Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Maar ik ga er van uit dat het allemaal wel los zal lopen en dat KarelKraak het wel gemeld zou hebben als een ontwerp geheel onhaalbaar is.

Ik heb niets voorbij zien komen wat niet uitvoerbaar is :thumbup: Ik heb ook niets voorbij zien komen wat absurd duur zou worden, dus daar hoef je je keuze niet vanaf te laten hangen.

Geplaatst

Misschien ben ik wel te laat, maar toen ik gisteren op verjaardagsvisite was bij De Roode Lantaarn (Tatjana was jarig :D ) kwamen we al pratende op een idee. Het gaat inderdaad over het "peil"van Nederland (hoog en laag) en het gaat over een "toeristische attractie" voor bijvoorbeeld Amerikanen :thumbup: . Zie het als een geintje of neem het serieus. Het moet natuurlijk wel bijgeschaafd worden, ik ben geen ontwerper. Het is gemaakt met behulp van Word en WordArt.

GEOHASH_bmp.jpg

Natuurlijk wel een "special shape".

Geplaatst (bewerkt)

Totaal OT:

Die feestjes van jullie.

Ik durf niet te denken wat daar nog meer onder te tafel doorgaat...

bewerkt door Voortrekkers
Geplaatst

@ De roode loper.

Dat is een ontwerp waar ik nooit en te nimmer op zal stemmen.

Geocachen hoort een gezonde sport te zijn en daar hoort, volgens mij dan, niet iets thuis wat de gezondheid kan en zal schaden.

Geplaatst
@ De roode loper.

Geocachen hoort een gezonde sport te zijn en daar hoort, volgens mij dan, niet iets thuis wat de gezondheid kan en zal schaden.

Kan ik mij heel goed voorstellen, zie het dan ook als een geintje. Feit blijft wel dat het vele "toersiten" naar ons land haalt :thumbup: .

Geplaatst (bewerkt)
@ De roode loper.

Cannabis / THC

De chemische stof Δ9-tetrahydrocannabinol (THC) is een psychoactieve stof die voorkomt in cannabis.

Werking

De effecten worden opgewekt doordat THC de werking van anandamide nabootst. Zo hecht THC zich aan een receptor, die bekend staat als de cannabinoïdereceptor. Omdat cannabinoïden van nature niet voorkomen in het menselijk lichaam, begon de zoektocht naar de endogene stof van deze receptor (de stof die zich normaal gesproken bindt aan de receptor), hetgeen heeft geleid tot de ontdekking van anandamide. Onderzoek naar de verspreiding van receptoren in de hersenen verklaart waarom de kans op toxificatie ten gevolge van het gebruik van THC zo laag is (of waarom de LD50 van de stof zo groot is): gedeelten van de hersenen, die vitale functies zoals celcarambaaire ademhaling controleren, hebben niet zo veel receptoren, dus het effect is hier zeer gering, zelfs bij doses groter dan wat onder normale omstandigheden kan worden ingenomen.

Effecten

Effecten kunnen zijn ontspanning, euforie, veranderde oriëntatie in tijd en ruimte, verruiming van visuele, auditieve waarnemingen en reukzin, desoriëntatie en een verhoogde eetlust, ook bekend als "vreetkick" of "boefkick" van het Franse bouffer=(vr)eten. Er kunnen ook lachkicks of praatkicks volgen. THC versterkt de gevoelens, zowel positieve als negatieve. Na veel gebruik kan je de volgende dag nog last hebben van bijvoorbeeld moeheid, "brakheid" of nog steeds een "stoned"- gevoel. Stoned is het zwaarder onder invloed zijn van THC, waarbij de gebruiker over het algemeen duf en passief wordt. Hallucineren door gebruik van THC komt bijna niet voor.

Mediwiet

Een aantal studies toont aan dat het gebruik van THC voordelen heeft voor kanker- en aidspatiënten omdat ze er een betere eetlust van krijgen en minder last hebben van misselijkheid. THC blijkt ook te helpen voor een deel van de glaucoom patiënten doordat het de oogboldruk verlaagt. Tegenwoordig wordt in Nederland THC, in de vorm van cannabis, voorgeschreven aan patiënten met multiple sclerose; zij kunnen zich daardoor beter ontspannen en hebben minder last van spasmen. Cannabis die door de apotheek wordt verstrekt, wordt wel 'mediwiet' (medicinale-wiet) genoemd.

Bij het medicinale gebruik van THC wordt niet altijd cannabis, de plant zelf gebruikt. Vaak wordt gewerkt met een of meerdere geïsoleerde cannabinoïden. Dit zijn de farmacologisch belangrijkste bestanddelen van cannabis.

Klinisch onderzoek heeft tot nu toe nog geen uitsluitsel gegeven over de vraag of geïsoleerde natuurlijke of synthetische cannabinoïden voor medicinaal gebruik al dan niet voordelen of nadelen hebben ten opzichte van cannabis op zich.

UUhhh....volgens mij niks mis mee......toch? :thumbup:

bewerkt door Twin Peaks
Geplaatst

[

UUhhh....volgens mij niks mis mee......toch? :thumbup:

Nee dat lijkt mij ook niet

Maar ik vraag me af gaat die per gram of :D:yes::no:

Geplaatst

Moet ik dus voor mijn coin map 12 coins kopen :(

KK loopt binnen :no:

Moeten? Dan heb je volgens mij nog altijd zelf in de hand :yes:

En binnenlopen op die muntjes? :D Ik zie het eerder gebeuren dat er veel van overblijven...

Als je wil binnenlopen op muntjes dan moet je wekelijks met goedkope, minderwaardige troep aan komen zetten. Vervolgens verkopen tegen veel te hoge prijs (aangedikt met wat extra belastingen en verzendkosten) om uiteindelijk naar eigen inzicht lekker bij te laten maken terwijl je toegezegd hebt dat er geen nieuwe versies meer komen... Oh nee, stom :thumbup: Je moet natuurlijk gewoon de oplage niet vermelden...

Het principe is een combinatie van één grote en één kleine. Als je zonodig alles wil hebben... tja. Misschien kan er nog een algemeen kleintje bij met de Nederlandse vlag.

Hoi KK sorry maar hopelijk neem je mijn opmerkingen niet te serieus want zo was hij niet bedoeld.

Greoten Olaf van DE GETZIE FAMILY.

Geplaatst
Hoi KK sorry maar hopelijk neem je mijn opmerkingen niet te serieus want zo was hij niet bedoeld.

Nee hoor ik vat het niet persoonlijk op, was een frustratie die me al enige tijd dwars zit en dit was een mooie gelegenheid mijn hart even te luchten :thumbup:

Ik kan wel met enige zekerheid stellen dat het gebruik de cache prestaties op geen enkele wijze schaadt :D

Geplaatst
Ik kan wel met enige zekerheid stellen dat het gebruik de cache prestaties op geen enkele wijze schaadt :D

Eeehhh... Ervaringsdeskundige? :thumbup:

Geplaatst (bewerkt)
die vitale functies zoals celcarambaaire ademhaling controleren,

Die auto-replacefunctie in dit forum, maakt wel iets heel onbegrijpelijks van een doodnormaal woord als "cellu-laire" :)

Zou dat bij scarambasjesilen ook werken?

Caramba!....ja dus... :(

Toch wel een beetje verkeuneratief...

verrek...dat mag weer wel ;)

Handmatige edit door moderator, term aangepast.

bewerkt door BY Angels
Geplaatst
Ik kan wel met enige zekerheid stellen dat het gebruik de cache prestaties op geen enkele wijze schaadt :P

Ik kan me zo voorstellen dat er nieuwe, zeeer creatieve caches online komen :);):)

in een ziplock zakje

:(

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...