

wie weet en of waar het bekende Geocache sjabloon (plaatje) is te downloaden.

Ik wil het graag gebruiken bij de stashnote en in mijn (aanstaande eerste te plaatsen) cache gebruiken.

Ik heb helaas nog geen standaard info-voor-cache-vinders op Geocache.nl kunnen vinden.

:thumbsup: Zoekbaars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Of bedoel je dit:

 

Ga naar www.geocaching.com. Dan zie je in de linkerbovenhoek aan plaatje wat elke keer wisselt. Daartussen zit ook het geocache-sjabloon wat je waarschijnlijk bedoeld. Rechtsclicken op het plaatje en kies dan "afbeelding opslaan als...". Dit plaatje is wel groot genoeg om op de stashnote te printen. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of bedoel je dit:

 

Ga naar www.geocaching.com. Dan zie je in de linkerbovenhoek aan plaatje wat elke keer wisselt. Daartussen zit ook het geocache-sjabloon wat je waarschijnlijk bedoeld. Rechtsclicken op het plaatje en kies dan "afbeelding opslaan als...". Dit plaatje is wel groot genoeg om op de stashnote te printen. Succes!

 

Even Googlen en zoeken op 'geocaching' + 'logo' bracht o.a. dit resultaat. Nu inderdaad even rechtsklikken met de muis en 'afbeelding opslaan als'...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of bedoel je dit:

 

Ga naar www.geocaching.com. Dan zie je in de linkerbovenhoek aan plaatje wat elke keer wisselt. Daartussen zit ook het geocache-sjabloon wat je waarschijnlijk bedoeld. Rechtsclicken op het plaatje en kies dan "afbeelding opslaan als...". Dit plaatje is wel groot genoeg om op de stashnote te printen. Succes!

:thumbsup:

¡Hola! Sr. San Cristobal. ¿Que tal?

bewerkt door Ketelbinkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste zoekcollega's dank voor jullie reactie, ik kan daar zeer zeker mee verder.

De resultaten kunnen jullie hopenlijk later in mijn (nog te plaatsen) caches gaan vinden.

Zoekbaars :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...