zoekbaars Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 wie weet en of waar het bekende Geocache sjabloon (plaatje) is te downloaden. Ik wil het graag gebruiken bij de stashnote en in mijn (aanstaande eerste te plaatsen) cache gebruiken. Ik heb helaas nog geen standaard info-voor-cache-vinders op Geocache.nl kunnen vinden. Zoekbaars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 Ik heb helaas nog geen standaard info-voor-cache-vinders op Geocache.nl kunnen vinden. Bedoel je dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC1451 Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 Of bedoel je dit: Ga naar www.geocaching.com. Dan zie je in de linkerbovenhoek aan plaatje wat elke keer wisselt. Daartussen zit ook het geocache-sjabloon wat je waarschijnlijk bedoeld. Rechtsclicken op het plaatje en kies dan "afbeelding opslaan als...". Dit plaatje is wel groot genoeg om op de stashnote te printen. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 Of bedoel je dit: Ga naar www.geocaching.com. Dan zie je in de linkerbovenhoek aan plaatje wat elke keer wisselt. Daartussen zit ook het geocache-sjabloon wat je waarschijnlijk bedoeld. Rechtsclicken op het plaatje en kies dan "afbeelding opslaan als...". Dit plaatje is wel groot genoeg om op de stashnote te printen. Succes! Even Googlen en zoeken op 'geocaching' + 'logo' bracht o.a. dit resultaat. Nu inderdaad even rechtsklikken met de muis en 'afbeelding opslaan als'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ketelbinkje Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 (bewerkt) Of bedoel je dit: Ga naar www.geocaching.com. Dan zie je in de linkerbovenhoek aan plaatje wat elke keer wisselt. Daartussen zit ook het geocache-sjabloon wat je waarschijnlijk bedoeld. Rechtsclicken op het plaatje en kies dan "afbeelding opslaan als...". Dit plaatje is wel groot genoeg om op de stashnote te printen. Succes! ¡Hola! Sr. San Cristobal. ¿Que tal? 21 mei 2008 bewerkt door Ketelbinkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KarelKraak Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 Of klik op het linkje dat onder elke pagina van geocaching.com staat: Geocaching Logo Usage Guidelines Een hele partij logo's en kan je ook meteen lezen wat wel en niet mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC1451 Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 ¡Hola! Sr. San Cristobal. ¿Que tal? Hola, buena conjetura! (sorry, mijn Spaans is niet meer wat het geweest is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoekbaars Geplaatst 21 mei 2008 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2008 Beste zoekcollega's dank voor jullie reactie, ik kan daar zeer zeker mee verder. De resultaten kunnen jullie hopenlijk later in mijn (nog te plaatsen) caches gaan vinden. Zoekbaars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 21 mei 2008 Share Geplaatst 21 mei 2008 Vraag lijkt beantwoord te zijn. Draadje gesloten en anders even een pm-tje ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten