Spring naar bijdragen

Geocaching mail is niet aangekomen


Aanbevolen berichten

Vanaf zondag heb ik geen mail van geocaching.com gekregen, blijkbaar heeft hotmail dat geblokkeerd want ik ben overgestapt naar mijn gmail adres en nu werkt het wel.

Alle contacting via mijn profiel berichtjes zijn dus ook niet aangekomen, als je ergens geen reactie op krijgt weet je waardoor het komt: ik heb het berichtje dus nooit gekregen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij mij komen nog steeds via mijn hotmail account d eberichten binnen.

Kan het niet zijn dat je de afzender noreply@geocaching.com geblokkeerd hebt staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had gisteravond ook een mailtje van een mede-cacher (o en o enserink, hotmail-account), verstuurd via .com. Nadat ik die via de reply-knop had beantwoord kreeg ik hem ongelezen retour. Geblokkeerd door het spam-filter van hotmail.

 

Daarom heb ik hetzelfde mailtje nog maar eens verstuurd via zijn profiel op de .com, in de hoop dat hij nu wel aan is gekomen. Maar daarover heb ik natuurlijk geen enkele zekerheid, omdat ik dat mailtje niet via mijn eigen provider verstuurd heb en daarom bij een bounce niet zelf bericht krijg. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij komen nog steeds via mijn hotmail account d eberichten binnen.

Kan het niet zijn dat je de afzender noreply@geocaching.com geblokkeerd hebt staan?

 

Ik blokkeer helemaal niks handmatig, en het probleem is dat ik niet kan zien wat hotmail voor mij geblokkeerd heeft!

Het is wel bijna zeker dat berichten van geocaching.com (en dan ook echt alle berichten dus ook berichten sturen via het profiel) door hotmail worden tegengehouden.

Ik heb iemand via mijn profiel een berichtje naar mij laten sturen, en met hotmail is het niet aangekomen. Nadat ik mijn email adres op geocaching.com had veranderd in mijn gmail account gingen we dit natuurlijk opnieuw proberen, en ja hoor het (nieuwe) berichtje kwam aan.

 

En bij contacting via het profiel krijgt de verstuurder zelfs een mailtje dat het bericht is verstuurd. Erg vervelend, dan denken ze natuurlijk dat het ook is aangekomen. En daarom heb ik dit bericht op het forum neergezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

sinds kort krijg ik alle mail waar ik op reply retour indien ik reply naar een hotmail account:

 

SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<xxx@home.nl> SIZE=2924:

host mx1.hotmail.com [65.54.244.8]: 550 SC-004 Mail rejected by Windows Live Hotmail for policy reasons. A block has been placed against your IP address because we have received complaints concerning mail coming from that IP address. If you are not an email/network admin please contact your E-mail/Internet Service Provider for help. Email/network admins, we recommend enrolling in our Junk E-Mail Reporting Program (JMRP), a free program intended to help senders remove unwanted recipients from their e-mail list:

http://postmaster.live.com

 

lang leve hotmail :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds enkele weken wordt er een spam attack gevoerd in Nederland. De server op mijn werk is daarbij in twee uur overstur geraakt. In reactie daarop heeft hotmail een groot aantal providers tot nader orde geblokkeerd. Op dezelde manier heet een aantal providers hotmail.com en live.nl geblokkeerd. Naar men zegt tot nader orde. Bij mij werkt gmail naar alle adressen nog wel.

Ik denk afwachten dus.

 

Groetjes Cirkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogelijk heeft het hiermee te maken:

 

Bericht op Nu.nl (klik hier)

Zou inderdaad zomaar kunnen. Ik heb er ook problemen mee hotmail-gebruikers te bereiken.

 

Ik ben de afgelopen week dus ook overgegaan naar Ziggo (was @Home), en had vrijdagnacht zomaar een ban aan mijn broek op het Notterforum. Dat is inmiddels weer opgelost, maar ik vraag me toch af of dat ook met de verhuizing naar Ziggo te maken had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...